PDA

View Full Version : Dijkstra vs Chabrani



Anonymous
05-04-2005, 13:13
Gaat deze vette partij nog door.Ik denk voor een verassing Dijkstra K.O.

Immortal
05-04-2005, 13:58
ja Dijkstra vs Chabari bedoel je ? Is 23 april volgens mij. Chabari is vorige week op ze gemak wereldkampioen geworden in thailand. Dus kan een mooie partij worden. Toch ga ik voor dijkstra !!!

groeten

Anonymous
05-04-2005, 14:20
lijkt me ook een te gekke partij Menno Dijkstra vs Drago wie gaat dit promoten

Nickuraba
05-04-2005, 14:39
rik? plag van kleinhuis? anders moet je je gaan schamen.

BTW ik denk niet dat Faldir een walkover is, dus een KO kan Dijkstra hopelijk vergeten. Ik ga voor faldir, onderschat hem maar niet!

m.g
05-04-2005, 15:13
Ik ga ook voor Faldir, deze man moet je zeker niet onderschatten. Sowieso geen KO voor Menno.... wordt wel een vette pot.

Arjan
05-04-2005, 15:16
Ik ga ook voor Faldir, zeker na wat die in thailand heeft gedaan...

Immortal
05-04-2005, 15:22
Faldir chabari is op het moment 1 van de grootste -70 kg vechters van de wereld. Mischien is ie zelfs wel nog beter als albert kraus. Voor menno een mooie kans om zich ook internationaal in de kijker te spelen. Ik zie menno keer op keer winnen. Dus zal zeker eem mooie partij worden. Ik hoop alleen niet dat menno veel blessures hebt overgehouden aan ze partij van zondag. En chabari vecht aankomend weekend dacht ik ik tegen roel rink. Die overigens Overtuigend gesloopt werd door dijkstra vorig jaar in ijsselmuiden. Het si dus nog evne afwachten of beide vechters 23 april blessure vrij zullen zijn en de partij door kan gaan. De partij gaat dan sowiezo een knaller worden denk ik.

Groeten

Arjan
05-04-2005, 15:30
je vergelijkt hier albert kraus met Faldir, we hebben het er wel is over gehad dat lijkt me serieus een mooie partij om te zien en ik schat Faldirs kanzen groter in als die van Kraus om eerlijk te zijn... dat zou pas een mooie partij worden

lil´kickboxer
05-04-2005, 18:44
Faldir is op dit moment in topvorm. Ik denk dat niemand hem nu kan verslaan. Ik ga dus 100% voor Faldir. Verder vind ik dat Faldir ook thuishoort in K-1 max en de Superleague. Ze kunnen nu niet meer om hem heen!

Nickuraba
05-04-2005, 19:14
Faldir is op dit moment in topvorm. Ik denk dat niemand hem nu kan verslaan. Ik ga dus 100% voor Faldir. Verder vind ik dat Faldir ook thuishoort in K-1 max en de Superleague. Ze kunnen nu niet meer om hem heen!

I hope so :wink: , dalijk zie je um een pot draaien tegen john wayne parr bijv. Maar IMO zou die zeker kont schoppen in de huidige K1 Max divisie, Kraus, Shamil Gaydarbekov (die hij zelfs heeft verslagen...!!!) das de man die het kraus wel heeeeeeeeeeel moeilijk maakte!

nee ik zou mijn geld op faldir zetten!

Anonymous
05-04-2005, 21:40
dat gaat die dijksra niet redden hij daenk dat hij de kampioen is maar daar komt hij wel achter de sukkel

Anonymous
05-04-2005, 22:06
Als er een een sukkel is ben jij het mr Rob.verschuil je achter een computer kom naar de school en zeg het in zijn gezicht grote sukkel

Gulo gulo
05-04-2005, 22:42
Schelden heeft geen zin, in de ring zullen we zien wie de winnaar wordt. En wie er ook verliest hij is geen sukkel

Anonymous
06-04-2005, 11:02
denk dat fikri wel ff betrer is pannekoeken fikri heeft iedereen verslagen ook chabari,hij is goed zeker maar fikri is beter

Anonymous
06-04-2005, 20:14
Faldir verkeert zeker in een bloedvorm en KO gaan heb ik hem nog nooit zien doen. Hij is zich steeds meer aan het ontwikkelen en is zeker 1 van de,zo niet "de" beste in de klasse -70kg. hij wint 2x op rij een toernooi in thailand en wint in holland nu ook bijna al z`n partijen dus als de partij faldir tegen menno doorgaat,zet ik m`n geld op faldir.

en faldir heeft dan wel verloren van fikri,maar fikri was ook niet echt overtuigend en die partij is ook al wel weer 2 jaar geleden. laat dat nog maar eens tot een rematch komen en dan wil ik nog wel eens zien of fikri van faldir wint.