PDA

View Full Version : Nk jiu jitsu team Pardoel



Jochem
03-04-2005, 17:00
Martijn Tibosch 1e
Ik 3e, laatste partij tegen chico, ook forum lid ;)
Jordy peute 3e (hij verdiende meer, zijn 1e partij had hij moeten winnen op punten, maar de scheidsrechters langs de kant gaven zijn laatste punt niet, terwijl hij deze van de scheidsrechters op de mat wel had gekregen.)


nog enkele 4e/5e plaatsen, wat volgend jaar zeker podiumplaatsen worden. T was erg spannend, en volgend jaar zal het (nog) veel beter gaan, het is een nieuw team met nog vrij weinig tournooiervaring.

ashi76
03-04-2005, 17:02
Netjes mannen !

Congratz :thumbs:

Deuce
03-04-2005, 17:02
Mascotte Deuce zal volgende keer wel aanwezig zijn....dit keer moest ik helaas een tournooi runnen in Oss... 8)

Jeru
03-04-2005, 17:02
Foto's? :wink:
Gefeliciteerd!

Leon
03-04-2005, 17:03
Inderdaag goed bezig! Gefeliciteerd :thumbs:

Justinian
03-04-2005, 17:07
Gefeliciteerd allemaal! Hoe heeft Jaap de Groot het gedaan (plus gewicht)?

Anonymous
03-04-2005, 17:13
Martijn Tibosch 1e
Ik 3e, laatste partij tegen chico, ook forum lid ;)
Jordy peute 3e (hij verdiende meer, zijn 1e partij won hij op punten, maar de scheidsrechters langs de kant gaven zijn laatste punt niet, terwijl hij deze van de scheidsrechters op de mat wel had gekregen.)


nog enkele 4e/5e plaatsen, wat volgend jaar zeker podiumplaatsen worden. T was erg spannend, en volgend jaar zal het (nog) veel beter gaan, het is een nieuw team met nog vrij weinig tournooiervaring.

valt een beetje tegen nie?

Justinian
03-04-2005, 17:14
Martijn Tibosch 1e
Ik 3e, laatste partij tegen chico, ook forum lid ;)
Jordy peute 3e (hij verdiende meer, zijn 1e partij won hij op punten, maar de scheidsrechters langs de kant gaven zijn laatste punt niet, terwijl hij deze van de scheidsrechters op de mat wel had gekregen.)


nog enkele 4e/5e plaatsen, wat volgend jaar zeker podiumplaatsen worden. T was erg spannend, en volgend jaar zal het (nog) veel beter gaan, het is een nieuw team met nog vrij weinig tournooiervaring.

valt een beetje tegen nie?
:shock: neem aan dat je een grapje maakt :lol:

Deuce
03-04-2005, 17:18
Bery bunthof en frans van casteren waren ook derde......

Wat een PR jochem...je denkt verdomme alleen maar aan jezelf

:wink:

Anonymous
03-04-2005, 17:19
Martijn Tibosch 1e
Ik 3e, laatste partij tegen chico, ook forum lid ;)
Jordy peute 3e (hij verdiende meer, zijn 1e partij won hij op punten, maar de scheidsrechters langs de kant gaven zijn laatste punt niet, terwijl hij deze van de scheidsrechters op de mat wel had gekregen.)


nog enkele 4e/5e plaatsen, wat volgend jaar zeker podiumplaatsen worden. T was erg spannend, en volgend jaar zal het (nog) veel beter gaan, het is een nieuw team met nog vrij weinig tournooiervaring.

valt een beetje tegen nie?
:shock: neem aan dat je een grapje maakt :lol:

nee.

Paganstars
03-04-2005, 17:23
netjes...

Justinian
03-04-2005, 17:26
Martijn Tibosch 1e
Ik 3e, laatste partij tegen chico, ook forum lid ;)
Jordy peute 3e (hij verdiende meer, zijn 1e partij won hij op punten, maar de scheidsrechters langs de kant gaven zijn laatste punt niet, terwijl hij deze van de scheidsrechters op de mat wel had gekregen.)


nog enkele 4e/5e plaatsen, wat volgend jaar zeker podiumplaatsen worden. T was erg spannend, en volgend jaar zal het (nog) veel beter gaan, het is een nieuw team met nog vrij weinig tournooiervaring.

valt een beetje tegen nie?
:shock: neem aan dat je een grapje maakt :lol:

nee.
Hoezo vind je het tegenvallen dan? Het is een redelijk nieuw team met weinig wedstrijdervaring en dan toch redelijk veel podiumplaatsen. Ik vind het een topprestatie.

Jochem
03-04-2005, 17:27
kheb wel 2 fottotjes prijsuitrijking Martijn was helaars al sochtends, die heb ik niet

http://img22.exs.cx/img22/9553/jordy5pb.jpg

http://img22.exs.cx/img22/6603/jochem2lf.jpg

Gulo gulo
03-04-2005, 17:44
Goed gedaan heren

Chico
03-04-2005, 18:16
@jochem

ik haat jou... me been doen nog steeds pijn verdomme... kutscheids.. :twak:

toch hou ik wel van je hoor http://smile.smilies.nl/545.gif

Chico
03-04-2005, 18:19
ik hoop trouwens dat gevecht van ons snel op cd te krijgen... dan post ik het hier wel... mijn clubgenoten hebben helaas een beetje latijnse instelling qua dingen doen...

ICON
03-04-2005, 20:31
goed nieuws!! gefeliciteerd allemaal!.

Jochem
03-04-2005, 20:56
@ justinian. Jaap (+94, die jaap neem ik aan) is gestopt na zijn 1e partij. de scheidsrechters ontnamen hem de winst. (zelfs zijn tegenstander zei verbaasd te zijn te hebben gewonnen)

@ deuce Barry bunthof en frans van casteren waren bij mijn weten niet 3e, ze hebben om die plaats gevochten maar niet gehaald. Van barry weet ik overigens niet 100% zeker.

@ guest. Tsja 3 podiumplaatsen, we hadden op 4 gehoopt. dus ik vind het niet tegenvallen, maar ik ben natuurlijk een beetje biased omdat ik er zelf wel op stond.

Justinian
03-04-2005, 20:59
@ justinian. Jaap (+94, die jaap neem ik aan) is gestopt na zijn 1e partij. de scheidsrechters ontnamen hem de winst. (zelfs zijn tegenstander zei verbaasd te zijn te hebben gewonnen)
Damn, hij zal wel weer genaaid zijn. Zijn ze top in bij de JBN!

remco pardoel
04-04-2005, 15:47
zoals de voorzitter het zo mooi zei
"soms gaan de verkeerde mensen met de prijzen naar huis"
we hebben het geweten.

beter als niks.
zullen we maar schrijven

Frans had derde moeten zijn en Jordy had eigenlijk, net als Jaap, zijn wedstrijd moeten winnen.

D22ntjuh
05-04-2005, 14:10
goed hoor.. :)
maar hoe gaan die wedstrijden in zijn werk van ju jitsu en hoe kan je meedoen? en wat voor regels zijn het?

Jochem
05-04-2005, 15:10
Jiu jitsu bestaat uit 3 fasen
de regels zijn natuurlijk iets gecompliceerder, maar hier is grofweg het scoringssysteem.
F1: trappen/stoten naar lichaam/hoofd (semi-contact, geen directes of hoeken met volle vuist) punt voor trap/stoot met links (ervan uitgaande linksvoor) Ippon (2 punten) voor (ongeblokte/ongecounterde) trap/stoot rechts
F2: Judo-achtig. (Punten door worpen/takedowns, Ippon door tegenstander op rug/buik te gooien.
F3: grond. Ippon (2 punt) als je een tegenstander 25 secs op de grond houdt (in sidemount/mount/backmount, niet in guard natuurlijk)
3 punten als je em laat kloppen

wedstrijd is gewonnen als je ippon in alle drie de fases haalt ("Full house"), of na 2x2 minuten op punten voorstaat.

inschrijven=meedoen, kijk op www.jbn.nl voor een paar tournooien.

D22ntjuh
05-04-2005, 16:55
koel dankje :) mischien dat ik binnekort op de mat sta voor de jeugd :)