PDA

View Full Version : Seminar met oud Lumpini Kampioen (2x) Berlerk Pin Sinchai!!!



Leejunfan
11-04-2005, 17:27
BERGLERK PIN SINCHAI KOMT NAAR NEDERLAND!

http://www.xs4all.nl/~timmie/seminar.jpg

Er is een nieuwe mijlpaal in de samenwerking tussen Silent Dragon Rotterdam en Buh-si-do Den Haag. Middels de contacten die er in de afgelopen jaren zijn gelegd met Thailand is het ons gelukt om de bekende Thaise toptrainer Berglerk pin Sinchai voor een 4-daags bezoek naar Nederland te laten komen.

Berglerk is in zijn jonge jaren twee maal kampioen geweest van het beruchte Lumpini stadion. Een prestatie die na hem niet veel mensen wisten te evenaren. Inmiddels is hij zijn vader opgevolgd als trainer van het Pin Sinchai kamp in Bangkok. Berglerk reist sinds een aantal jaren de wereld rond om stages en trainingen te geven. Met name zijn elleboog, knie-en clinchtechnieken zijn nog steeds fabuleus!
Tijdens een eerste kennismaking in Oostenrijk in augustus 2003 gaf Berglerk aan zeer veel belangstelling te hebben om eens te komen kijken in Nederland, omdat dat land zelfs in Thailand inmiddels bekend staat als europees thaiboksland nr. 1.

In samenwerking met Fox-gym Wenen, wat onder leiding staat van een leerling van Berglerk, Robert Fuchs, is het ons gelukt Berglerk over te halen om ondanks zijn drukke schema 4 dagen naar Nederland te komen.


Van 12 tot 15 mei as. zal er op diverse plaatsen in en rond Rotterdam les gegeven worden. Om iedereen in de gelegenheid te stellen om kennis te maken met deze nog altijd onverslaanbare Thaise vechter wordt er op 14 en 15 mei as. een tweedaags seminar georganiseerd. Op 14 mei zullen we op een nader bekend te maken locatie in Gouda te gast zijn, op 15 maart wordt er getraind in een sportzaal in Ommoord. We hebben hierbij bewust gezocht naar locatie`s waar een boksring aanwezig is

We hebben het programma voor beide dagen gelijk gehouden:

10.00 uur: Aanvang training

12.30 uur: Lunchpauze

13.15 uur: Start warming-up

13.30 uur: aanvang training

16.00 uur: Einde training

Voor diegene die dat willen is er van 16.00 tot 16.30 de mogelijkheid om nog even te sparren.

Wegens de verwachte belangstelling is deelname is alleen mogelijk via voorinschrijving. Deelname kost €10,- per dag, drank verkrijgbaar in de zaal. (NB: lunch zelf meenemen !!) Voor mensen die van ver komen, kan tegen een kleine vergoeding een slaapplaats in een jeugdherberg geregeld worden.

Mocht je belangstelling hebben om mee te doen, neem dan contact op met:
[email protected] of bel 06-11054837.

Denk eraan: vol is vol !

Info:
BergLerk Pin Sinchai

Hij begon zijn vechtcarrière op de jonge leeftijd van 9 jaar, onder leiding van zijn vader die in die periode trainer was. Toen hij 11 jaar was verhuisde hij naar het toen al bekende "Pin-Sinchai" camp in Bangkok waar hij tot op vandaag hoofdtrainer en coach is.

Berglerk is tweevoudig kampioen van het beruchte Lumpini- stadion in Bangkok. Berglerk heeft een bij ongeëvenaard vechtrecord staan waarbij de titelgevechten tegen Od noi lug pabat en Long sid sam tahan de bekendste zijn.

m.g
11-04-2005, 17:47
Deelname kost €10,- per dag,

Dus je kan ook 1dag meedoen, moet namelijk zaterdags werken....

Leejunfan
11-04-2005, 18:07
Deelname kost €10,- per dag,

Dus je kan ook 1dag meedoen, moet namelijk zaterdags werken....

Bedankt voor je reactie MG,
Maar inderdaad, 1 dag is ook gewoon mogelijk hoor!

Sportieve groet,

Tim

http://www.silentdragonholland.com

Wheelie
11-04-2005, 18:13
10 euro is niet duur :thumbs:

Silat
11-04-2005, 23:33
shit dan ben ik aan het trainen op Bali :wink:

Wheelie
12-04-2005, 01:07
shit dan ben ik aan het trainen op Bali :wink:

goh, rot voor je :lol:

PigDog
12-04-2005, 10:26
shit dan ben ik aan het trainen op Bali :wink:

Goh, da's klote voor je.......
Ik zie mezelf nog lopen over de Djalang Legian. Lekker sushi eten bij Goa.. Ja, Bali is een straf.

Ook ik ben er niet, ik moet werken in Bosnie.....Dat is helaas andere koek.

Had wel graag aan mijn elleboogstoten willen werken....