PDA

View Full Version : 24 april merchandise in de pride-edenhal!



Anonymous
15-04-2005, 22:48
OP 24 april zal er in de edenhal een stand zijn met verschillende pridemerchandise, waarschijnlijk gaat het om tshirts en de bekende pridepoppetjes...

micha
15-04-2005, 23:28
OP 24 april zal er in de edenhal een stand zijn met verschillende pridemerchandise, waarschijnlijk gaat het om tshirts en de bekende pridepoppetjes...

handel guest? stel je ff voor dat komt misschien wat beter over. en vertel eens wat over de woekerprijzen voor dingen die je ook op internet kan krijgen. Of zit ik er naast??

Anonymous
16-04-2005, 15:09
Waarom gelijk weer zo negatief, iemand van de organisatie vroeg mij of ik dit bekend wilde maken. Als jij dan meteen denkt dat het om handel en woekerprijzen gaat...

Maar goed, heb het bij deze bekend gemaakt, hoop dat andere iets minder wantrouwend zijn en blij zijn dat deze 'goodies' nu makkelijk te verkrijgen zijn.

JACOB

Justinian
16-04-2005, 15:15
Ben benieuwd :thumbs: Kun je ook al iets bekend maken over de prijzen (van t-shirts)?

Thomas
16-04-2005, 19:18
Ik ben ook benieuwd! Ik hoop dat het te betalen is....

Jeru
16-04-2005, 19:21
Relaxed! Iedereen loopt altijd te mekkeren waar je die dingen kan bestellen etc. en nu kan je ze "gewoon" in de Edenhal halen :thumbs:

Peete
16-04-2005, 21:14
must have poppetjes..... :shock:

Anonymous
17-04-2005, 22:49
OP 24 april zal er in de edenhal een stand zijn met verschillende pridemerchandise, waarschijnlijk gaat het om tshirts en de bekende pridepoppetjes...

handel guest? stel je ff voor dat komt misschien wat beter over. en vertel eens wat over de woekerprijzen voor dingen die je ook op internet kan krijgen. Of zit ik er naast??

Lullig :twak: