PDA

View Full Version : Tyson opnieuw in de ring



Makijs
12-04-2005, 15:35
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/boxing/4436031.stm

Tyson 'set for' McBride comeback
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40847000/jpg/_40847107_tyson203.jpg

Former world heavyweight champion Mike Tyson is set to announce a comeback fight against Irishman Kevin McBride on 11 June, according to reports. Tyson, 38, is said to have agreed a deal to face the Clones-born journeyman at the MCI Center in Washington DC.
Tyson has not fought since last July's painful loss to Briton Danny Williams.
McBride, 31, had been lined up to take on Tyson in 2004 before Williams agreed to take less money for the fight, which was held in Louisville, Kentucky.
The 6ft 6in "Clones Colossus" boasts a professional record of 32 victories, four losses and a draw, winning his last seven fights inside the distance.
But McBride's record is blotted by stoppage losses against Axel Schulz and DaVarryl Williamson.

Highline
12-04-2005, 17:17
die kerel blijft maar doorgaan :) hopelijk kan die nu wel een goede prestatie leveren

KO TKO
12-04-2005, 17:22
Ik hoop dat Mike Tyson hem op spectaculaire manier KO slaat en ik hoop ook dat Mike Tyson ooit weer eens bij de wereld top gaat horen.

viCo
12-04-2005, 17:23
Zou die nu ook nog in de k1 gaan vechten?

Wheelie
12-04-2005, 17:44
Zou die nu ook nog in de k1 gaan vechten?

nee :maskills:

Nickuraba
12-04-2005, 17:48
aan de k1 had die toch alleen zijn naam verkocht om die te gebruiken bij eht promoten. Zoiets was het..

iig zal die nooit meer bij de absolute boxing top gaan horen denk ik! hij is niet meer in zijn prime!

Octavius
12-04-2005, 18:06
Tyson moet gewoon stoppen, hij zet zich steets meer voor shut. Tyson is done. Jammer maar helaas hij zal nooit meer zijn zoals op zij 20ste.

Muay Thai Elite
12-04-2005, 18:07
Ik hoop dat Mike Tyson hem op spectaculaire manier KO slaat en ik hoop ook dat Mike Tyson ooit weer eens bij de wereld top gaat horen.

Ben ik het absoluut niet mee eens: die kerel is indd over, hij moet nokken..

Ossie
12-04-2005, 18:37
Tysons tijd is gewoon voorbij. Dat weet iedereen.
De man is een levende legende.... Hij had al lang geleden moeten stoppen. Als hij nu gewoon weer doorgaat en weer verliest, wordt hij herinnerd als de legende die door geldproblemen (of wat dan ook) op een meelijwekkende manier een punt achter zijn imposante carriere zette.
Dat zou gewoon zonde zijn.

Tuigenke
12-04-2005, 19:13
Ossie is correct

DVDmannetje
12-04-2005, 20:27
Had je ook niet Leila Ali tegen Erin Toughill op de undercard? Lijkt me interessanter dan die has been Tyson (laat hem dit maar niet lezen anders wil ie misschien mijn kinderen opeten).

ibbie
12-04-2005, 21:42
Ik heb laatst ook gehoord dat hij wilde gaan kickboksen

xXRichardXx
12-04-2005, 21:55
@ ibbie: :twak:

Ik vind t ook maar niks dat Tyson nu weer een comeback wil maken. Klaar is klaar. Vind t een beetje tzelfde als met Akebono (niet weer allemaal op mij inhakken :wink: ), een Sumo-legende, en door z'n optredens de laatste tijd herinneren veel mensen hem alleen als die vetzak die niet kan kickboksen. Zonde.

p diddy
12-04-2005, 22:18
geld geld geld daar maak je wel een come back voor en nog een come back

Guru
12-04-2005, 22:18
Had je ook niet Leila Ali tegen Erin Toughill op de undercard? Lijkt me interessanter dan die has been Tyson (laat hem dit maar niet lezen anders wil ie misschien mijn kinderen opeten).

WHOEHAHAHA :lol:
Die is goed!


Maar anywayz...voor Tyson is maar een oplossing....






















een dwangbuis in een gesloten inrichting

Jay Hoov
13-04-2005, 09:32
Over the top of niet...altijd een spectacel om Tyson te zien knokken!!

Mike
13-04-2005, 09:41
tja hij zal wel geld nodig hebben

voor niets gaat de zon op en dit is de engie manier die tyson heeft om legaal geld te verdienen.

ik hoop dat ie wint al is t alleen maar omdat ik het anders allemaal sneu voor hem vindt. Hoe meer docu's ik zie en hoe meer ik over hem lees hoe meer ik met hem te doen heb. Hj spoort echt niet maar dat is eigenlijk best zielig. Hij is serieus te dom om te poepen en iedereen heeft daar misbruik van gemaakt zijn hele leven. Ik gun hem dus het beste maar ik hoop ook dat hij de Boxsport een beetje respecteeert deze keer.

Anonymous
13-04-2005, 11:14
als don king echt zou deugen, zou die tyson helpen maarjah!

}|^-_-^|{
13-04-2005, 12:27
als don king echt zou deugen, zou die tyson helpen maarjah!

pffff, don king niet deugen? uit wat voor wandelgangen komt dat gerucht nu weer :D

inderdaad, de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. :twak:

miss_me
13-04-2005, 12:38
er staat ook een stukje over in de spits.. zijn tegenstader wordt een Engels man.. en verder weet ik zo gauw niet..

miss_me
13-04-2005, 12:39
Ik heb laatst ook gehoord dat hij wilde gaan kickboksen

ik heb ook zoiets gehoord.. en dat hij mee wou doen aan de K1.. maar omdat hij strafblad had ging dat niet door.. geloof ik..

Nickuraba
13-04-2005, 20:10
die roddel gaat al eeuwen door. Hij had een contract voor de k1 getekent, maar daarin stonden geen verplichte wedstrijden. Hij tekende dus eigenlij kvoor niets, naja ze mochten zijn naam gebruiken voor zeover ik weer!

The Maniac
13-04-2005, 20:51
@ ibbie: :twak:

Ik vind t ook maar niks dat Tyson nu weer een comeback wil maken. Klaar is klaar. Vind t een beetje tzelfde als met Akebono (niet weer allemaal op mij inhakken :wink: ), een Sumo-legende, en door z'n optredens de laatste tijd herinneren veel mensen hem alleen als die vetzak die niet kan kickboksen. Zonde.

Slaat echt nergens op wat je nou je nou zegt Tyson heeft altijd gebokst het is niet dat ie gaat sumowordtelen hij is nog steeds een gevaarlijke bokser heeft nog de stoot ok ik geef toe zou geen Klitschko of een Byrd verslaan maar hij zou toch tegen kampioenen zoals Ruiz of Brewster kunnen winnen.

instructor
15-04-2005, 09:40
wat zal hij deze keer gaan afbijten?? :shock: