PDA

View Full Version : Vrouw langdurig mishandeld en seksueel vernederd



Anonymous
13-04-2005, 14:48
Vrouw langdurig mishandeld en seksueel vernederd
ROTTERDAM - Bij de rechtbank in Rotterdam moeten vrijdag twee mannen en een vrouw voorkomen die ervan worden verdacht een nu 20-jarige Rotterdamse ernstig te hebben mishandeld en seksueel te hebben vernederd. Dat gebeurde tussen 2000 en 2002. Het drietal, onder wie de stiefzuster van het slachtoffer, hebben het meisje onder meer tot seks met een hond gedwongen.


De verdachten zijn de 21-jarige Lely de T. , de 31-jarige M. van S. en de 29-jarige Jacoba V. . Ze moeten vrijdag verschijnen op de eerste pro forma-zitting.

Het dossier over de activiteiten van de drie verdachten is een aanschakeling van gruwelijkheden. Zo werd het jonge slachtoffer gedwongen een broodje hondenpoep te eten en hondenurine en afwasmiddel te drinken. Ze werd met een mes in de voet gestoken, geslagen met een loodzwaar beeld of met het hoofd tegen een kachel geslagen. Ook moest de tiener meewerken aan sekslijnen.

Op een internetsite waar slachtoffers van huiselijk geweld en mishandeling hun verhaal kwijt kunnen, staat een relaas van het Rotterdamse meisje uit begin 2004. Daarin meldt ze dat ze erg bang is en veel langer is mishandeld dan een jaar. Ze verwijt haar vader dat hij niets deed, hoewel hij wist dat zijn dochter werd geslagen. "Toen ik door mijn stiefzus plus haar man werd geslagen kwam hij een keer op visite. Hij voelde dat het niet goed ging met mij en hij liet mij daar gewoon zitten", aldus het relaas.

:twak: :evil: :maskills: :shock: :x

Wheelie
13-04-2005, 14:59
dat is echt ziek :twak:

bras
13-04-2005, 15:02
en als vader dus blijkbaar gewoon je kop in het zand steken! :twak: :twak:

max mulder shihan
13-04-2005, 15:03
Wat lopen er toch veel leipo's op deze aardkloot rond. :twak:

a.s.c.
13-04-2005, 15:06
die lui kunnen wat mij betreft met een blok beton aan de poten de maas in maar niet voordat ze een jaar lang artis hebben schoongehouden met hun tandenborstel :evil:

Mickey
13-04-2005, 15:07
:evil: Wat een smerige.. vieze.. vuile... ack! laat ook maar

Biiyen
13-04-2005, 15:11
Tja..... je kan dit alles in nog geen jaar stoppen. Echt voer mijn politiek in er is geen mens in Nederland die het in zijn hoofd haalt om dit een ander aan te doen omdat je dan langdurig wordt gemarteld en daarna a publiek ge-executeerd. Net zo makkelijk.

Maar wij zouden "verlicht" zijn. Wij zijn de barbaarsheid ontstegen zegt de politiek. Dat blijkt elke week maar weer.

Pieter mulder
13-04-2005, 15:20
Geen woorden !

Jay Hoov
13-04-2005, 16:00
This shit makes me fucking angry...... :evil:

xXRichardXx
13-04-2005, 16:44
Idd, hier heb ik gewoon geen woorden voor....