PDA

View Full Version : Matchmaking "Second Round" 23 april Spakenburg



Shytown
12-04-2005, 19:35
Rode hoek blauwe hoek
1. v/d Mheen,M 2x1,5 MTJ
Freestyle Gym 55 kg dames
2. Yalcin,Erdan 2x1,5 MTJ Aktitou,Z
B.C.S 68 kg Body Perfection
3. v/d Bunt,R 2x2 MTN Horsting,R
Body plan 64 kg Relex
4. Ullah,E 3x2 MTC Wolters,M
Top Intervention 73 kg S.C.IJsselmuiden
5. Heinen,A 3x2 MTC Soufi, Arman
Coolgym 66 kg Relex
6. Ronde,D 2x2 MTN Wolters,W
King Petch 88 kg S.C.IJsselmuiden
7. Koelewijn ,N 2x2 MTN v/d Bor ,K Coolgym 65 kg M-T Nijkerk
8. v/d Veen,B 2x2 MTN Koelewijn,B
Top Intervention 76 kg Waltman Gym
9. v. Diermen,W 2x2 MTN Wiersma,D
Coolgym 77 kg Relex
10. Wespel,J 2x2 MTN Dagajev,A
Top Intervention 69 kg Shizentai
11. Kwoktaywan 3x2 MTC Soufi,Azzad
Lotus Gym 66 kg Relex
12. Benjamin,R 3x2 MTC Graves,L
King Petch 75 kg M-T Amersfoort
13. Sibbel,W 2x2 MTN Corlaer,D
Lotus Gym 73 kg M-T Nijkerk
14. Koelewijn J.K 2x2 MTN v/d Steeg,P
Coolgym 100+ kg Thaikibo
------- PAUZE----Act Taekwondo Team----------------- PAUZE--------------
15. Dekker,H 2x2 MTN Laouini,M
S.C.IJsselmuiden 61 kg Body Perfection
16. Duyst,K 2x2 MTN ……………
Coolgym 75 kg ……………
17 Calinalti,A 2x2 MTN Bennink,T
Ziani gym 58 kg Thaikibo
18. v/d Mheen,S 2x2 MTN Duitman,S
Freestyle gym 67 kg dames S.C.IJsselmuiden
19. Yalcin,Erkan 2x2 MTN Bahaj,A
B.C.S 69 kg Body Perfection
20. Ergolu,J 2x3 Ringsfight van Swieten,J
Coolgym 75 kg Shaolin/Pancration
21. Rooy,R 2x2 MTN Martijn,B
Ziani gym 83 kg M-T Amersfoort
22. Muys,J 3x2 MTC Paul,S
Coolgym 82 kg Body Perfection
23. Janmaat,R 2x3 Ringsfight Pietersen,R
Relex 73 kg Shaolin/Pancration
24. Ozkan,F 2x2 MTN Kaya,R
Ziani Gym 60 kg M-T Nijkerk
25. v/d Mheen 2x2 MTN Hamdaoui,M
Freestyle gym 81 kg Body Perfection

Weging:17:30-18:30 locatie: Sporthal de Stormvogel te Spakenburg
Adres: Westdijk 12 3752 AE Spakenburg voor meer info 0622490738

ROIDRAGE
12-04-2005, 20:29
cool ronny de pony in actie

Ronny
12-04-2005, 20:38
hahahahahahaha

Tarzan
13-04-2005, 11:00
Bunschoten, vorig jaar, was een top gala. Jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn... Jongens van Team Relex gaan weer knallen.... :maskills:

PigDog
14-04-2005, 23:05
Wij hebben ooit eens aan een gala deelgenomen, dat op zondag in Spakenburg (?) werd georganiseerd door ene Harry Duine (of zo) Dat was een man, die een eigen bond had opgericht, en zichzelf tot wereldkampioen zwaargewicht van zijn bond had getorpedeerd. Hij vocht dan ook een MT wedstrijd om het wereldkampioenschap van zijn eigen bondje, en het grappige was dat om zijn - toch zeker wel 60 kilo - overgewicht te camoufleren, hij in een t-shirt vocht. Dit werd trouwens door het publiek in dank afgenomen, want het was zeer onsmakelijk om hem te zien dansen in de ring.
Hij heeft overigens wel gewonnen van het nauwkeurig uitgekozen schuimpje, die tegenstander moest spelen, en kon de kampioensbelt, die toch al op zijn maat was afgestemd, weer omdoen.

Ik vraag me af wie die promotor is, daar........
:wink:

Veel succes, trouwens......

Ronny
15-04-2005, 00:03
in spakenburg wordt er niets op zondag georganiseerd....het is een kerkelijk dorp....ik kan het weten want ik kom daar vandaan en dit is past het 2e kickboksgala wat er ooit gehouden wordt.

niet zomaar dingen gaan lopen zeggen PIGDOG

Silat
17-04-2005, 02:44
Bunschoten, vorig jaar, was een top gala. Jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn... Jongens van Team Relex gaan weer knallen.... :maskills:

Toen vocht jij de partij van de avond en werd je door je verloren familie herkend :lol:

PigDog
17-04-2005, 09:11
in spakenburg wordt er niets op zondag georganiseerd....het is een kerkelijk dorp....ik kan het weten want ik kom daar vandaan en dit is past het 2e kickboksgala wat er ooit gehouden wordt.

niet zomaar dingen gaan lopen zeggen PIGDOG

zie ook het vraagteken achter "ZONDAG in Spakenburg", SHOOTOMANIAC, en ik zeg nooit zomaar iets, en zeker niet lopend :roll:
Het is alweer een tijdje terug en zal het op een zaterdag zijn geweest....soi.

In zulke dorpen "kent" iedereen elkaar, dus als ik het over je oom heb gehad, dan sorry voor de diss..... :lol:

PS: Als je daar vandaan komt, ken je Tommy Zwolman ook wel, hij staat met Oma's natte cake op de markt........ Doe hem mijn hartelijke groeten. :thumbs:

Ronny
17-04-2005, 10:40
nee, ik ken tommy zwolman niet. En nogmaals je zegt wel zomaar iets, want dit is het 2e gala in spakenburg. Het vorige gala was onder auspicien van RINGS/HOLLAND. Toch ben ik van mening dat je dit wel lopend doet, aangezien je er niet erg veel bij nagedacht hebt.
Tevens heb ik niet zoveel familie in spakenburg en ken ik al helemaal weinig mensen die op de markt staan. Dat zijn meer de boeren.....vandaar dat jij em vast kent.

:wink:

PigDog
17-04-2005, 13:12
Je hebt gelijk, Shooto, ik liep maar wat te zeggen, zonder er bij na te denken. Het was namelijk Staphorst, waar ik op doelde.
Nu kun je enigzins de verwisseling begrijpen, want de dorpen zijn even kerkelijk, en ook de klederdracht is daar gewoon straatbeeld. Dus je had gelijk, ik ben een domme lul.
En jij hebt geen oom die wereldkampioen is :wink:


Enne.... volgens mij is iemand die uit een dorp komt een boer.
het is een kerkelijk dorp....ik kan het weten want ik kom daar vandaan Maar dat je Tommy niet kent is jouw gemis, want het is een aardige gozer....
Ik kom trouwens uit Spoorwijk, Den Haag. Dat was al een probleemwijk, toen het woord niet eens bestond. Ik wou dat we toen geld genoeg hadden om buitenaf te gaan wonen...... :roll:

SmG
17-04-2005, 15:27
Wij hebben ooit eens aan een gala deelgenomen, dat op zondag in Spakenburg (?) werd georganiseerd door ene Harry Duine (of zo) Dat was een man, die een eigen bond had opgericht, en zichzelf tot wereldkampioen zwaargewicht van zijn bond had getorpedeerd. Hij vocht dan ook een MT wedstrijd om het wereldkampioenschap van zijn eigen bondje, en het grappige was dat om zijn - toch zeker wel 60 kilo - overgewicht te camoufleren, hij in een t-shirt vocht. Dit werd trouwens door het publiek in dank afgenomen, want het was zeer onsmakelijk om hem te zien dansen in de ring.
Hij heeft overigens wel gewonnen van het nauwkeurig uitgekozen schuimpje, die tegenstander moest spelen, en kon de kampioensbelt, die toch al op zijn maat was afgestemd, weer omdoen.

Ik vraag me af wie die promotor is, daar........
:wink:

Veel succes, trouwens......

promtor is cool gym promotions, ze hebben ook het gala in Barneveld(weer een christelijk dorp :D ) afgelopen maand gepromoot
En zullen dit jaar nog een gala in Putten en Amersfoort neerzetten. Die gast die jij bedoelt is iemand uit Staphorst, Harry Duiven.