PDA

View Full Version : Nieuwe Grappling Toernooien : Schrijf je in!



Shooto Holland
05-04-2005, 21:53
Zoals de titel al aangeeft gaat Shooto Holland ook beginnen met Shooto Grappling Toernooien.

Wij willen het grondgevecht nivo in Nederland drastisch omhoog gaan gooien. Het succes in Ede is mede voor ons een reden om ook mee te gaan helpen aan het verbeteren van het grondgevecht.

Wij willen gaan proberen om er een maandelijks terugkerend evenement van te maken.

De eerste datums zullen zijn : 4 Juni 2005 & 2 Juli 2005

Shooto Grappling is voor iedereen die maar wil toegankelijk, om te kijken en om mee te doen.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar : [email protected] (Geef goed en eerlijk aan wat je niveau is)

Het is een Knockout syteem met een verliezers ronde dus je vecht nooit 1 partij. Daarbij is het zo dat de winnaar van de verliezers ronde weer een plek krijgt in de finale ronde. Dus zodoende blijf je altijd kans houden.

Deelname kost 10€.

Locatie :
Sportcentrum Valkenhuizen
Beukenlaan 15-23 6823 MA Arnhem
(Klik HIER (http://www.arnhem.nl/sites/sportbedrijf/userfiles/other/Routebeschrijving_Valkenhuizen.pdf) voor een routeberschrijving.)

Contactpersoon : Nicky van den Berg 06-24716307

Binnenkort zal er ook een nieuwe Shooto Grappling website online komen waar een Jaar Kalender, Gallery en nog veel meer op zal komen.

Groeten,

Nicky vd Berg
Shooto Holland

bras
05-04-2005, 22:45
goeie actie!! :thumbs:

alleen is het altijd in arnhem???

Aaronk
05-04-2005, 22:46
goede actie. helaas ben ik de eerste datum al in de uk..l.

Shooto Holland
05-04-2005, 22:54
goeie actie!! :thumbs:

alleen is het altijd in arnhem???

In principe de eerste paar maanden wel. We moeten eerst maar even zien of het gaat lopen.

Arnhem leek ons het meest centraal voor iedereen. Althans binnen onze mogelijkheden. Vandaar deze keuze.

Ben
05-04-2005, 22:58
je bent weer goed bezig nicky :wink:

chief108
05-04-2005, 23:02
Wij willen het grondgevecht nivo in Nederland drastisch omhoog gaan gooien.
:thumbs:

Chief108

B3 lik3 M3
05-04-2005, 23:12
Klasse bezig!!


Ben er 100% bij!

Hoe meer hoe beter!!

Jochem
05-04-2005, 23:17
Hoeveel partij-en ga je draaien, ongeveer vergelijkbaar als in Ede? (zon 5). poul-systeem/knockout? Ik wil graag iets meer info voor ik me opgeef plzz, wel gaaf initiatief hoor, maandelijks partytje konkken klinkt goed!

Shooto Holland
05-04-2005, 23:18
Wij beginnen meteen met een Knockout systeem dus geen poule systeem. Het aantal wedstrijden ligt natuurlijk aan de deelnemers maar dat is logisch.

m.g
05-04-2005, 23:20
Dus als grond beginner kan je ook meedoen?!?!?

yas
05-04-2005, 23:22
inzet om grappling-niveau omhoog te brengen --> :thumbs:

jammer van het knock out systeem :(

chief108
05-04-2005, 23:23
post de "spelregels" ook ff...

is zeker interessant!!

Chief108

Shooto Holland
05-04-2005, 23:24
Dus als grond beginner kan je ook meedoen?!?!?

Iedereen kan meedoen

bras
06-04-2005, 00:01
goeie actie!! :thumbs:

alleen is het altijd in arnhem???

In principe de eerste paar maanden wel. We moeten eerst maar even zien of het gaat lopen.

Arnhem leek ons het meest centraal voor iedereen. Althans binnen onze mogelijkheden. Vandaar deze keuze.

ok dan!! super initiatief!! :thumbs:

Silat
06-04-2005, 00:29
idd top idee :thumbs:

Shooto Holland
06-04-2005, 00:30
Allemaal aanmelden :D

Femme Fatale
06-04-2005, 01:10
ik doe zeker mee!

ik zal morgen ff mailen.. ben nu te moe :wink:

Leon
06-04-2005, 08:18
Ik denk dat ik ook wel meedoe! In ieder geval echt super bezig Shooto Holland!!! :thumbs:

Tsuki
06-04-2005, 10:10
gaaf idee man , ik ga waarschijnlijk wel meedoen ;-)

Pieter mulder
06-04-2005, 10:23
Nicky, echt man...... super initiatief.
Jammer dat het helemaal in arnhem is anders had ik mee gedaan !!

gr. Pieter

Thomas
06-04-2005, 11:24
Ik vind een knockoutsysteem waardeloos.

Dan neem ik de moeite om naar Arnhem te karren, is er een kans dat je met 1 partijtje weer naar huis kan. Als jullie het grondniveau omhoog willen brengen lijkt het mij logischer om met een poulesysteem te werken.

Christophe
06-04-2005, 14:13
Ik vind een knockoutsysteem waardeloos.

Dan neem ik de moeite om naar Arnhem te karren, is er een kans dat je met 1 partijtje weer naar huis kan. Als jullie het grondniveau omhoog willen brengen lijkt het mij logischer om met een poulesysteem te werken.

Same here. Dat poulesysteem maakt Ede net zo goed. Ook al verlies je al je partijen, je gaat naar huis met meer ervaring dan je gekomen bent. En dat maakt het die € 10 helemaal waard (samen met de strakke organisatie en de geweldige sfeer).

Tsuki
06-04-2005, 14:16
Ik vind een knockoutsysteem waardeloos.

Dan neem ik de moeite om naar Arnhem te karren, is er een kans dat je met 1 partijtje weer naar huis kan. Als jullie het grondniveau omhoog willen brengen lijkt het mij logischer om met een poulesysteem te werken.

thomas is zeer correct .................

Anonymous
06-04-2005, 14:20
yea same here, Ede is vet omdat je lekker veel kan knokken... Doe er wat mee zou ik zeggen :)

Shooto Holland
06-04-2005, 14:30
Ik vind een knockoutsysteem waardeloos.

Dan neem ik de moeite om naar Arnhem te karren, is er een kans dat je met 1 partijtje weer naar huis kan. Als jullie het grondniveau omhoog willen brengen lijkt het mij logischer om met een poulesysteem te werken.

Het is een Knockout syteem met een verliezers ronde dus je vecht nooit 1 partij. Daarbij is het zo dat de winnaar van de verliezers ronde weer een plek krijgt in de finale ronde. Dus zodoende blijf je altijd kans houden.

Misschien had ik het ff beter uit moeten leggen :)

Tsuki
06-04-2005, 14:42
Ik vind een knockoutsysteem waardeloos.

Dan neem ik de moeite om naar Arnhem te karren, is er een kans dat je met 1 partijtje weer naar huis kan. Als jullie het grondniveau omhoog willen brengen lijkt het mij logischer om met een poulesysteem te werken.

Het is een Knockout syteem met een verliezers ronde dus je vecht nooit 1 partij. Daarbij is het zo dat de winnaar van de verliezers ronde weer een plek krijgt in de finale ronde. Dus zodoende blijf je altijd kans houden.

Misschien had ik het ff beter uit moeten leggen :)


klinkt al beter ja maar poulesysteem blijft het beste voor de vechters

Shooto Holland
06-04-2005, 14:54
WIj hebben het poulesysteem overwogen. Wij willen heel groot gaan worden dat is onze intentie, we willen mensen vanuit heel Europa hebben. Dat is ons streven.

Uit ervaring van bijv Martijn de Jong hebben we besloten geen poulesysteem te doen puur voor de vechters zelf. We willen voorkomen dat je uren op je volgende partij moet wachten en er om 10 uur nog zit.

Wij hopen dus op heel veel deelnemers en vandaar deze achterliggende gedachte. Mocht je straks 200 deelnemers hebben dan gaat het verschrikkelijk lang duren voordat het je aan de beurt bent en voordat het is afgelopen.

Vandaar deze keuze.

En mocht het zo zijn dat we straks echt de deelnemers halen die we willen dan komt iedereen aan veel wedstrijden toe en lijkt ons dit het beste systeem.

Tsuki
06-04-2005, 15:01
WIj hebben het poulesysteem overwogen. Wij willen heel groot gaan worden dat is onze intentie, we willen mensen vanuit heel Europa hebben. Dat is ons streven.

Uit ervaring van bijv Martijn de Jong hebben we besloten geen poulesysteem te doen puur voor de vechters zelf. We willen voorkomen dat je uren op je volgende partij moet wachten en er om 10 uur nog zit.

Wij hopen dus op heel veel deelnemers en vandaar deze achterliggende gedachte. Mocht je straks 200 deelnemers hebben dan gaat het verschrikkelijk lang duren voordat het je aan de beurt bent en voordat het is afgelopen.

Vandaar deze keuze.



En mocht het zo zijn dat we straks echt de deelnemers halen die we willen dan komt iedereen aan veel wedstrijden toe en lijkt ons dit het beste systeem.

klinkt wel heel aannemelijk zo bedankt voor de uitleg .........

chief108
06-04-2005, 15:44
zie je wel???

ik zeide nog zooo:

leg de spelregels ff uit...

duidelijkheid en details heren...

dat maakt het verschil :p

Chief108

Nadiaatje
06-04-2005, 16:58
STRAK!!!
Goed bezig Nicky...en natuurlijk de mensjes om je heen!
Echt tof dat jullie zoveel intiatief tonen om het niveau omhoog te brengen.
Ennehm, ik vindt de keuze van een K.O systeem wel goed eigenlijk...
was bij Taekwondo ook altijd.

Zie je snel weer Nicky...
ciao -x- Nadia

Tsuki
06-04-2005, 17:06
Zie je snel weer Nicky...
ciao -x- Nadia

euh nicky care to comment on that ?

Deuce
06-04-2005, 17:58
Ik denk dat iedere maand teveel van het goede wordt voor veel clubs, 1x in de 3 maanden lijkt mij persoonlijk beter.

Maar dat is mijn mening....

casca grossa
06-04-2005, 21:42
ok, mooi, 'k doe mee! :twisted:
beginner.

a.s.c.
06-04-2005, 22:59
ok, mooi, 'k doe mee! :twisted:
beginner.

hahaha laat me niet lachen :wink:

ROIDRAGE
06-04-2005, 23:10
cool, casca
dan zitten we in de zelfde klasse, jij weegt toch ook 120+? :wink:

yas
07-04-2005, 09:37
ik heb me aangemeld!!

Atama
08-04-2005, 13:52
Zou het mogelijk zijn om dat soort toernooien meer centraal te houden, zoals in Utrecht ?

Ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje te ver is voor mensen uit het zuid, zeker met een knock-out systeem.

Zanshin
10-04-2005, 12:10
Als ik kan ga ik zeker een keer kijken, is een top initiatief :thumbs:

Femme Fatale
10-04-2005, 14:41
kep me ook aangemeld :thumbs:

ROIDRAGE
10-04-2005, 15:49
toppie. Shooto rules

Anonymous
10-04-2005, 16:01
Ik vind een knockoutsysteem waardeloos.

Dan neem ik de moeite om naar Arnhem te karren, is er een kans dat je met 1 partijtje weer naar huis kan. Als jullie het grondniveau omhoog willen brengen lijkt het mij logischer om met een poulesysteem te werken.

Same here. Dat poulesysteem maakt Ede net zo goed. Ook al verlies je al je partijen, je gaat naar huis met meer ervaring dan je gekomen bent. En dat maakt het die € 10 helemaal waard (samen met de strakke organisatie en de geweldige sfeer).

Dank voor de complimenten, dat was ook precies onze opzet.
Wij gaan in ieder geval door met onze nieuwe ingeslagen weg (2 niveaus).
Ik hoop wel dat veel deelnemers zich blijven inschrijven voor Ede zeker omdat we net de competitie hebben uitgebreid met een beginners klasse.

Het wordt wel erg druk voor de kleine groep grapplers hier in het kleine Nederland die nu keuzes moeten gaan maken en ik hoop dat onze competitie voor het Nederlands grappling kampioenschap in Ede daar niet onder gaat lijden.

Ik vertrouw op jullie deelname op 28 mei en wens de nieuwe organisatie veel succes en wijsheid.

Groet,
Edgar Kruyning
Budo Academy Physical

casca grossa
10-04-2005, 16:46
cool, casca
dan zitten we in de zelfde klasse, jij weegt toch ook 120+? :wink:

:lol: kun je revange nemen :lol:

Papagaio
10-04-2005, 18:12
Ik vind ko Systeem wel goed
want, jullie zijn toch van plan om
het bijna elke maand te doen. :thumbs:
Alleen jammer dat het in arnhem
word gehouden (Utrecht is lekker
Centraal).

Bassie
13-04-2005, 14:41
Wat zijn de gewichtsklasses en regels??

Anonymous
13-04-2005, 16:54
ok, mooi, 'k doe mee! :twisted:
beginner.

Da's makkelijk winnen......

Shooto Holland
14-04-2005, 08:26
Iedereen kan Hier de Shooto Grappling Regels (http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=16PJ5EMH53DQB3A2DEHMXOXP28) downloaden.

:thumbs:

casca grossa
14-04-2005, 23:41
ok, mooi, 'k doe mee! :twisted:
beginner.

Da's makkelijk winnen......

:wink: