PDA

View Full Version : Results Emmen 16 april IMA Mixfight/Muaythai/Karate



Anonymous
17-04-2005, 12:32
16 april - Parc Sandur Emmen - georganiseerd door Henk Kuipers en Marc Hobers
Zoals gewoonlijk een volle zaal en een heerlijke sfeer zonder enige wanklank.
Karate o.l.v. Nico Gordeau
Mixfight/Muaythai o.l.v. Ino Alberga (IMA)

1. Karate: Michiel Gerritse wint door 2x wazari van Jaap Poel

2. Mixfight amateur 80kg: John van Straten (Schrijber) wint op subm. guillotine choke r1 3:59 vs Taif vd Haar (Loe Hoyer)

3. Mixfight Pro 72kg: Romano de los Reyes (Loek's gym) wint op subm. anklelock r1 1:55 vs Cengiz Dana (Mocambo gym Ralf Seeger, D)

4. Karate: Cem Senol wint door opgave na ronde 1 van Anthony Klein

Breekdemo van Koen Scharrenberg en Henk Kuipers, zeer indrukwekkend !

5. Mixfight Pro -100kg tournament: Grzegorz Jacubovski (Polen) wint op tko r1 2:27 vs Satisch Jhamai (Pancration)

6. Mixfight Pro -100kg tournament: AC Antonia (Loe Hoyer) wint op subm. armbar r1 2:35 vs Mindaugas Matulevicius (Letland)

7. Muaythai B 76.2kg: Mesut Derin (Ubeda gym) wint op ko (draaitrap op lever) r1 1:12 vs Ronald de Groot (Garuda gym)

8. Finale Karate tournament: Cem Senol (Kamakura) wint op punten van Michiel Gerritse (KK Zutphen)

9. Mixfight Pro 97kg: Romualds Garkulis (Letland) wint door medische interventie (G&P) na ronde 1 vs Stefan Struve (Schrijber)

10. Mixfight amateur 70kg: Rik Pool (Loek's gym) wint op subm. armbar r1 1:24 vs Marco Dritty (Loe Hoyer)

11. Mixfight Pro 90kg: Martin Zawada (Mocambo gym Ralf Seeger, D) wint op tko (armblessure) r2 1:24 vs Nick Struve (Schrijber)

12. Muaythai B 76.2kg: Karapet Papyan (Ubeda gym) wint op punten van Moncef Bennour (Vos gym)

Een kleine pauze met een zeer fraaie stripdans van een mooie dame (Night Club Eva), absoluut iets voor een groot 2H2H gala !!!
Ik wist niet dat een vrouw zulke bewegingen kon maken, ik mis dus echt wat ...

13. Mixfight Pro tournament final: Grzegorz Jacubovski (Polen) wint op subm. (figure 4) r1 3:16 vs AC Antonia (Loe Hoyer)

14. Mixfight Pro 100+kg: Samir Bourekba (Garuda gym) wint op rsc r1 0:33 vs Maris Bozis (Letland)

IMA officials:
Ino Alberga - head of jury
Marco Broersen - referee/jury
Marcel Homeijer - referee/jury
Remco Pardoel - jury
Geert van der Veen - timekeeper/jury
Ringarts: E. Vonk + assistent

ashi76
17-04-2005, 13:02
tnx Geert !

:thumbs:

Anonymous
17-04-2005, 15:15
Iemand foto's?

Anonymous
17-04-2005, 15:24
Op dat andere forum staan er nogal wat ... ik zal geen reclame maken ...

GV-IMA

Anonymous
17-04-2005, 15:25
ik vond het een leuk gala! Niet alleen omdat onze jongens goed presteerde, ook de breektesten van Koen Scharrenberg & Henk Kuipers waren mooi om te zien. De sfeer in de kleedkamers was erg gezellig en ik heb weer met veel bewondering naar de Kyokushin karate wedstrijden zitten kijken, hard hoor.
groetjes Chaca

Jetli
17-04-2005, 15:59
haha jc sport in de kleedkamer was het inderdaad gezellig :D

remco pardoel
17-04-2005, 16:29
inderdaad een heel mooi gala
Mooie mix van tradioneel en ringsporten

Mickey
17-04-2005, 19:07
Een kleine pauze met een zeer fraaie stripdans van een mooie dame (Night Club Eva), absoluut iets voor een groot 2H2H gala !!!
Ik wist niet dat een vrouw zulke bewegingen kon maken, ik mis dus echt wat ...

Fotos? :D

Anonymous
17-04-2005, 19:50
Op dat andere forum staan er helaas ook niet.
Had je er maar moeten zijn ... ze was echt lekker ...

GV-IMA

Anonymous
17-04-2005, 20:29
op fighttalk staan al foto's die zijn echt super

Justinian
18-04-2005, 20:08
Thx voor de resultaten :thumbs:

chief108
20-04-2005, 02:41
was weer tof...

paar leuke gevechten en het karate toernooi en de breek demo gaven het wat extra's...

en.....

den schonen dame natuurlijk :wink:

Chief108

Anonymous
20-04-2005, 14:26
Ik vind die poolse vechter van het viermanstoernooi kei-tegoed.

Hij hoort op de 2 hot 2 handle in Rotterdam te staan.

Nickuraba
20-04-2005, 15:45
dat Michiel Gerritse wint verbaasd me niks, die gast is toch een sikke beer. Die stond een paar x in de finale in jappan! was zelfs nog op eurosport!

ik zou graag die karapet ook eens willen zien knokken, zie die gast altijd op school en heb veel goeds over hem gehoord van o.a. jimmy eimers die hem ook kende. Balen dat ik hem zelf nog nooit heb zien knokken maargoed.....Komt wel

Anonymous
20-04-2005, 20:44
dat Michiel Gerritse wint verbaasd me niks, die gast is toch een sikke beer. Die stond een paar x in de finale in jappan! was zelfs nog op eurosport!

correctie Michiel heeft nooit in de finale in Japan gestaan,hij is
wel bij de laatste 32 van de wereld geeindigd op het WK in Japan en is 3e geworden op een WK in valencia. De hoogst geeindigde Nederlander
ooit op een WK in Japan is John Kleijn,die werd 8ste in 1990 volgens mij.

chief108
20-04-2005, 21:47
michiel was cool...

in de finale kreegie een flinke knie recht op z'n kop en dat was een beste....

denk dat de meesten het daarna wel mooi gevonden zouden hebben
maar hij vocht netjes z'n partij uit

't jong hef een goed hart en dat heffie.... :thumbs:


Ik vind die poolse vechter van het viermanstoernooi kei-tegoed.

Hij hoort op de 2 hot 2 handle in Rotterdam te staan.
ik vond dat gevecht van Romano de los Reyes meesterklasse...

enne....
hij had goed naar Genki Sudo gekeken (tot en met de anklelock submission) maar het was allemaal piekfijn in orde en erg vermalijk
props to the man!!!

Chief108