PDA

View Full Version : LARP!



Mickey
08-04-2005, 10:32
We hadden het er laatst al even over in de Topic over die gast
die zn maatje vermoorde omdat hij een digitaal zwaard had verkocht..

Ik zat ff in die enge fotos topic te kijken en vond meer lachen top 10s..

Check deze: LARP top 10 fotos..

Live Action Role Playing!
http://ruthlessreviews.com/rants/erich/larp.html

http://ruthlessreviews.com/pics4/larp/larp11.jpg

:shock:

Mickey
08-04-2005, 10:36
Deze meen ik
http://ruthlessreviews.com/pics4/larp/larp12.jpg

Tsuki
08-04-2005, 10:49
you gotta be fucking kiding me ....................

Ronny
08-04-2005, 11:12
haaaaaaa

xXRichardXx
08-04-2005, 11:29
hahaha, dit is te mooi! Ik zag een keer een documentaire hierover, echt geweldig. Vooral als je ziet dat ze "magische bliksem" schieten :lol:

Ronny
08-04-2005, 12:19
ik dacht dat jij zo van pokemon hield richard

xXRichardXx
08-04-2005, 13:18
op de gameboy is dat vet, maar om nou als pikachu rond te lopen, nee

Ossie
08-04-2005, 13:27
Die lui zijn fucking maf!!
Volgens mij zijn ze niet bereid de echte wereld onder ogen te zien, dus leven ze in hun eigen.

Of ze hebben te veel paddo's gehad en zijn in een trip blijven steken.

Biiyen
08-04-2005, 13:52
dat heet toch gewoon Carnaval? of Star Trek convension.....

PigDog
08-04-2005, 14:28
Een stinkdier met een handboog???!!!

Smells like Ray Pendakar!

blazin.arr0w::::
08-04-2005, 16:43
Stond hier toch ooit een filmpje met zo'n gek en z'n "lightning bulbs lightning bulbs" :lol:

Kudo's voor de gene die 'm vindt en post :)

Paganstars
08-04-2005, 17:44
LMAO thnx mickey :P... maar ik speel geen fantasy en ik kleed me al helemaal niet als een skunk.... fuck man da ding heeft een damageroll die negatief wordt :shock: speel veel liever vampire... ben je tenminste nog mens... en als ik fantasy moet spelen..... erm..... doe bij nader inzien toch maar niet!

Paganstars
08-04-2005, 17:46
http://www33.brinkster.com/larphelmond/ dit is btw onze site! hoewel ik geen actieve speler meer ben!

:edit: Whohooooo geen foto van mij :D:D

Mickey
09-04-2005, 13:20
Het gerucht gaat dat Robin Amber Rowan De Winter nog maagd is en haar maagdelijkheid alleen ritueel aan de gehoornde god wil geven. Oftewel de feestwinkels vieren hoogtijdagen betreft de duivels hoorntjes. Ook gaat er een gerucht dat er ooggetuigen zijn die haar verschillende malen ‘s nachts naar buiten hebben zien vertrekken richting het bos met een zwarte raaf op haar schouder. Twee achtervolgers zijn haar in het bos kwijtgeraakt en pas toen ze terug gingen zagen ze haar net het gebouw weer insluipen.
Arnold's familie doet in drugs. Ook Arnold zelf is een dealer, maar hij houdt zich koest omdat hij de schoolleiding geen aanleiding wil geven om hem van school te trappen.
Esmeralda heeft met van Dodewaard geslapen om bij Lux et Tenebrum te mogen. Ze was eerder afgewezen omdat ze niet intelligent genoeg zou zijn.
Lysa en Amber zijn lid van de VCP (de verenigde communistische partij) en zitten op Draekenberg om de zwakke plekken van de welgestelden te achterhalen. Niet voor niets steken ze hun neuzen steeds in andermans zaken.
Thomas moeder zit in een psychiatrische inrichting nadat ze een miskraam heeft gehad ongeveer 5 jaar geleden. Omdat ze het zo zielig voor hem vonden mocht hij op Daekenberg komen.
Caspar is uit Idols gezet omdat hij live totaal niet kan zingen. Het publiek stemde alleen maar op hem omdat hij wel een geinige act neerzette.
Elise loopt in haar kasteel alleen maar in van die rare jurken en haar familie denkt dat ze nog in de middeleeuwen leven. Ze weigeren moderne medicijnen en denken alle ziektes uit te kunnen bannen met rare brouwsels.
Pieter is homo en door chantage krijgt hij elke mannelijke leerling van zijn begeerte in bed.
Vincent heeft jaren lang met alle macht zich verzet tegen zichzelf en is nu eindelijk uit de kast aan het komen, vandaar dat hij niet meer met elk meisje boven de 14 jaar sjanst.
Christopher is eigenlijk een ex-psychiatrisch patient die iemand heeft vermoord en op Draekenberg is om te reintegreren in de samenleving.
Gabriel probeert krampachtig de familie eer hoog te houden maar al zijn werk is gejat. Zijn vader betaald mensen om te zeggen dat de gejatte werken door Gabriel zijn gemaakt.
Loki is geen bastaardzoon, maar het zwarte schaap van het Deense koningshuis. Het schijnt dat hij zijn eigen moeder gedwongen zou hebben om in allerlei perverse sadomasochistische spelletjes mee te doen en zou zijn vader betaald hebben om te zwijgen naar de pers.
Ben ontmoet standaard voor elke wedstrijd Arnold. Zonder Arnolds wonderpilletjes zou hij nog geen 100 meter kunnen sprinten.
Steven is bang om de echte wereld te betreden, daarom studeert hij niet af. Contactgestoord dat hij is durft hij alleen met een sloot pils op contacten te leggen, daarom feest hij zoveel. Dan valt zijn alcoholisme niet zo op.
Vincent heeft foute vrienden gemaakt en is niet meer zichzelf omdat hij bang is dat ze hem komen “Tjoelkeren�.

:shock:

Mickey
09-04-2005, 13:21
ow.. en check characters > gallery...
:thumbs:

Jeru
09-04-2005, 13:26
- Leave your baggage at the door: Als je problemen thuis hebt probeer deze gescheiden te houden van je IC problemen, als je niet lekker in je vel zit probeer dan je problemen aan te pakken ipv aan escapisme te doen en te gaan roleplayen. Deze waarschuwing willen we graag geven omdat roleplayen voor sommige mensen als zeer intens kan worden ervaren en daardoor de grip op de realiteit verliezen. We zien liever gezonde spelers komen dan dat ze door de mannen met de te grote jassen opgehaald worden.

:mrgreen:

hehehe LARP rules :wink:

Paganstars
09-04-2005, 14:43
Stond da op de site jeru??

Jeru
09-04-2005, 14:46
ja bij huisregels...

Paganstars
09-04-2005, 14:48
whahaha... ja echt!!! niet normaal!! er zitten er een paar tussen :shock: maar merendeel is gewoon 100% sane....

xXRichardXx
09-04-2005, 23:38
Hey blazin arrow, geen kudo's:

http://www.milkandcookies.com/links/9271/

:lol: lightning bolt is t trouwens :wink: