PDA

View Full Version : Akebono de worstelaar



xXRichardXx
01-04-2005, 18:37
Ik was net een beetje aan het surfen over internet, zie ik een advertentie van Wrestlemania nogwat (dat gay-worstelen) waarop akebono tussen een van de deelnemers/acteurs staat. Echt vechten kan ie zeker niet meer aan :?

The Bulldog
01-04-2005, 18:40
Vergeet niet dat deze man een sumo- god is. Kick boksen kan hij zeker niet nee. Maar dit houd niet in dat hij niet kan vechten.

hoop dat deze man nu op een iets waardigere manier zijn geld kan verdienen.

xXRichardXx
01-04-2005, 18:44
Met vechten bedoelde ik natuurlijk praktijken waarbij je iemand op zn bek mag slaan, alle respect voor hem als sumoworstelaar natuurlijk. Maar denk je dat dat soort worstelen waardig geld verdienen is? Een sumo comeback zou vetter zijn.

Gulo gulo
01-04-2005, 19:33
Heb eigenlijk geen verstand van Sumo zou hij nog een beetje mee kunnen draaien daarin als hij een comeback zou maken?

xXRichardXx
01-04-2005, 19:35
Weet ik eigenlijk ook niet, maar ik weet wel dat hij daar vreselijk goed in was. Dan is het waardiger voor hem om daar zn laatste gevecht/comeback in te maken. 't gewicht heeft ie nog steeds in ieder geval :wink:

Gulo gulo
01-04-2005, 19:51
Ja die wedstrijden heb ik ook gezien, hij bulldozerde iedereen de ring uit. :thumbs:

Maupie
02-04-2005, 09:48
in sumo was hij Yokozuna , hoogste haalbare rang.

xXRichardXx
02-04-2005, 12:27
Klopt t dat hij de enige was die yokozuna is geweest?

migyur
02-04-2005, 12:44
Als enigste buitenlander volgens mij, of de 1ste ofzo..

Maupie
02-04-2005, 14:11
klopt eerste buitenlander

Paganstars
02-04-2005, 14:15
Is hij dan die hawaiiaan??

PigDog
02-04-2005, 15:51
Met vechten bedoelde ik natuurlijk praktijken waarbij je iemand op zn bek mag slaan, alle respect voor hem als sumoworstelaar natuurlijk. Maar denk je dat dat soort worstelen waardig geld verdienen is? Een sumo comeback zou vetter zijn.

Dus voor jou is het alleen "echt vechten" als er iemand voor zijn bek geslagen word?
Da's lekker simpel!
Bij sumo mag je trouwens iemand in zijn gezicht slaan met de platte hand, of telt dat ook alleen maar als Joop Kasteel het doet?

Probeer niet andere sporten te dissen omdat jij nu eenmaal voor deze hebt gekozen, Sumo worstelen is een oeroude en effectieve vechtsport. Ik denk dat je weinig klaarmaakt als een Akebono met zijn 230 kilo kwaad word.
Dat het niet zo'n goede K-1 vechter is, mag duidelijk zijn......

ROIDRAGE
02-04-2005, 16:04
als akebono op je gaat zitten :?

may the gods have mercy on you

Ronny
02-04-2005, 16:16
Ik was net een beetje aan het surfen over internet, zie ik een advertentie van Wrestlemania nogwat (dat gay-worstelen) waarop akebono tussen een van de deelnemers/acteurs staat. Echt vechten kan ie zeker niet meer aan :?

wat probeer je hiermee eigenlijk te zeggen? Ik vind het een beetje respectloos van je om akebono af te schilderen als een lafaard. deze man heeft veel gepresteerd en is iig wel met alle toppers de ring ingegaan op regels die niet de zijne zijn. Oke hij verloor....maar dat zegt niets over het feit dat ie allemaal nog wel aankan.

jij moet eens op je woorden gaan letten hier...richard!

ROIDRAGE
02-04-2005, 16:19
Ronny: you're overreacting

Tsuki
02-04-2005, 16:26
Ronny: you're overreacting

marb = correct , chill

Aaronk
02-04-2005, 16:54
Ronny is correct in dit geval. richard is erg respectloos

Ronny
02-04-2005, 20:34
Ronny: you're overreacting

marb = correct , chill

stfu noobs :maskills:

Gulo gulo
02-04-2005, 20:51
Akebono was een zeer goede Sumoworstelaar, maar was niet op zijn plek in K1. Om de vergelijking te maken Dekkers was een van de beste Thaiboksers maar was ook niet op zijn plek in de MMA-ring (op dit moment). Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze beide niet kunnen knokken.

ROIDRAGE
02-04-2005, 21:05
Ronny: you're overreacting

marb = correct , chill

stfu noobs :maskills:

nou , ronny, jij hebt ook wel je niet zo respectvolle topics gehad.
en dan zo gaan brullen. tja, dan ben je aan et overreacten

Marb & Tsuki zijn zoals gewoonlijk correct

Ronny
02-04-2005, 21:11
misschien snap je het (he dombo) wanneer je naar richard z'n avatar kijkt.


now stfu noobs :maskills:

Sjaak
02-04-2005, 21:14
Akebono is een legende in het Sumo en ik vind het ook niet netjes om hem zo neer te zetten.

Akebono in K1 is hetzelfde als Hoost in Sumo wedstrijden als je me begrijpt :roll:

ROIDRAGE
02-04-2005, 21:30
misschien snap je het (he dombo) wanneer je naar richard z'n avatar kijkt.


now stfu noobs :maskills:

gewoon je eigen team mates lopen dissen

double overreacting

Ik ben correct

Paganstars
02-04-2005, 22:05
Luister naar bram ronny... bram heeft altijd gelijk!! :P..... Maar respect voor akebono... probeer jij maar eens de hoogste titel in het sumo te halen richard!

Ronny
02-04-2005, 22:42
ja richard....maar hij is natuurlijk druk. Hij weet namelijk nog steeds niet in welke kleur hij zijn nintendo DS wil hebben.

doe maar gewoon grijs...kleur van het stenentijdperk! :thumbs:

ROIDRAGE
02-04-2005, 23:09
Luister naar bram ronny... bram heeft altijd gelijk!! :!


wijze woorden van randy

ik heb altijd gelijk.

btw richard: trek je niks aan van dudes die overreacten

xXRichardXx
03-04-2005, 00:42
Haha, t gaat als een kille herfstbries langs me heen, don't worry. Ronny is volgens mij een beetje pissig over het psp vs. ds topic. En voor iedereen die t niet snapt. Met "echt vechten kan ie zeker niet meer aan" bedoelde ik dus alles behalve WWE en hoe dat dan ook heet.

laat me ff wat ophelderen:

@ Pig dog, je praat jezelf tegen door te zeggen dat je bij sumo iemand voor zn 'bek' mag slaan. Sumo is ook echt vechten, heb ik nooit ontkend; oe, auw en ah schreeuwen voor een stel dronken amerikanen niet. En waar diss ik Sumo dan? Ik heb daar respect voor, en in het bijzonder voor Akebono omdat ie de hoogste rang heeft behaald als eerste (en enige?) niet japanner. Ik heb heel veel respect voor alle oude vechtkunsten, ik vind die traditie iets heel moois.

@ paganstars, die rang zal ik niet halen denk ik, mede omdat ik 67 kg. weeg :wink:

Met "dat soort worstelen" in mn tweede post bedoelde ik de WWE-achtige soort, niet Sumo! Volgens mij is dat de reden dat iedereen hier uit zn dak ging.

Enfin, mijn punt is dat een grootheid als akebono zich niet moet verlagen tot het WWE niveau. Kwam misschien wat bot over in eerste instantie... Weet iemand hier trouwens iets meer over? Waarom hij daar getekend heeft en wat ie uberhaupt gaat doen?

Zo, dat was t wel denk ik.

Anonymous
03-04-2005, 01:37
Met vechten bedoelde ik natuurlijk praktijken waarbij je iemand op zn bek mag slaan, alle respect voor hem als sumoworstelaar natuurlijk. Maar denk je dat dat soort worstelen waardig geld verdienen is? Een sumo comeback zou vetter zijn.

Dus voor jou is het alleen "echt vechten" als er iemand voor zijn bek geslagen word?
Da's lekker simpel!
Bij sumo mag je trouwens iemand in zijn gezicht slaan met de platte hand, of telt dat ook alleen maar als Joop Kasteel het doet?

Probeer niet andere sporten te dissen omdat jij nu eenmaal voor deze hebt gekozen, Sumo worstelen is een oeroude en effectieve vechtsport. Ik denk dat je weinig klaarmaakt als een Akebono met zijn 230 kilo kwaad word.
Dat het niet zo'n goede K-1 vechter is, mag duidelijk zijn......

ik vind jou echt een stakker pigdog... met je zogenaamde normen en waarden. laat me niet lachen. we weten wat jij hebt gefliky gozer

PigDog
03-04-2005, 02:36
@ Pig dog, je praat jezelf tegen door te zeggen dat je bij sumo iemand voor zn 'bek' mag slaan. Sumo is ook echt vechten, heb ik nooit ontkend; oe, auw en ah schreeuwen voor een stel dronken amerikanen niet. En waar diss ik Sumo dan? Ik heb daar respect voor, en in het bijzonder voor Akebono omdat ie de hoogste rang heeft behaald als eerste (en enige?) niet japanner. Ik heb heel veel respect voor alle oude vechtkunsten, ik vind die traditie iets heel moois.



Ik heb niet de indruk dat ik de enige was die je verkeerd had begrepen, maar dan heb ik je verkeerd begrepen, begrijp me niet verkeerd.


Op een anonieme reactie kan ik helaas niet reageren....

xXRichardXx
03-04-2005, 08:32
Je was ook niet de enige pigdog, maar geen probleem, ik zal voortaan wat duidelijker zijn :thumbs:

The Bulldog
08-04-2005, 00:50
Akebono is een legende in het Sumo en ik vind het ook niet netjes om hem zo neer te zetten.

Akebono in K1 is hetzelfde als Hoost in Sumo wedstrijden als je me begrijpt :roll:

Sjaak.....over scherp gesproken.... :thumbs:

cactusdre
08-04-2005, 09:34
Haha, t gaat als een kille herfstbries langs me heen, don't worry. Ronny is volgens mij een beetje pissig over het psp vs. ds topic. En voor iedereen die t niet snapt. Met "echt vechten kan ie zeker niet meer aan" bedoelde ik dus alles behalve WWE en hoe dat dan ook heet.

laat me ff wat ophelderen:

@ Pig dog, je praat jezelf tegen door te zeggen dat je bij sumo iemand voor zn 'bek' mag slaan. Sumo is ook echt vechten, heb ik nooit ontkend; oe, auw en ah schreeuwen voor een stel dronken amerikanen niet. En waar diss ik Sumo dan? Ik heb daar respect voor, en in het bijzonder voor Akebono omdat ie de hoogste rang heeft behaald als eerste (en enige?) niet japanner. Ik heb heel veel respect voor alle oude vechtkunsten, ik vind die traditie iets heel moois.

@ paganstars, die rang zal ik niet halen denk ik, mede omdat ik 67 kg. weeg :wink:

Met "dat soort worstelen" in mn tweede post bedoelde ik de WWE-achtige soort, niet Sumo! Volgens mij is dat de reden dat iedereen hier uit zn dak ging.

Enfin, mijn punt is dat een grootheid als akebono zich niet moet verlagen tot het WWE niveau. Kwam misschien wat bot over in eerste instantie... Weet iemand hier trouwens iets meer over? Waarom hij daar getekend heeft en wat ie uberhaupt gaat doen?

Zo, dat was t wel denk ik.

Hij heeft een Sumowedstrijd gevochten tegen de grootste en zwaarste ster van de WWE. (The Big Show)
Hij heeft natuurlijk gewonnen. Het is heus niet de eerste keer dat dit soort dingen gebeuren bij de WWE. Er heeft ook al eens een echte bokswedstrijd plaatsgevonden tussen butterbean en een worstelaar met boksachtergrond. Dat was de zwaarste K.O. die ik ooit gezien heb.

xXRichardXx
08-04-2005, 10:16
Dus dat was een gevecht op Sumo regels? Terecht dat Akebono dat wint! En tegen wie was dat gevecht met butterbean? Die wil ik wel eens zien :maskills:

cactusdre
08-04-2005, 11:40
Volgens mij was het op Wrestlemania 15. Hij moest tegen Billy Gunn. Men had een bokstoernooi gehouden onder de worstelaars en de winnaar mocht tegen Butterbean. Misschien heeft iemand een filmpje ervan want die KO is gruwelijk.

cactusdre
08-04-2005, 11:44
Het was Bart Gunn. :oops:

Jay Hoov
08-04-2005, 12:25
Volgens mij was het op Wrestlemania 15. Hij moest tegen Billy Gunn. Men had een bokstoernooi gehouden onder de worstelaars en de winnaar mocht tegen Butterbean. Misschien heeft iemand een filmpje ervan want die KO is gruwelijk.

Ik wil dat filmpje ook wel zien!!!

DVDmannetje
08-04-2005, 12:54
Big Show gaf Akebono een wedgy toen ie em met beide voetjes van de vloer tilde. Die luiers zijn toch sterker dan je zou denken.

Die pro wrestlers hebben een zwaar beroep want ze zijn 300 dagen per jaar op pad en hebben altijd wel een of andere blessure. Vooral knieeen en nek zijn populair op dat gebied. En dat voor een 'nep' sport.
Heb daar toch meer respect voor dan die mietjes die op zondag een balletje breed schuiven en dan weer een tonnetje of meer mogen bijschrijven. Of een maand in de ziekenboeg zitten vanwege een loopneus.
De meeste tegenstanders snappen het pro wrestling gewoon niet.
Het is amusement zoals een film of goochelaar.
Zolang je dat niet niet wilt inzien zal je het ook niet geinig kunnen vinden.

Watcha gonna do when Hulkamania runs wild on you brotha!

Jay Hoov
08-04-2005, 12:59
Big Show gaf Akebono een wedgy toen ie em met beide voetjes van de vloer tilde. Die luiers zijn toch sterker dan je zou denken.

Die pro wrestlers hebben een zwaar beroep want ze zijn 300 dagen per jaar op pad en hebben altijd wel een of andere blessure. Vooral knieeen en nek zijn populair op dat gebied. En dat voor een 'nep' sport.
Heb daar toch meer respect voor dan die mietjes die op zondag een balletje breed schuiven en dan weer een tonnetje of meer mogen bijschrijven. Of een maand in de ziekenboeg zitten vanwege een loopneus.
De meeste tegenstanders snappen het pro wrestling gewoon niet.
Het is amusement zoals een film of goochelaar.
Zolang je dat niet niet wilt inzien zal je het ook niet geinig kunnen vinden.

Watcha gonna do when Hulkamania runs wild on you brotha!

:thumbs: :thumbs:

cactusdre
08-04-2005, 13:34
Volgens mij was het op Wrestlemania 15. Hij moest tegen Billy Gunn. Men had een bokstoernooi gehouden onder de worstelaars en de winnaar mocht tegen Butterbean. Misschien heeft iemand een filmpje ervan want die KO is gruwelijk.

Ik wil dat filmpje ook wel zien!!!

Jay je hebt hem toch gezien? IK had je de video gegeven.