PDA

View Full Version : MTC League XIII PBP



Mickey
09-04-2005, 21:11
Alrighty..

Ik krijg vanavond de results van Hunter door op locatie in de Rai.
Ik zal alle results in deze eerste post editten!

Results:

1. MT - C 70kg: Guillermo Codrington vs Cees Eenhoorn
Guillermo Codrington WOP

2. MT - B 55.5kg: Soumia vs Claudia Fontebasso
Soumia TKO in R5

3. MT - B 63.5kg: Adil Ait Ali vs Angelo Wilkes
Adil ait Ali WOP

4. MT - B 59kg: RAchid el Hakari vs Najib Himich
Rachid el Hakar WOP

5. MT - B 70kg Ayaj vs Ali Yoruk
Ayaj door Opgave (handoek)

6. MT - A - Nederlands Titel: 63.5kg: Robert v Nimwegen VS Terik el Medni
v. Nimwegen TKO op lowkicks

7. MT - A - Nederlandse Titel: 76kg: Marco Pique vs Nadir Lahrech
Pique WOP

8. World Title Dames 61kg: Germaine vs Saoikai.
Germain WOP

9. MT - A - 71.5kg Younnes el Massami vs Randall v Haldem
Younnes el Massami WOP

10 MT - A - 76kg Panjonsuk vs V Vielvoye
Pajonsuk WOP
Volgens Hunter hebben de thuisblijvers bij deze absoluut wat gemist!
Toppartij!

11 MT euro title 72,5 Tyrone Spong vs Mohammed Ouali
Spong Opgave

12. MT World Title -67 kg: Fikri Tijarti vs Big Ben
Fikri door Doc Stoppage

13. MT - A 63kg: Jouad Ertan vs Hassan ait Bassou
Jouad op harde KO in R2

14 MT - A 70 Imro Main vs Rodtung
Imro op TKO (schouder uit kom)

15 MT A 95 kg Manhoef VS Sakuragi
Manhoef TKO R2 lowkicks

Gulo gulo
09-04-2005, 21:30
Hunter en Mama zijn goed bezig :thumbs:

Mickey
09-04-2005, 21:30
Dat zijn ze zeker! :maskills:

p diddy
09-04-2005, 21:48
het voelt bijna live lekker hoor :thumbs:

Anonymous
09-04-2005, 23:36
manhoef al geweest?????????????

Anonymous
09-04-2005, 23:38
manhoef al geweest?????????????

egt een nerd tuurlijk nog niet a nerd

Mickey
10-04-2005, 00:32
Wordt een latertje daar volgens mij

Anonymous
10-04-2005, 00:37
manhoef al geweest?????????????

egt een nerd tuurlijk nog niet a nerd

moet je nou man quest....

kweet toch niet wat de tijden zijn!

bijgoochem

Anonymous
10-04-2005, 01:31
Dat zijn ze zeker! :maskills:


ik pik de uitslagen voor een ander forum hoop dat je het nie erg vindt

Anonymous
10-04-2005, 02:14
gebeurt er nog wat of zijn ze in slaap gevallen

kentaro
10-04-2005, 02:50
Top van Germaine!!! wereldkampioen!!!

Mickey
10-04-2005, 02:58
Dat zijn ze zeker! :maskills:


ik pik de uitslagen voor een ander forum hoop dat je het nie erg vindt

Geen probleem! :D

@ guest: De smsjes bleven wel komen.. Maar ik was ff niet achter de pc.
:D

Anonymous
10-04-2005, 03:09
11 MT euro title 72,5 Tyrone Spong vs Mohammed Ouali
Spong Opgave

12. MT World Title -67 kg: Fikri Tijarti vs Big Ben
Fikri door Doc Stoppage

betekent dit nou dat spng en fikri hebben verloren of juist gewonnen??

mama
10-04-2005, 03:34
spong en fikri hebben beide idd gewonnen!!!!!!!!!

was een lange, maare mooie avond. Veel toppartijen

Mickey thnx 4 the pbp!!!

payap
10-04-2005, 04:34
Pajonsuk vs Vielvoye was een knalpartij. Aan het eind stond de hele zaal.

Veel trapwerk van beide. Vielvoye vocht ook op de thaise stijl. En wat een trappen heeft die Pajonsuk zeg :shock:

vreemd genoeg was hij in zijn vorige partijen vooral met zn linkerbeen bezig. Vanavond was het zijn rechterbeen en de hoge trappen knalden er weer op.

en gala was pas kwart voor 2 afgelopen.

Biiyen
10-04-2005, 05:27
Super gala! Echt heel erg tof vanavond. Een aantal goede KO's en super gevechten. Fikri Vs Big Ben was heel erg vet!

Hammerkick
10-04-2005, 06:39
Was echt een topavond !!!
Marieke en Hunter bedankt !!
Ik heb samen met Virby zitten genieten.

Hammerkick
10-04-2005, 10:34
Pajonsuk vs Vielvoye was een knalpartij. Aan het eind stond de hele zaal. Veel trapwerk van beide. Vielvoye vocht ook op de thaise stijl. En wat een trappen heeft die Pajonsuk zeg
Pajonsuk was echt magistraal !! Vielvoye is best een goeie vechter,maar Pajonsuk was echt te goed voor hem.Ik heb ook vreselijk genoten van de twee vechters van FFC,Tyrone Spong en Imro Main.Dit zijn echt twee vechters waar de mensen voor naar een gala komen.

mama
10-04-2005, 12:50
ja ut was een super gala. Alleen ff iets te lang
de partij van Vincent vs Pajonsuk was idd een super partij. Ook die partij van Germaine was hard. Wat had die japanse een harde kin zeg. Net als de partij van Oali vs Spong. Super gevochten van Tyrone.
Eigenlijk waren er weinig (lees eigenlijk maar geen) saaie partijen.
Jammer van Hassan. Je opkomst was mooi Hassan!!! Jammer dat je het in de ring niet waar kon maken.
Kortom voor de thuisblijvers, jullie hebben wat gemist.

(behalve de spierpijn die ik nu heb van de vage houdingen waar ik af en toe in moest staan om boven de hoge ring uit te komen ;))

DODI
10-04-2005, 13:27
He Mama, heb jij ook spierpijn? Ha ha dan ben ik dus niet de enige met spierpijn.

Top gala gisteren. Tyrone is the Man!! Vincent is Bikkel!! Fikri verslaat een Thai op Thaise regels!!!

Tuigenke
10-04-2005, 13:39
super weer mama en hunter

Ajay
10-04-2005, 13:48
5. MT - B 70kg Ayaj vs Ali Yoruk
Ayaj door Opgave (handoek)

Het moet Ajay zijn in plaats van ayaj ;)
Het was zeker een leuk gala met veel mooie partijen.

Mvg,
Ajay

HUNTER
10-04-2005, 13:51
5. MT - B 70kg Ayaj vs Ali Yoruk
Ayaj door Opgave (handoek)

Het moet Ajay zijn in plaats van ayaj ;)
Het was zeker een leuk gala met veel mooie partijen.

Mvg,
Ajay

sorry dan Ajay, maar zo stond je naam op het programma..... ik zal het in mn verslag aanpassen. :thumbs:

Gulo gulo
10-04-2005, 13:55
Bedankt Mama en Hunter, was weer top verzorgd (en Mickey natuurlijk) :thumbs:

Wix
10-04-2005, 13:55
Wanneer komt het verslag mama en HUNTER?

mama
10-04-2005, 14:04
FF geduld Wix
we waren vannacht om half 3 thuis.
en we hebben meer te doen dan alleen het verslag maken.
Ik heb bijna 600 foto's gemaakt dus dat is ff een beetje boel werk. Maar denk dat het er wel vandaag op komt te staan hoor.

Ajay
10-04-2005, 14:04
Bedankt Hunter! :lol:

Mvg,
Ajay

Wix
10-04-2005, 14:12
FF geduld Wix
we waren vannacht om half 3 thuis.
en we hebben meer te doen dan alleen het verslag maken.


Ik dacht dat je werk zocht.... :lol:
Nee, serieus: neem de tijd.... :thumbs:

}|^-_-^|{
10-04-2005, 14:38
bedankt voor de pbp!

alex da silva
10-04-2005, 14:46
goed gedaan melvin... toppie

payap
10-04-2005, 14:46
wat was eigenlijk het gewicht van main en rodtung ? als je ze zo naast elkaar zag dan stak rodtung er maar klein bij af.

en tyrone spong is echt geweldig. wil hem wel eens zien tegen jongens als pajonsuk, drago en simson.

dat wordt echt genieten dan.

Anonymous
10-04-2005, 14:50
Bedankt Hunter! :lol:

Mvg,
Ajay

he mooie wedstrijd ajay!!! :thumbs: je toonde echt karakter na die acht tellen, echt mooi afgemaakt die gozer!!!

die twee thais (big ben en rodtunk) hadden echt moeite met de stijlen van fikri en main, echt een topprestatie van allebei. maar kan iemand mij vertellen of al die rankings van die thais wel kloppen? want ze leken me niet echt op het niveau van bv een pajunsuk of een buakaw! of het was gewoon de onorthodoxe (hollandse :wink: )stijl van fikri en main die ze de das om deed!! :lol: :lol:

Ik ben nu echt benieuwd of fikri in de arena ook tegen pajunsuk zo een kunststukje kan flikken op die regels, ik hoop het wel, want het is hem zeker gegund!!! al met al een zeer boeiende en vermakelijke avond met mooie partijen!! (en gelukkig zonder opstootjes!!)

Anonymous
10-04-2005, 14:54
o ja spong=bikkel!!!!!!!

Anonymous
10-04-2005, 15:39
Bedankt Hunter! :lol:

Mvg,
Ajay

he mooie wedstrijd ajay!!! :thumbs: je toonde echt karakter na die acht tellen, echt mooi afgemaakt die gozer!!!

die twee thais (big ben en rodtunk) hadden echt moeite met de stijlen van fikri en main, echt een topprestatie van allebei. maar kan iemand mij vertellen of al die rankings van die thais wel kloppen? want ze leken me niet echt op het niveau van bv een pajunsuk of een buakaw! of het was gewoon de onorthodoxe (hollandse :wink: )stijl van fikri en main die ze de das om deed!! :lol: :lol:


Dus jij vond die Big Ben slecht??

SOrry hoor..Maar naar mijn mening was Big Ben fikri aan het vernederen..Hij stond voor op punten..Daarbij moet ik wel zeggen dat Fikri gewoon zijn ding heeft gedaan..Trouwens..Ik vond Big Ben beter dan panjunsuk hoor..Ik vond hem echt GRUWELIJK

Ik ben nu echt benieuwd of fikri in de arena ook tegen pajunsuk zo een kunststukje kan flikken op die regels, ik hoop het wel, want het is hem zeker gegund!!! al met al een zeer boeiende en vermakelijke avond met mooie partijen!! (en gelukkig zonder opstootjes!!)

payap
10-04-2005, 16:44
rodtung heeft 9 maart nog voor de titel van Thailand gevochten. Hij verloor deze met 1 punt verschil en had een gebroken teen.

http://www.chokemuay.com/03.09.05.main.htm

Denk dat rodtung nog aan het aftasten was. thais beginnen vaak rustig. en big ben was in mijn ogen aan het winnen. fikri vondt ik vermoeid ogen in die dede ronde. Wel klasse dat hij de thai met eigen wapens versloeg.

Biiyen
10-04-2005, 17:24
Bedankt Hunter! :lol:

Mvg,
Ajay




Dus jij vond die Big Ben slecht??

SOrry hoor..Maar naar mijn mening was Big Ben fikri aan het vernederen..Hij stond voor op punten..Daarbij moet ik wel zeggen dat Fikri gewoon zijn ding heeft gedaan..Trouwens..Ik vond Big Ben beter dan panjunsuk hoor..Ik vond hem echt GRUWELIJK



idd Big Ben was goed bezig hoor. Fikri kreeg ook een paar ellebogen in zijn bakkus waarbij ik dacht "Bingo". Toch is het vreemd in Thailand zie je vrijwel nooit dat ze elkaar van meet af aan ellebogen in het gezicht planten. Het was echt een harde partij, een hele harde en felle van beide kanten. Zoals mams al zei, er waren geen saaie partijen.

Marco (scheids)
10-04-2005, 20:25
Hier wat beelden :

http://www.nieuws.nl/bericht/1/36420/

Anonymous
10-04-2005, 22:04
Bedankt Hunter! :lol:

Mvg,
Ajay

he mooie wedstrijd ajay!!! :thumbs: je toonde echt karakter na die acht tellen, echt mooi afgemaakt die gozer!!!

die twee thais (big ben en rodtunk) hadden echt moeite met de stijlen van fikri en main, echt een topprestatie van allebei. maar kan iemand mij vertellen of al die rankings van die thais wel kloppen? want ze leken me niet echt op het niveau van bv een pajunsuk of een buakaw! of het was gewoon de onorthodoxe (hollandse :wink: )stijl van fikri en main die ze de das om deed!! :lol: :lol:


Dus jij vond die Big Ben slecht??

SOrry hoor..Maar naar mijn mening was Big Ben fikri aan het vernederen..Hij stond voor op punten..Daarbij moet ik wel zeggen dat Fikri gewoon zijn ding heeft gedaan..Trouwens..Ik vond Big Ben beter dan panjunsuk hoor..Ik vond hem echt GRUWELIJK

Ik ben nu echt benieuwd of fikri in de arena ook tegen pajunsuk zo een kunststukje kan flikken op die regels, ik hoop het wel, want het is hem zeker gegund!!! al met al een zeer boeiende en vermakelijke avond met mooie partijen!! (en gelukkig zonder opstootjes!!)


ik weet niet waar jij leest, dat ik big ben slecht vond!!! niet van hetzelfde niveau als pajunsuk en slecht zijn twee verschillende dingen :twak: . ik vond gewoon hoe deze mannen gehyped werden, had ik meer van ze verwacht!!! nogmaals, mischien was het gewoon de kunde van de nederlanders die ze de das om deed!! :thumbs: