PDA

View Full Version : Tussen aso’s en engelen...



Justinian
15-04-2005, 17:35
Gisteren werden bij ons op de sportschool van Angelo gym, opnames gemaakt voor het televisieprogramma “Tussen aso’s en engelen�. Het is een programma over de vooroordelen die mensen al dan niet terecht hebben. In deze aflevering komen vooroordelen ten aanzien van vechtsporters en meer in het algemeen free fighters aan bod.

Aanleiding voor het programma is de komende partij van Chico ‘el toro’ Martinez tegen Gegard Moussasi in de Jaap Edenhal te Amsterdam volgende week zondag. Er werden opnames gemaakt tijdens en na de trainingen (kickboksen en grondgevecht). Zo werd onder andere gevraagd naar de beroepen van de vechters. Erg leuk om te zien dat de groep uit veel studenten bestaat. Daarnaast heeft het grootste deel een goede opleiding afgerond en ook een goede baan (fysiotherapeuten, ingenieurs, juristen etc.).

Na afloop vertelde de presentatrice dat ze van tevoren nogal wat vooroordelen had, maar dat veel vooroordelen niet terecht bleken. Toch leuk om te horen. Het programma zal ergens in de zomer van dit jaar worden uitgezonden. De exacte datum zal ons t.z.t. bekend worden gemaakt.

Ik heb de presentatrice nog even een mixfight.nl flyer gegeven, dus wie weet leest ze wel mee ;) Aan het einde van de training heeft ze nog even met Chico gespard: zo'n voorhoofd is toch harder dan ze dacht :lol:

Deuce
15-04-2005, 17:40
Moraal van het verhaal:
Je hebt r dus niet geneukt?

Virus
15-04-2005, 17:46
Het programma zal ergens in de zomer van dit jaar worden uitgezonden. De exacte datum zal ons t.z.t. bekend worden gemaakt.


Cool... Ben eens benieuwd! :roll:

ibbie
15-04-2005, 17:52
Gaaf zeg, kijkuuuuuuuuh

shyne
15-04-2005, 17:58
nu maar hopen dat ze het ook zo in beeld brengen.
net als Ali B die is ook nergens meer welkom nu ze weten dat hij positieve denkbeelden heeft :wink:

-dat wil trouwens niet zeggen dat ik een fan van Ali B ben...

Nickuraba
15-04-2005, 18:07
ali b is meer niet welkom doordat die zichzelf tegenspreekt, niet commercieel en nu heel erg

maargoed, een goede zet dat proggie! zo kan men eindelijk eens kijken hoe het echt ziT!

Ton
15-04-2005, 18:08
Cool ! Voor welke omroep zijn de opnames gemaakt?

Justinian
15-04-2005, 18:31
Cool ! Voor welke omroep zijn de opnames gemaakt?
RTVOost, dus dat kun jij ook wel ontvangen ;)

Anonymous
15-04-2005, 19:20
is het dan zo schandalig om fan te zijn van Ali B???

remco pardoel
15-04-2005, 19:23
barry:
Ja

Roy:
wordt t ook in t nederlands ondertiteld?
:-)

Anonymous
15-04-2005, 19:29
nee remco,
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je als zn cd's heb!!
is dat zo???

Justinian
15-04-2005, 19:37
Roy:
wordt t ook in t nederlands ondertiteld?
:-)
Hahaha velly funny Lemco :lol: Ach, als je mij verstaat, dan versta je de rest ook wel ;)

Sjaak
16-04-2005, 01:06
barry:
Ja

Roy:
wordt t ook in t nederlands ondertiteld?
:-)

Haha :lol:

Christophe
16-04-2005, 01:38
Moraal van het verhaal:
Je hebt r dus niet geneukt?

:lol: :lol: :lol: