PDA

View Full Version : Computervraagje mbt desktop



Highline
13-04-2005, 11:11
een tijdje terug heb ik windows opnieuw moeten installeren wegens lekker veel virussen op mijn pc. alles is goed gelukt en de virussen zijn verdwenen. nu zit ik echter met een ander probleem. ik kan de achtergrond van de desktop (bureaublad) niet meer aanpassen. ik heb dit wel gedaan via eigenschappen en dat werkt allemaal goed maar ik krijg geen achtergrond te zien. ik krijg de achtergrond alleen heel even te zien als ik de pc afsluit. wie weet wat ik hieraan kan doen:

voorbeeldje van hoe de desktop zal moeten zijn en hoe hij is bij mij (de achtergrond van luna hoort er te staan maar krijg alleen blauw beeld:

http://img212.echo.cx/img212/1031/desktop6ps.jpg

TommySoprano
13-04-2005, 11:14
ik weet niet wat jij allemaal in je taakbalk heb staan, maar ik zie 3 dezelfde icoontjes?
En voor iemand die pas zn comp heeft opgeschoond heb je er al snel weer een hoop rotzooi op staan :wink:
en wat je zo even snel kunt doen om je probleem te verhelpen , dat weet ik zo 1,2,3 niet sry :?

Highline
13-04-2005, 11:17
ik weet niet wat jij allemaal in je taakbalk heb staan, maar ik zie 3 dezelfde icoontjes?

dat, mijn zoon, heet nu uploaden met het programma bittornado.



En voor iemand die pas zn comp heeft opgeschoond heb je er al snel weer een hoop rotzooi op staan :wink:

dat is al anderhalve maand terug en ik ben niet de enige die gebruik maakt van deze pc ;)

Biiyen
13-04-2005, 11:22
ik weet niet wat jij allemaal in je taakbalk heb staan, maar ik zie 3 dezelfde icoontjes?

dat, mijn zoon, heet nu uploaden met het programma bittornado.




LOL , maar Tommy heeft een punt... er staat weer een hoop zooi op Mark.

GA HEEN EN SCHAAM U DIEP

Highline
13-04-2005, 11:28
ik weet niet wat jij allemaal in je taakbalk heb staan, maar ik zie 3 dezelfde icoontjes?

dat, mijn zoon, heet nu uploaden met het programma bittornado.




LOL , maar Tommy heeft een punt... er staat weer een hoop zooi op Mark.

GA HEEN EN SCHAAM U DIEP

als je onder zooi een desktop van luna en een map vol angerfist shit bedoeld. dit is het aandeel van de vervuiling door mijn broer.. old school wannabee gabber je weet toch

Biiyen
13-04-2005, 11:38
ik weet niet wat jij allemaal in je taakbalk heb staan, maar ik zie 3 dezelfde icoontjes?

dat, mijn zoon, heet nu uploaden met het programma bittornado.




LOL , maar Tommy heeft een punt... er staat weer een hoop zooi op Mark.

GA HEEN EN SCHAAM U DIEP

als je onder zooi een desktop van luna en een map vol angerfist shit bedoeld. dit is het aandeel van de vervuiling door mijn broer.. old school wannabee gabber je weet toch`

oa. Maar ik doelde eigenlijk op Kazaa Lite ++, een jpg file, een word document, verschillende folders, een corrupte netwerk verbinding , verschillende toetsenbord keuzes .......

Highline
13-04-2005, 11:41
oa. Maar ik doelde eigenlijk op Kazaa Lite ++, een jpg file, een word document, verschillende folders, een corrupte netwerk verbinding , verschillende toetsenbord keuzes .......

he ik d8 dat dat niemand zal opvallen :(. nee ik heb de tik om dingen die ik tijdelijk nogig heb op mijn dekstop te naaien. en als alles dan zo vol staat dat je er geen wijs meer uit kent om het dan pas weg te naaien :shock: de jpeg file kan er al af eigenlijk. de 2 worddocumentjes ook en die map met toets 1 gaat er vrijdag van door :)

NTT-FX
13-04-2005, 13:27
Probeer eens een overlay te maken vanuit een ander programma ; je webbrowser bijvoorbeeld :)
Rechts klikken op een plaatje en dan kiezen voor instellen als achtergrond.

Vanuit je browser lokaal een plaatje kijken kan ook dus dan heb je dezelfde optie ;)

Highline
13-04-2005, 14:02
Probeer eens een overlay te maken vanuit een ander programma ; je webbrowser bijvoorbeeld :)
Rechts klikken op een plaatje en dan kiezen voor instellen als achtergrond.

Vanuit je browser lokaal een plaatje kijken kan ook dus dan heb je dezelfde optie ;)

i know, al 300 keer geprobeerd, maakt geen fuck uit :(