PDA

View Full Version : Bushido Europe



Anonymous
04-04-2005, 14:46
Kan er hier meer informatie over dit evenement neer worden gezet? Is dit van 2h2h? Zijn de vechters die op de poster staan al gecontracteerd? Welke vechters komen nog meer. Is Igor Vov vs Murad Chunkaiev geen optie voor dit evenement (want dan kom ik al 150% zeker ipv 100% :lol:)

NormaR
04-04-2005, 15:51
Hoi Mendootje, het komt blijkbaar uit de vosproductions hoek vandaan en ik had dan ook al bij Monique (van vosproductions) geïnformeerd.
http://www.vosproductions.nl/phpbb/viewtopic.php?t=148
Zoals te lezen is kon ze er echter nog maar weinig over zeggen. De folder lag ook bij ons (vos Gym) op de sportschool. Ik weet niet precies hoe het zit maar als je vragen hebt kun je die misschien beter aan vosproductions (via het forum) stellen.

MB667
04-04-2005, 16:08
Thnx Norma! Dus het gaat via Vos. Is er dan helemaal geen 2h2h dit jaar?

ashi76
04-04-2005, 17:45
Ik vraag me toch af wie er precies in Bushido Europe zitten.....

Volgens de KVK bestaat het niet eens... iig niet onder de naam Bushido Europe... tenzij het geen nederlandse organisatie is natuurlijk..... :?

Shytown
04-04-2005, 18:18
Marc de Weerd gaf aan in Bushido te zitten, dus ik neem aan dat Bushido de vervanger gaat worden van 2H2H. Alleen o.b.v. de datum kan je dat al concluderen.
Wat ik me alleen afvraag is het volgende: Hoost zou eerst in de ArenA vechten, ging niet door omdat hij door de Nederlandse belasting hier amper wat aan overhoud. Dick Vrij heeft hier ook weleens wat uitlatingen over gedaan. Maar ik neem aan dat een Fedor en een CroCop niet voor een appel en een ei naar Nederland komen. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan ondervangen.
Ik ben sowieso benieuwd!

lange
04-04-2005, 18:22
We zullen de komende maanden zien...

Mickey
04-04-2005, 18:59
De domeinnaam staat ook op naam van vos productions.. ;)

Tuigenke
04-04-2005, 22:03
super line-up en wanneer begint de voorverkoop?

}|^-_-^|{
04-04-2005, 23:29
super line-up en wanneer begint de voorverkoop?

wie vecht er dan tegen wie?

Anonymous
04-04-2005, 23:31
Dat wordt wat!

Anonymous
05-04-2005, 09:10
De voorverkoop zal in juni van start gaan!

ashi76
05-04-2005, 10:26
De voorverkoop zal in juni van start gaan!

Is die flyer ook digitaal beschikbaar ?

Zoja post hem svp dan even op mixfight. ;)

shyne
05-04-2005, 20:30
De voorverkoop zal in juni van start gaan!

Is die flyer ook digitaal beschikbaar ?

Zoja post hem svp dan even op mixfight. ;)

Ashi voor de 2e keer dan maar :wink:
http://img75.exs.cx/img75/4818/bushido2dd.jpg (http://www.imageshack.us)

ik heb trouwens gehoord dat dit gala weer door sterren boksen verziekt gaat worden....laat het aub niet waar zijn!!!

ashi76
05-04-2005, 23:49
tnx shyne :thumbs:

En dat sterrenboxen op zich vind ik niet eens zo'n probleem.. dat wachten en dat gezeik van Ton van Rooien was pas irritant. Dat moeten ze lekker op tv doen terwijl "wij" naar een andere partij kijken.

Anonymous
06-04-2005, 09:32
Even voor de duidelijkheid: Sterrenboksen en The Rotterdam Rumble zullen niet gelijktijdig plaatsvinden :!:

phranq
06-04-2005, 10:10
Even voor de duidelijkheid: Sterrenboksen en The Rotterdam Rumble zullen niet gelijktijdig plaatsvinden :!:

Goeie zaak! :thumbs:

}|^-_-^|{
06-04-2005, 13:10
Even voor de duidelijkheid: Sterrenboksen en The Rotterdam Rumble zullen niet gelijktijdig plaatsvinden :!:

als je hier toch meeleest:



Wat ik me alleen afvraag is het volgende: Hoost zou eerst in de ArenA vechten, ging niet door omdat hij door de Nederlandse belasting hier amper wat aan overhoud. Dick Vrij heeft hier ook weleens wat uitlatingen over gedaan. Maar ik neem aan dat een Fedor en een CroCop niet voor een appel en een ei naar Nederland komen. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan ondervangen.
Ik ben sowieso benieuwd!

Peete
06-04-2005, 13:33
Ik ben geen belasting kenner, maar je kan die gasten dan toch voor 1000 eurie op de loonlijst zetten voor in Nederland,.
En dan geef je ze een vergoeding voor een bijeenkomst in het buitenland waar zij dan wel het oorspronkelijke bedrag krijgen.

Shytown
06-04-2005, 17:10
Nee,(top)sporters vallen onder de artiestenregeling waardoor ze minimaal 20% LB over hun gage af dienen te dragen.

Remco
06-04-2005, 17:31
Als dit allemaal doorgaat bestaat er een grote kans dat de andere MMA-gala's uit de markt geprezen zullen worden. Wie wil er behalve de familie en aanhang na het zien van deze sterren nou nog naar het Hollandse 'trek zijn kop eraf' niveau kijken?

Anonymous
07-04-2005, 17:37
Leuk dat al die namen van de vechters op de poster staan,maar komen ze ook om zelf te vechten?of zijn ze gewoon mee met een minder bekend teammaatje om die te coachen?dat zie ook vaak gebeuren namelijk.

ashi76
07-04-2005, 18:09
Leuk dat al die namen van de vechters op de poster staan,maar komen ze ook om zelf te vechten?of zijn ze gewoon mee met een minder bekend teammaatje om die te coachen?dat zie ook vaak gebeuren namelijk.

Als dat het geval is zet je ze niet op een poster.

In dit geval mag je er vanuit gaan dat ze zullen knokken. Zoniet dan slaat Bushido Europe wel een hele grote flater. Gezien de mensen die dit opgezet hebben (VOS productions en Marc de Weerd ... toch ;)) lijkt mij dit zeer onwaarschijnlijk. Deze mensen kennen het klappen van de zweep zo langzamerhand wel.