PDA

View Full Version : De nieuwe contender *spoiler*



Wheelie
04-04-2005, 13:28
The Contender ep. 7 is nu te downloaden.

Wat vinden jullie van die naai streek van Anthony ? :lol:
Volgende week word echt vet volgens mij ;)

m.g
04-04-2005, 16:14
Ik heb hem nog niet gezien maar waar is afl. 6 gebleven?!!? Of was dat die extra afl. met het commentaar op die wedtrijden?!!? :?

Jeru
04-04-2005, 18:55
kom net thuis dus ga hem nu downen. Vanavond effe lekker kijken :P

Jochem
04-04-2005, 20:55
wa indd die extra epp. met commentaar (eigenlijk was dat zelfs al 5)

vet weer ja, ook al was het een naaistreek, het zag er wel spetterend uit wat die gozer in de ring met zijn opponent deed.

Jeru
04-04-2005, 21:18
Was idd een vette naaistreek helemaal omdat ie steeds zat op te scheppen dat ie Jimmy wel effe zou pakken....
Maar ja hij heeft een goede keus gemaakt :wink:

migyur
05-04-2005, 09:28
Waarom naaistreek?
Vind het dom dat je team een tegenstander gaat opdringen bij jouw, waar jij zeker van weet waar jij problemen mee gaat krijgen.

Lullig voor joey en jimmy maarjah....je bent daar toch voor jezelf..

Wheelie
05-04-2005, 10:13
Waarom naaistreek?
Vind het dom dat je team een tegenstander gaat opdringen bij jouw, waar jij zeker van weet waar jij problemen mee gaat krijgen.


hij had gewoon eerlijk moeten zijn en zeggen dat hij liever tegen iemand anders wilde knokken.
eerst de hele week zeggen dat hij de opdracht wilde winnen zodat hij zelf jimmy kon kiezen en dan iemand anders kiezen vind ik wel een naaistreek tegenover zijn team leden ja

migyur
05-04-2005, 13:00
In het begin van deze aflevering zei hij al, toen hij bezig was met de stootzak, dat hij tegen jimmy zou vechten omdat dat de keuze van de team was en hij er verder geen inbreng in had...
Dan kan je gewoon zo`n streek verwachten........

jaap
05-04-2005, 19:10
Hij is slim geweest. Een tegenstander met lange armen is nu eenmaal lastig in de ring. Maar ja als je de contender wilt zijn, zal je ze toch allemaal moeten verslaan...

p.s
In de ring toonde hij wel een gedrevenheid waar je U tegen zegt. :evil:

jaap
05-04-2005, 19:23
Waarom naaistreek?
Vind het dom dat je team een tegenstander gaat opdringen bij jouw, waar jij zeker van weet waar jij problemen mee gaat krijgen.


hij had gewoon eerlijk moeten zijn en zeggen dat hij liever tegen iemand anders wilde knokken.
eerst de hele week zeggen dat hij de opdracht wilde winnen zodat hij zelf jimmy kon kiezen en dan iemand anders kiezen vind ik wel een naaistreek tegenover zijn team leden ja

Het was ook een naaistreek, maar achteraf gezien had jij niet veel keus. Hij kon alleen Cooper kiezen, als ze de opdracht zouden winnen. Als hij van te voren zou hebben verteld dat hij Jimmy niet wou, had ie gezeik gekregen met z'n teamgenoten. Joey bijvoorbeeld had dan niet z'n best gedaan voor de opdracht, want als East die had gewonnen hadden ze zeker geweten dat Jimmy Anthony had gekozen. Dus eigenlijk moest hij de schijn wel hoog houden om ervoor te zorgen dat z'n ploeggenoten de opdracht koste ten kopste wouden winnen, anders had hij nooit deze keuze kunnen maken.

Virus
07-04-2005, 02:00
Vette aflevering ja, maar deze keer hebben God en de kinderen van Anthony toch wel de grootste rol gespeeld in het hele gebeuren... :?

Ongelofelijk hoe ze dat kunnen overdrijven zeg...


Volgende week wordt idd VET denk ik... :thumbs:

m.g
07-04-2005, 02:43
Zeker vette aflevering , en die naaistreek ja hij koos,in zijn ogen, de makkelijkste weg naar de overwinning...
Maar hij was wel erg scherp en aanwezig in de ring :twak: ..


Ps. Wie heeft afl. 6 dan!?!?!

xXRichardXx
07-04-2005, 10:50
Hij nam idd de makkelijkste weg naar de volgende ronde. Mannen als Ishe en Alfonso namen (waarschijnlijk) de moeilijke weg, en wonnen. Dat getuigt van moed vind ik. Ik word alleen zo ziek van dat gelul over god de hele tijd. Bij alles wat ze doen bidden ze naar god en citeren ze de bijbel, BAH! Kan niet wachten tot de volgende aflevering, het is nu Anthony vs. de rest! :twisted:

Ralph
07-04-2005, 14:17
Vette aflevering idd! Anthony leverde wel een behoorlijke naaistreek, maar boksen kan die zeker. Geweldig om te zien hoe hij zijn tegenstander afmaakte.... prachtig. Ben ook erg benieuwd naar de volgende aflevering; die Ishe leek in de teaser behoorlijk huis te houden in het huis. Oorlog!