PDA

View Full Version : Komt er ooit nog....



Leon
06-04-2005, 08:40
een partij waarin Bob Sapp eens echt gaat kickboxen? Weet iemand toevallig of hij daar echt aan werkt?
Het lijkt me fysiek gezien niet onmogelijk om hem in ieder geval normaal te leren slaan,
schoppen met zo'n lijf zie ik nog niet echt zitten maar slaan lijkt me wel degelijk een mogelijkheid?

Jay Hoov
06-04-2005, 12:20
Laat Sapp lekker opzouten.....!

bras
06-04-2005, 12:25
Laat Sapp lekker opzouten.....!
true!

p diddy
06-04-2005, 13:28
hij mag wel mee doen alleen ze opkomst maar niet vechten, na de opkomst oprotten.

cactusdre
06-04-2005, 13:38
Sapp heeft in sommige partijen wel eens een trap gemaakt. Het waren er niet veel.

Bart
06-04-2005, 13:55
K1 staat toch voor een toernooi waarin de sterksten van allerlei sportdisciplines tegen elkaar uitkomen om zo te bepalen wie het sterkst is. Dat uiteindelijk de kickboksers, een bokser en een uit de kluiten gewassen NFL-er overblijven is dan toch niet zo erg?
Ik zou graag de eer van mijn sportdiscipline willen verdedigen en die bokser en NFL-er terugslaan naar waar ze vandaan komen.

MrMiyagi
06-04-2005, 14:26
Ik vind het wel geinig

Ossie
06-04-2005, 15:27
K1 mag elke discipline aan deelnemen. dus ook boksers, sumoworstelaars etc.
ik zeg niet dat ik het leuk vind dat er mensen als Akebono en Sapp meedoen, maar er is, als je het gewoon geheel objectief bekijkt niet mis mee. En als Sapp zich met zijn lompe manier manier van vechten overeind kan houden en kan winnen is dit prima.
Een kickbokser zal dit toernooi toch (bijna) altijd blijven winnen, dus ik vind het eigenlijk wel leuk dat er ook andere disciplines meedoen. Zo wordt er maar weer eens bewezen dat kick/thaiboksen gewoon het meest efficient is.

Om je vraag te beantwoorden Leon, het laatste wat ik heb gehoord is dat Sapp bokslessen krijgt van ik geloof de oud-trainer van Evander Holyfield. Het is inmiddels wel een poos geleden dat ik dit heb gehoord, dus ik weet niet hoe het nu precies zit.
Ik denk dat het best mogelijk is dat ie opnieuw de K1 ring betreedt en een paar echte (technische) stoten uitdeelt.

sportfan
06-04-2005, 15:31
hij mag wel mee doen alleen ze opkomst maar niet vechten, na de opkomst oprotten.

Wint toch 2 x van Hoost (meervoudig K1 kampioen). Ik zit ook niet op hem te wachten maar het feit is er.

Biiyen
06-04-2005, 17:01
hij mag wel mee doen alleen ze opkomst maar niet vechten, na de opkomst oprotten.

Wint toch 2 x van Hoost (meervoudig K1 kampioen). Ik zit ook niet op hem te wachten maar het feit is er.

Die overwinning (ik meen zijn 2de) in 2002 Finals was BullShit! er was niets aan de hand, Bob Sapp was zijn laatste adem eruit aan het meppen, leefde amper nog.... En dan flikt Kakuda iets wat ik nu nog niet begrijp, er was niets an de hand. Het zegt toch genoeg dat Sapp in puin lag door 1 ronde low kicks.

p diddy
06-04-2005, 17:08
hij mag wel mee doen alleen ze opkomst maar niet vechten, na de opkomst oprotten.

Wint toch 2 x van Hoost (meervoudig K1 kampioen). Ik zit ook niet op hem te wachten maar het feit is er.

helemaal gelijk ik zeg niet dat hij niet goed is, het ziet er gewoon niet uit dat is alles!!!!

ps ze opkomst vind ik wel heel mooi :wink:

Gulo gulo
06-04-2005, 19:17
Ja maar na één keer heb je die opkomst ook wel gezien, altijd hetzelfde. Dan ff naar de ring rennen en kapot zijn als je daar aankomt. :roll:

migyur
06-04-2005, 19:20
K1 staat toch voor een toernooi waarin de sterksten van allerlei sportdisciplines tegen elkaar uitkomen om zo te bepalen wie het sterkst is. Dat uiteindelijk de kickboksers, een bokser en een uit de kluiten gewassen NFL-er overblijven is dan toch niet zo erg?
Ik zou graag de eer van mijn sportdiscipline willen verdedigen en die bokser en NFL-er terugslaan naar waar ze vandaan komen.

Das de punt nou, hij heeft al tijden niet gewonnen en is gewoon fucked up slecht.
Die bokser die je bedoelt (kut ben zijn naam vergeten) die is dus wel een echte dreiging.

Deuce
06-04-2005, 19:26
En toch heeft hij Ernesto Hoost 2x neergemept....

Bart
06-04-2005, 19:34
K1 staat toch voor een toernooi waarin de sterksten van allerlei sportdisciplines tegen elkaar uitkomen om zo te bepalen wie het sterkst is. Dat uiteindelijk de kickboksers, een bokser en een uit de kluiten gewassen NFL-er overblijven is dan toch niet zo erg?
Ik zou graag de eer van mijn sportdiscipline willen verdedigen en die bokser en NFL-er terugslaan naar waar ze vandaan komen.

Das de punt nou, hij heeft al tijden niet gewonnen en is gewoon fucked up slecht.
Die bokser die je bedoelt (kut ben zijn naam vergeten) die is dus wel een echte dreiging.

Botha

Leon
06-04-2005, 19:42
Fransje Botha inderdaad, hij moet alleen nog fatsoenlijk leren trappen en dan kan het nog weleens wat worden.
Heb hem weleens zien trappen en het zag er best redelijk uit

Bart
06-04-2005, 20:05
én hij kan al een beetje blokken. Blokken is ook niet inbelangrijk.

Leon
06-04-2005, 20:27
Je bedoelt de kicks?

robholland
06-04-2005, 22:15
ik vind BOtha om te zien verschikkelijk: een hoop geschreew en telkens: links, rechts .....links, rechts... :x :x :x
maar ja, hij staat er wel en wint van bijvoorbeeld LE banner

smike
07-04-2005, 00:17
Ik ben een fan van Sapp moet ik bekennen 8)
Sapp is cool, tuurlijk, hij is niet technisch, maar toch is hij populair en wint hij soms ook nog :)
Ik denk wel dat hij beter bij bijvoorbeeld de WWE past, als echte showman, maar who cares? Altijd leuk om zijn partijen te zien.

Octavius
07-04-2005, 00:30
Botha is gevaarlijk. Kerl is een natuurlijke zwaargewicht die een harde puch heeft en nog kan blokken ook. Is heel veel gegroeid in die korte tijd. Ik hoop Shannon Briggs tegen Sapp eens te zien en Ernesto verdient een rematch. Tyson zal toch nooit komen. Tyson is done. Maar ja Sapp is voor de K-1 $$$$$ meer niet en zolang hij $$$$$ brengt zullen ze hem als een heilige behandelen. Maar na Crocop en Fujita is zijn zelfvertrouwen ver te zoeken.

Leon
07-04-2005, 08:40
Dat vind ik nog altijd jammer, dat Tyson niet mee gaat doen.
Tyson vs Sapp, damn dat zal nog eens een partij worden!

Octavius
07-04-2005, 16:28
Dat vind ik nog altijd jammer, dat Tyson niet mee gaat doen.
Tyson vs Sapp, damn dat zal nog eens een partij worden!

Denkt je. Ik zeg dat ze de 1e ronde nog niet uitboksen. De een heeft roidrage en de ander is gewoon gek.

Octavius
07-04-2005, 22:36
En toch heeft hij Ernesto Hoost 2x neergemept....

2de partij ging Hoost niet neer.

Idd. Ernesto werd zwaar genept door de jury.

Nickuraba
08-04-2005, 17:29
@ oct...

niet alleen genept. In elke pot die bob sapp daait, zien ze echt gewoon belachtelijk veel overtredingen door de vingers, simpelweg omdat hij geld in het laatje brengt. Hij mept op achterhoofden, van bovanaf, dauwt mensen weg (mag geloof ik ook niet de hele tijd, zeker iig in boksen niet) mept mensen na. en dat soort shit!

Paganstars
08-04-2005, 18:14
waarom denk je dat sapp geen nfl meer speelt??? die kerel heeft als ik me niet vergis een schorsing gehad wegens unsportsman like conduct! hij trok iemand bij zijn mask naar beneden en trapte na of zoiets!

p diddy
08-04-2005, 19:58
stekie los maar dat wisten ze wel bij pride en al die andere organisaties

Ton
08-04-2005, 20:24
waarom denk je dat sapp geen nfl meer speelt??? die kerel heeft als ik me niet vergis een schorsing gehad wegens unsportsman like conduct! hij trok iemand bij zijn mask naar beneden en trapte na of zoiets!

Wat ik me ook afvraag, hoe kan sapp in vredesnaam een nfl wedstrijd vol houden, als ie na 20 seconden kickboxen al moe/kapot is :?

p diddy
08-04-2005, 21:02
mischien wel een reden waarom hij het niet meer doet!!!

DVDmannetje
08-04-2005, 22:05
Ken jullie klassiekers.
Vergeet niet dat Sapp helemaal vernederd werd door Hoost in hun pro wrestling match! Dat was een geweldige brute match........ok, misschien ook niet maar Hoost is ongeslagen in pro wrestling en ik ken niemand anders die dat kan zeggen :thumbs:

To be the man, you got to beat the man. Whooo! :roll:

p diddy
08-04-2005, 22:26
oke????