PDA

View Full Version : Muay Thai Magazine Weer Verkrijgbaar



adhdavy
07-04-2005, 17:37
Vanaf vandaag ligt er een herdruk van MTM 3 in de winkel aangezien de eerste druk overal uitverkocht bleek te zijn. Mensen die dit blad dus nog graag willen hebben kunnen hem vanaf vandaag wederom in de winkel vinden.
http://www.digitaldavy.nl/2mtm.jpg

Sjaak
07-04-2005, 18:53
Kreeg netjes een mailtje dat hij weer leverbaar is, netjes hoor dat persoonlijk kontakt naar de lezers :thumbs:

MrMiyagi
07-04-2005, 19:14
Ik heb hem vandaag gekocht en als eerste gelijk de column van Ramon Dekkers gelezen waarin ie zegt dat ie nog niet van plan is om te knokken. Toch vreemd om te lezen, met in je achterhoofd de wetenschap dat ie zn comeback alweer gemaakt heeft.

Ben trouwens erg benieuwd naar t stukje over de Ram Muay. Echt super dat aan dat soort dingen ook aandacht wordt besteed!!!

is idd vreemd om nu pas te lezen

Highline
07-04-2005, 23:09
eindelijk ik zoek me al weken de tering naar dit blad. morgen maar weer eens kijken

Dragon Tail
08-04-2005, 08:59
eindelijk ik zoek me al weken de tering naar dit blad. morgen maar weer eens kijken

Neem een abonnement dan mis je niets. :wink:

mama
08-04-2005, 09:01
shit, ik sta niet eens op de cover
:(

hahaha

Dragon Tail
08-04-2005, 11:18
shit, ik sta niet eens op de cover
:(

hahaha

Als je mij een mooie foto stuurt zorg ik dat je de volgende keer als centerfold er in komt.

Highline
08-04-2005, 15:56
ik heb hem :)

payap
08-04-2005, 21:43
highline :

eindelijk ik zoek me al weken de tering naar dit blad. morgen maar weer eens kijken

vertel mij wat. heb alle winkels van ede 3 x gehad. Maar ik heb hem nu ook.

Ossie
09-04-2005, 00:34
Ik heb de eerste oplage. Ik vind het echt een tof blad hoor, met hele interessante artikels, interviews etc.
Maar waar ik me wel ontzettend aan stoor zijn de 'lay-out fouten' die er in zitten. Om eens een paar voorbeelden te noemen: het artikel over 'de tradities van Muay Thai' heeft een stuk in een blauw kader. Deze tekst sluit helemaal niet op elkaar aan.
Het artikel over het gala in Arnhem eindigt midden in een zin, dus ik sla de bladzijde om, staat de rest er gewoon niet in??!!
En er staan ook HEEL veel schrijf en spelfouten in het blad.
Lijkt erop dat de mensen die het blad in elkaar zetten en de eindredacteuren hun werk niet helemaal begrijpen (ik wil hiermee niet zeggen dat ik het veel beter zou kunnen, maar het is dan mijn werk ook niet).