PDA

View Full Version : Fedor vs CroCop toch in juni ?



Wheelie
11-04-2005, 13:23
April 11th, 2005

Croatian daily newspapers Vecernji list announced that the title fight is going to happen in June. Apparently Crocop recieved a phone call from PRIDE and DSE officials, he was told to continue with his training for the fight scheduled for June because Fedor Emalianenko will defend the belt in spite of his thumb injury.
Mirko is waiting for his sparring partner Fabrizio Werdum and new addition to Crocop's team Maurizio Corletta, which are currently not in Croatia, to continue with trainings for the fight.

http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/more/260451/index.do

Arjan
11-04-2005, 13:24
zou wel heel vet zijn, maandje na mn verjaardag ;D

Wheelie
11-04-2005, 13:34
www.puroresupower.com reports that Pride has promised Crocop that he will fight against Fedor in June.

Anonymous
11-04-2005, 13:59
Denk dat Fedor pissed is dat iedereen zegt dat hij Cro Cop aan het duiken is, daarom wilt hij, lijkt mij, ten koste van een goed herstel van zijn duim in Juni tegen Cro Cop vechten.

Anonymous
11-04-2005, 14:42
klopt ik zeg ook dat fedor ,crocrop aan het ontwijken is. als we daardoor in juni fedor vs crocrop krijgen graag!!!!!

Fedor je ontduikt crop crop jij lafaard!!!!!! haha. iedereen vind je een lafaard. hoop dat iemand het vertaald naar het rusisch ;)

gaarne wacht ik de reactie af van fedor en de reactie van mijn tandarts en de doktor en begravenis ondernemer na de reactie van fedor hehe

Anonymous
11-04-2005, 15:26
Fedor is echt niet bang voor Cro Cop. Hij wilde gewoon toen beter betaald krijgen en stelde het gevecht uit tot het juiste bedrag. Hij is de champ die tot nu toe van iedereen heeft gewonnen, bijv 2 keer van Nog, en Nog is het ook gelukt om Cro 2 keer naar de grond te brengen, dus dan lukt het Fedor zeker om Cro Cop naar de grond te brengen.

Anonymous
11-04-2005, 15:26
Fedor is echt niet bang voor Cro Cop. Hij wilde gewoon toen beter betaald krijgen en stelde het gevecht uit tot het juiste bedrag. Hij is de champ die tot nu toe van iedereen heeft gewonnen, bijv 2 keer van Nog, en Nog is het ook gelukt om Cro 2 keer naar de grond te brengen, dus dan lukt het Fedor zeker om Cro Cop naar de grond te brengen.

a.s.c.
11-04-2005, 15:43
Fedor is idd echt niet bang van cro -cop, cro -cop heeft nog niet gewonnen van de voornaamste! nr 1. contenders en verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor (niet dat ik het niet graag zou willen zien :wink: ) maar Cro Cop moet eerst winnen van Nog. en Kharitanov in mijn ogen, als iedere goede heavy vechter maar gaat roepen dat hij een title shot wil en dat als hij het niet meteen krijgt de kampioen voor hem aan het weglopen is kunnen ze aan de gang blijven, wat is een kampioensband dan nog waard? je moet toch een pad bewandelen als je er kans op wil maken anders kan je er geen waarde aan hechten. Fedor sloopt Cro Cop trouwens

Sjaak
11-04-2005, 16:15
Fedor is idd echt niet bang van cro -cop, cro -cop heeft nog niet gewonnen van de voornaamste! nr 1. contenders en verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor (niet dat ik het niet graag zou willen zien :wink: ) maar Cro Cop moet eerst winnen van Nog. en Kharitanov in mijn ogen, als iedere goede heavy vechter maar gaat roepen dat hij een title shot wil en dat als hij het niet meteen krijgt de kampioen voor hem aan het weglopen is kunnen ze aan de gang blijven, wat is een kampioensband dan nog waard? je moet toch een pad bewandelen als je er kans op wil maken anders kan je er geen waarde aan hechten. Fedor sloopt Cro Cop trouwens

Denk van niet, denk dat Fedor wakker wordt met een spons tegen zijn gezicht na een geweldige mawashi.

Mirko Cro Cop wordt de nieuwe champ :thumbs:

Nicky
11-04-2005, 16:29
ASC is mijn vriend, dat weet ie :D Maar hier heeft hij ook helemaal gelijk!!

Crocop is hier de schreeuwerd en de duckerd want hij vecht niet tegen Nog en Kharnitov...

Fedor sloopt hem

Virus
11-04-2005, 18:25
hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor

:shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???

Nicky
11-04-2005, 21:22
hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor

:shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???

Simpelweg omdat hij Nog niet heeft verslagen. Als het boksen was geweest dan had ie nog jaren kunnen wachten op een shot at the title.

Loen
11-04-2005, 22:01
[quote=a.s.c.]Fedor is idd echt niet bang van cro -cop, cro -cop heeft nog niet gewonnen van de voornaamste! nr 1. contenders en verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor (niet dat ik het niet graag zou willen zien :wink: ) maar Cro Cop moet eerst winnen van Nog. en Kharitanov in mijn ogen, als iedere goede heavy vechter maar gaat roepen dat hij een title shot wil en dat als hij het niet meteen krijgt de kampioen voor hem aan het weglopen is kunnen ze aan de gang blijven, wat is een kampioensband dan nog waard? je moet toch een pad bewandelen als je er kans op wil maken anders kan je er geen waarde aan hechten. Fedor sloopt Cro Cop trouwens

Denk van niet, denk dat Fedor wakker wordt met een spons tegen zijn gezicht na een geweldige mawashi.




Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!! :lol:

Sjaak
11-04-2005, 22:43
Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!! :lol:

Ga jij maar lekker rollebollen op de grond Me Loen en probeer voortaan is normaal antwoord te geven. Ik heb niet bij je op school gezeten dus hou je populaire taal maar gewoon voor je en doe dat maar lekker in je eigen vriendenkringetje :x

Maar we zullen zien wie gelijk heeft.

Virus
11-04-2005, 22:52
Maar we zullen zien wie gelijk heeft.

Jij Sjaak... Of beter gezegd: "wij" :wink:

NightWolf
12-04-2005, 00:06
zou wel heel vet zijn, maandje na mn verjaardag ;D

Ik hoop voor je dat onze Crocop je een verjaardags kado waardig zal zijn dan!

Heb wel goede hoop.



Maar we zullen zien wie gelijk heeft.

Jij Sjaak... Of beter gezegd: "wij" :wink:

Zullen we er gewoon om wedden? Minimale inzet €5 , openen we een aparte topic voor kijken we wel wie, wie zal :twak:

Grtz,

Silat
12-04-2005, 00:18
als fedor bovenop cro cop zit gaat cro cop's licht uit.

staand durf ik het niet te zeggen dan gok ik toch op cro cop.

Emilio
12-04-2005, 00:31
Dit gevecht gaat niet staand worden gestreden. Het wordt een eentonig machtsvertoon in de vorm van GnP van Fedor.

Virus
12-04-2005, 01:44
Ik hoop voor Pranq dat Fedor wint, anders houd ik `m aan een uitspraak die hij enige tijd geleden deed en die ik heb ge-print-screend... :lol:

Wheelie
12-04-2005, 02:07
Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!! :lol:

Ga jij maar lekker rollebollen op de grond Me Loen en probeer voortaan is normaal antwoord te geven. Ik heb niet bij je op school gezeten dus hou je populaire taal maar gewoon voor je en doe dat maar lekker in je eigen vriendenkringetje :x

hahaha :lol:

Ronald
12-04-2005, 08:50
hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor

:shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???

Simpelweg omdat hij Nog niet heeft verslagen. Als het boksen was geweest dan had ie nog jaren kunnen wachten op een shot at the title.
Dat zou dan betekenen dat niemand recht heeft op een titelgevecht. Niemand heeft verder immers nog Nog verslagen en Nog heeft zelf z'n kansen al gehad...

a.s.c.
12-04-2005, 10:55
hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor

:shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???

Simpelweg omdat hij Nog niet heeft verslagen. Als het boksen was geweest dan had ie nog jaren kunnen wachten op een shot at the title.
Dat zou dan betekenen dat niemand recht heeft op een titelgevecht. Niemand heeft verder immers nog Nog verslagen en Nog heeft zelf z'n kansen al gehad...

Ik vind gewoon niet dat cro cop zijn title shot moet verdienen op grond van schreeuwgedrag, tuurlijk hij heeft een aantal goede prestaties neergezet maar er lopen wel meer heavy weights rond die goede prestaties neerzetten, als ze iedere vechter die graag tegen de kampioen van pride wil vechten onmiddelijk tegen de kampioen zetten als de uitdager beweert dat de kampioen bang is dan is het einde zoek. Dan zijn kampioensbanden niks meer waard, Nogmaals cro cop doet goede dingen maar hij moet eerst maar eens aantreden tegen kharitanov of voor de tweede maal tegen Nog zet hij dan een goed resultaat neer dan kan ie naar Fedor gaan om een afranseling te krijgen :wink:, ik zou hem ook wel tegen mark hunt willen zien, als hunt nu gaat schreeuwen dat fedor bang voor hem is betekent het dan dat hij ook meteen in de rij mag staan? bovendien denk ik dat cro cop niet langs hunt komt in een mma wedstrijd... Crocop is goed maar hij wil zijn title shot forceren met een grote mond en als ze daar aan toe geven vind ik dat een slechte zaak...

Jay Hoov
12-04-2005, 11:04
Fedor all the way!!!

Fedor is ongeslagen in Pride.........Dat kan niet iedereen zeggen!!!

p diddy
12-04-2005, 11:11
jay = correct en ik zie cro cop hem niet verslaan (maar voor alles is een eerste keer)

Jochem
12-04-2005, 11:17
Die boks-vergelijking van Nicky vind ik wel een goede..... Cro-cop verdient de kans indd niet. Hij verliest van Nog en wordt knockout gemept door randleman for gods sake. Ik ben wel blij dat hij de kans krijgt, kan Fedor laten zien dat je meer dan een grote bek nodig hebt :)

Jay Hoov
12-04-2005, 11:22
Die boks-vergelijking van Nicky vind ik wel een goede..... Cro-cop verdient de kans indd niet. Hij verliest van Nog en wordt knockout gemept door randleman for gods sake. Ik ben wel blij dat hij de kans krijgt, kan Fedor laten zien dat je meer dan een grote bek nodig hebt :)

:thumbs: :thumbs:

Plus het feit dat meerdere mensen zeggen dat Cro-cop Noguira en Karitanov zou slopen....Dat moet ik ook eerst nog maar ff zien!!!

Anonymous
12-04-2005, 11:33
jullie vergeten dat crocop-nog alweer een tijdje geleden is en crocop elke partij met grote sprongen vooruit gaat.

als je kijkt wanneer crocop met mma begonnen is (als kickboxer) en waar hij zich nu bevindt is dat ongelooflijk. ik begrijp dat dit voor de meeste grondvechters wat moeilijk te verkroppen is :)

dat van randleman was trouwens een foutje die hij gelijk weer uit de wereld heeft geholpen. iedereen wist dat het een lucky punch was van randleman en daarom was ook niemand verrast over de uitslag van de rematch.

dat crocop geen shot at the titel heeft verdiend is grote onzin. waarom wacht anders iedereen met smart op deze partij?

Wheelie
12-04-2005, 11:57
Die vergelijking met boksen is krom, want ook daar zou die partij er gewoon komen. Het gaat hier om waar het publiek geld voor wil betalen en dat is mirko vs fedor, dat zou bij boksen niet anders zijn.
Bij pride zijn ze niet gek en fedor ook niet. Die partij komt er gewoon en de spanning wordt zo in ieder geval behoorlijk opgebouwd.

Rik = Correct

a.s.c.
12-04-2005, 14:10
jullie vergeten dat crocop-nog alweer een tijdje geleden is en crocop elke partij met grote sprongen vooruit gaat.

als je kijkt wanneer crocop met mma begonnen is (als kickboxer) en waar hij zich nu bevindt is dat ongelooflijk. ik begrijp dat dit voor de meeste grondvechters wat moeilijk te verkroppen is :)

dat van randleman was trouwens een foutje die hij gelijk weer uit de wereld heeft geholpen. iedereen wist dat het een lucky punch was van randleman en daarom was ook niemand verrast over de uitslag van de rematch.

dat crocop geen shot at the titel heeft verdiend is grote onzin. waarom wacht anders iedereen met smart op deze partij?

Als het een lucky punch was van Randleman dan was het net zo goed een lucky choke van cro cop, wat een onzin :? lucky punch randleman :x geeft die hoek met zijn volle verstand en je ziet hem nadenken bij wat hij doet shoot, shoot, hoek en K.O.

Jay Hoov
12-04-2005, 14:17
jullie vergeten dat crocop-nog alweer een tijdje geleden is en crocop elke partij met grote sprongen vooruit gaat.

als je kijkt wanneer crocop met mma begonnen is (als kickboxer) en waar hij zich nu bevindt is dat ongelooflijk. ik begrijp dat dit voor de meeste grondvechters wat moeilijk te verkroppen is :)

dat van randleman was trouwens een foutje die hij gelijk weer uit de wereld heeft geholpen. iedereen wist dat het een lucky punch was van randleman en daarom was ook niemand verrast over de uitslag van de rematch.

dat crocop geen shot at the titel heeft verdiend is grote onzin. waarom wacht anders iedereen met smart op deze partij?

Als het een lucky punch was van Randleman dan was het net zo goed een lucky choke van cro cop, wat een onzin :? lucky punch randleman :x geeft die hoek met zijn volle verstand en je ziet hem nadenken bij wat hij doet shoot, shoot, hoek en K.O.

Eindelijk iemand met verstand.... :thumbs: :thumbs:

Deuce
12-04-2005, 14:19
Als je dat als foutje ziet kan je elke KO punch wel als foutje zien...

Randleman won die wedstrijd met meer overtuiging dan wie dan ook, dat is MMA...anything can happen..

Hetzelfde geld voor Fedor....er komt een keer dat ook hij neergaat, gesubmit wordt etc...


Noguira was destijds ook onverslaanbaar...dachten we...baas boven baas zal altijd een feit zijn in MMA.

Anonymous
12-04-2005, 14:44
jullie vergeten dat crocop-nog alweer een tijdje geleden is en crocop elke partij met grote sprongen vooruit gaat.

als je kijkt wanneer crocop met mma begonnen is (als kickboxer) en waar hij zich nu bevindt is dat ongelooflijk. ik begrijp dat dit voor de meeste grondvechters wat moeilijk te verkroppen is :)

dat van randleman was trouwens een foutje die hij gelijk weer uit de wereld heeft geholpen. iedereen wist dat het een lucky punch was van randleman en daarom was ook niemand verrast over de uitslag van de rematch.

dat crocop geen shot at the titel heeft verdiend is grote onzin. waarom wacht anders iedereen met smart op deze partij?

Als het een lucky punch was van Randleman dan was het net zo goed een lucky choke van cro cop, wat een onzin :? lucky punch randleman :x geeft die hoek met zijn volle verstand en je ziet hem nadenken bij wat hij doet shoot, shoot, hoek en K.O.

het gaat erom dat het hier wordt gebracht als of randleman crocop staande een lesje heeft geleerd met z'n hoek. het was natuurlijk wel een mooie hoek.... :wink: maar iedereen weet dat randleman in een staande partij door crocop vermoord zou worden.
en van iemand die aangeslagen is op de grond middels ground en pound winnen is geen kunst.
niettemin is het goed dat crocop zo nu en dan door zo'n gebeurtenis met beide benen op de grond komt te staan.

Deuce
12-04-2005, 14:46
Het gaat er toch niet om of randelman staand zou winnen...als dat zo was zouden ze wel K-1 vechten..

Dit is het hele spelletje :?

Vind je mening echt meer dan dom...

Tsuki
12-04-2005, 14:50
Het gaat er toch niet om of randelman staand zou winnen...als dat zo was zouden ze wel K-1 vechten..

Dit is het hele spelletje :?

Vind je mening echt meer dan dom...

deuce is correcto .................. its all in the game

a.s.c.
12-04-2005, 14:54
ik ben het hier niet helemaal mee eens, tuurlijk zou randleman in een k1 wedstrijd afgemaakt worden door cro cop, net zoals cro cop afgemaakt zou worden in een worstelwedstrijd tegen randleman maar we hebben het hier toch over M.M.A. dan mogen ze allebei hun voornaamste kunstjes vertonen, ik wordt altijd zo moe van die mensen die dan gaan zeggen ja maar als ze staand... ja verdomme hij mag toch staand vechten? hij mag hem staand toch net zo bewerken als hij in k1 zou mogen? en randleman gaf hem destijds staand zeker wel een lesje onder mma regels cro cop kreeg gewoon een down aan zijn broek terwijl beide vechters staande waren ik snap niet hoe je dit anders kan vertalen net zoals het feit dat randleman een lesje submissions kreeg van cro cop, als ze gingen worstelen ja dan :? nee randleman moest gewoon tikken op een choke en dat is M.M.A. het prachtige spelletje waar men van alle markten thuis moet zijn. dat cro cop geen lesje staand heeft gehad in hun eerste confrontatie is onzin net zoals het onzin zou zijn om te zeggen dat de sub die cro cop bij randleman zette niet geldig is omdat het geen worstelwedstrijd was. En om cro cop aangeslagen te krijgen en vervolgens door het canvas te G&p'en is wel degelijk een haast onmogelijke klus :wink:

migyur
12-04-2005, 15:29
Kharitanov???

Hoe komen jullie er bij dat er eerst crocop vs Karitanov moet komen??
Als0f Karitanov hoger staat dan crocop.......... :?

Misschien is een rematch crocop vs nog wel een optie maar wat als Nog wint??
Weer een nog vs fedor....

Anonymous
12-04-2005, 16:03
Kharitanov???

Hoe komen jullie er bij dat er eerst crocop vs Karitanov moet komen??
Als0f Karitanov hoger staat dan crocop.......... :?

Precies!

Die redenering slaat werkelijk nergens op... :?

Tuurlijk heeft Crocop het meeste recht op die titelmatch, wie anders is mijn vraag? Wie verdient het dan meer?? Precies.... Niemand!

Laat Crocop maar tegen Fedor knallen en als Crocop de titel heeft dan mogen Nogueira en Sergei tegen hem aantreden...

Daarnaast blijf ik ervan overtuigd dat Mirko Nogueira zou pakken in een rematch! Net als in de eerste partij tussen hen beiden, speelt Crocop met hem!

Mensen die keihard blijven beweren dat Crocop nog geen recht heeft op een gevecht met Fedor, vrezen dat hij zijn titel gaat verliezen...

Virus
12-04-2005, 16:04
Kharitanov???

Hoe komen jullie er bij dat er eerst crocop vs Karitanov moet komen??
Als0f Karitanov hoger staat dan crocop.......... :?

Precies!

Die redenering slaat werkelijk nergens op... :?

Tuurlijk heeft Crocop het meeste recht op die titelmatch, wie anders is mijn vraag? Wie verdient het dan meer?? Precies.... Niemand!

Laat Crocop maar tegen Fedor knallen en als Crocop de titel heeft dan mogen Nogueira en Sergei tegen hem aantreden...

Daarnaast blijf ik ervan overtuigd dat Mirko Nogueira zou pakken in een rematch! Net als in de eerste partij tussen hen beiden, speelt Crocop met hem!

Mensen die keihard blijven beweren dat Crocop nog geen recht heeft op een gevecht met Fedor, vrezen dat hij zijn titel gaat verliezen...

Aldus "ik"

Anonymous
12-04-2005, 16:47
Vind je mening echt meer dan dom...

helaas voor jou zegt deze opmerking meer over jou dan over mij :?

Arjan
12-04-2005, 17:48
Toch grappig dat een topic over crocop altijd prachtige discussies uitlokt ;)

in iedergeval vind ik niet dat crocop eerst tegen Nog moet draaien voordat hij een shot op the title mag... en ZEKER NIET tegen Kharitanov

ik vind dat hij hem zeker wel verdient.. en denk ook als er een rematch komt tegen nog dat hij die erbij whoopt 8)

KO TKO
12-04-2005, 18:20
April 11th, 2005

Croatian daily newspapers Vecernji list announced that the title fight is going to happen in June. Apparently Crocop recieved a phone call from PRIDE and DSE officials, he was told to continue with his training for the fight scheduled for June because Fedor Emalianenko will defend the belt in spite of his thumb injury.
Mirko is waiting for his sparring partner Fabrizio Werdum and new addition to Crocop's team Maurizio Corletta, which are currently not in Croatia, to continue with trainings for the fight.

Weet ook iemand wie Maurizio Corletta is ?

Loen
12-04-2005, 19:07
Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!! :lol:

Ga jij maar lekker rollebollen op de grond Me Loen en probeer voortaan is normaal antwoord te geven. Ik heb niet bij je op school gezeten dus hou je populaire taal maar gewoon voor je en doe dat maar lekker in je eigen vriendenkringetje :x

Maar we zullen zien wie gelijk heeft.

Ho ho ho Sjaakie draakie :lol: , ga jij ff lekker een kata bedenken tijdens het pannekoeken bakken... Maar dat is allemaal gekkigheid.... :thumbs: We zullen het inderdaad zien, may the best man win!!!!

ps; heb jij nog de directers cut van Karata kid?? Kiai!!!Nogmaals, allemaal gekkigheid SEnsay

Wheelie
12-04-2005, 20:46
A promising news came today from DSE to Cro Cop Team. It appears that PRIDE's champion Fedor Emelianenko is about to defend his title on 26th June, what in other words mean that Mirko Cro Cop will face Fedor Emelianenko in one of the most interesting bouts in MMA history.
After Fedor's fight against Koshaka it was more likely that the title fight is off, due to Fedor's injury. However, the champion will be ready to defend his title in June, so PRIDE can finally relax a bit because a dream match-up is about to come true. MMA fans arround the world are waiting for this fight to happen so long, just like Mirko Cro Cop himself.

Nokaut: Hello Mirko, I hope we haven't caught you in a bad time?
Mirko: No, I'm in the pet shop, buying some food for my dog.

Nokaut: So Mirko, it appears that you're facing Fedor in June after all?
Mirko: Yes, it seems so. I hope that this time there won't be any excuses.

Nokaut: You seems to be angry about whole title fight issue?
Mirko: I'm not, I just really hope that nothing will come up, I really want this fight.

Nokaut: What are your odds to win the fight? Fedor has no defeats in PRIDE ...
Mirko: I am a fighter and I always think that I'm goign to win. That's why I'm entering the ring - to be the best.

Nokaut: What's your opinion on Fedor?
Mirko: He's a great fighter.

Nokaut: This is a big fight, you must be planing some special preparations for it?
Mirko: I take every fight very seriously. But yes, in this case I'm going to hire some special sparring partners. I'll also rely on some very good Croatian boxers.

Nokaut: You can't reveal the gameplan, but you'll probably try to avoid the ground game?
Mirko: I improved a lot on the ground. If Fedor brings me down the fight is still far from over, he'll just have to do far more then that. Training with Fabrizio Werdum really helped me a lot regarding my ground game.

Nokaut: Almost all big fights are not that exciting to watch, like we're watching a tough chess game. Do you think this fight is going to deliver some big action?
Mirko: It's hard to tell. But I'm not going to a chess game, that's for sure. I hope the fans will enjoy in this fight, they have been waiting so long for this fight to happen.

Nokaut: Fedor took this fight very seriously also, he even went to Holland to train with Ernesto Hoost?
Mirko: A wise thing to do I guess. I'm concerned only with my own preparations.

Nokaut: How it'll feel to train for a title fight?
Mirko: It's really a special thing. Although every fight is important, this fight means a lot to me. Once I was close to champion's belt, this time I hope that I'll leave the ring with it.
I'll train hard, harder then ever before.

Nokaut: Thank you for your answers Mirko. Good luck with the praparations and we hope that you're going to bring the title to Croatia.

Anonymous
13-04-2005, 00:04
Nog is het ook gelukt om Cro 2 keer naar.te brengen, dus dan lukt het Fedor zeker om Cro Cop naar de grond te brengen.

Dit is tricky om te zeggen hoor!

A wint van B
B wint van C

Dan wil niet zeggen dat:

A wint van C

Er zijn zoveel andere factoren die meespelen..

NightWolf
13-04-2005, 00:59
Nog is het ook gelukt om Cro 2 keer naar.te brengen, dus dan lukt het Fedor zeker om Cro Cop naar de grond te brengen.

Dit is tricky om te zeggen hoor!

A wint van B
B wint van C

Dan wil niet zeggen dat:

A wint van C

Er zijn zoveel andere factoren die meespelen..

True true, besides als de hele wereld voor bereid is op de linker hoge trap van Crocop zecht dat nog niet dat ie niet meer door komt. Bevendien, als Fador over alert is op een linker hoge trap brengt dat ook de nodige consequenties met zich mee.

How ever we'll see whats gonna happen right?