PDA

View Full Version : Mixfight dag super geslaagd! + foto's!!!



RisingSun
17-04-2005, 17:57
Ben weer terug in veenendaal nadat ik echt een super dag heb gehad. Training van Bertje Kops, Peter Aerts en Raymon Joval! Een hoop forumleden ontmoet en het was super georganiseerd! Moeten we echt vaker doen dit! Iedereen die betrokken was bij de organisatie heel erg bedankt!

ps: Karels je kata was echt super :wink: :thumbs:

Tot slot nog ff 2 picca's:
Ik met Bert Kops:
http://img87.echo.cx/img87/456/ikenbertjekops24mf.jpg
Ik met Peter Aerts:
http://img87.echo.cx/img87/446/ikmetk1champpeteraerts29zc.jpg

Peete
17-04-2005, 18:19
Het was echt zwaar relaxt en er hing een gezellige sfeer, de kata van Karels was echt één van de hoogtepunten.
:thumbs:

Dennuz
17-04-2005, 18:27
WAs idd. een super dag!
Kon jammer genoeg niet met het grondwerk meedoen aangezien ik gister een tattoo had laten zetten..
Veel bekenden gezien en gesproken.. Zeker voor herhaling vatbaar dit..

johanonfire
17-04-2005, 18:34
kan het alleen maar eens zijn met de voorgaande sprekers :thumbs:
Was echt een leuke en gezellige dag 8)
Alleen me enkel verstuikt :cry:
Maar zeker voor herhaling vatbaar :twisted:

Highline
17-04-2005, 18:44
was een geslaagde dag :). veel foto's genomen en een lowkick van aerts gekregen :thumbs:

Maupie
17-04-2005, 18:55
ik heb genoten van jullie allemaal :thumbs:

Mickey
17-04-2005, 19:04
Zo dan..

Ook net thuis! Het was weer een avontuur!

Op de heenweg viel een van de 3 autos waarmee we uit het Oosten
Desch Landsch waren gekomen uit. Erg lastig.. maar desalniettemin
hebben we met wat slim pendel werk iedereen op locatie weten te
krijgen..

Seminar zelf was echt super! 1st een sessie met Peter Aerts..
Vervolgens Boxing 101 van Joval en tot slot Worstel les van de
Ouwe Meester!

Sfeer was erg goed en vooral gezellig! :D

Bertje Kops had echter nog een verrassing toen hij plots
de Kancho naar voren riep voor een DEMO!
Je kunt zeggen van Karels wat je wil.. You either Love him or Hate him..
Maar hij stond er wel!

Na een korte inleiding over zijn UchiDeshi-schap bij Sensei Sjaak liet hij
een aantal technieken zien die hij in die tijd geleerd heeft. We waren
allemaal onder de indruk...

En ja.. Dr is beeldmateriaal!

Franklin
17-04-2005, 19:07
Kan alleen maar zeggen dat het super dag was vandaag.
Iedereen zoals het hoort veel respect voor elkaar.

Respect to all

Ronald
17-04-2005, 19:13
Yep, het was absoluut een hele geslaagde dag. Even een paar foto's van toppers aan 't werk.

The Kancho sluit zijn katademonstratie af.
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd1.jpg

Dan 3 andere toppers aan het werk:

Raymond Joval
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd2.jpg

Peter Aerts
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd3.jpg

Bert Kops
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd4.jpg

Gelukkig was er ook nog tijd om een paar persoonlijk vetes te beslechten.

Triker en Hunter.
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd5.jpg

Hunter en ik.
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd6.jpg

Blirie en Marb
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd7.jpg

Triker heeft nog veel meer pics genomen (en veel betere uiteraard :D ). Ik ben erg benieuwd naar jouw pics Gerben. Vooral die groepsfoto lijkt me leuk.
En Phranq heeft gefilmd. Komt die op het MMF Phranq?

Triker
17-04-2005, 19:15
Kan alleen maar zeggen dat het super dag was vandaag.
Iedereen zoals het hoort veel respect voor elkaar.

Respect to all

USH, en zo is het maar net :thumbs: :thumbs:

phranq
17-04-2005, 19:17
Komt die op het MMF Phranq?


Ik heb hem net geplaatst!

Triker
17-04-2005, 19:18
@Ronald, toppie leuke foto's kerel... en mijn foto's van deze dag zullen vast en zeker in de niet eerst volgende Ring Sports, maar de volgende Rings sports komen ;)

Triker
17-04-2005, 19:18
Komt die op het MMF Phranq?


Ik heb hem net geplaatst!

Top gedaan Phranq :thumbs:

Barang
17-04-2005, 19:21
Het was top :thumbs:
en voor herhaling vatbaar


--/B3

Ik heb de links naar de foto's weggehaald aangezien er continu een pop-up van msn communities kwam.
Graag de foto's hosten op een free-picserver o.i.d.
Dank!

B3/--

Ronald
17-04-2005, 19:22
Komt die op het MMF Phranq?


Ik heb hem net geplaatst!
Damn, dat is snel man :shock: . Super, bedankt :thumbs: .

Robbie
17-04-2005, 19:23
Was zeker een leuke dag !!

het Clubgebouw van worstelvereniging de Halter Utrecht staat in de toekomst ook open voor dit soort evenementen!!!!!

Dus maar gauw een herhaling gaan plannen vind ik!!!

PS Worstelles bevallen kijk op www.dehalter.com of op www.sportcentrumkops.nl om te gaan worstelen!!!!!!

Zwaan
17-04-2005, 19:26
Wat een top dag. Was echt gezellig leuk om iedereen eens te zien. En Roy nog bedankt voor de stijve nek :thumbs:

Impulse
17-04-2005, 19:28
het was zeker een top dag!! Thnx voor de organistatie :thumbs: :thumbs:


Ik & Peter Aerts
http://fam-ni.nl/sandy/aerts.JPG

Deuce
17-04-2005, 19:54
De Kancho heeft zich wederom bewezen :shock: :D

ashi76
17-04-2005, 19:56
Heb het helaas moeten missen ivm voetbal.

Top dat het een geslaagde dag is geweest !!! :thumbs:

Justinian
17-04-2005, 20:00
Zo, ik ben net thuis van een seminar met toppers! We kregen les van Peter Aerts, Raymond Joval en Bert Kops. Iedere trainer had een assistent meegenomen: Bennie Kreder, Barry Groenteman en Kamran.

Ik begon met een les van niemand minder dan Peter Aerts. Peter Aerts en Ramon Dekkers zijn mijn grootste voorbeelden op het gebied van K-1 en Muay Thai. Ik was dan ook erg enthousiast dat ik een seminar van hem kon volgen. Hij behandelde een aantal technieken en wist haarfijn uit te leggen hoe en wanneer je de betreffende techniek kunt maken. Ook gaf hij aandacht aan een stukje tactiek. Omdat de groep in drie delen was verdeeld, kon Peter bij iedereen wel een paar keer langskomen. Daarnaast had Bennie Kreder ook erg goede tips.

Dan het boksen met niemand minder dan Raymond halelujaaah Joval. De man die net een partij heeft gevochten tegen Vargas kwam ons de fijne kneepjes van het boksen uitleggen. Ik vond het heel erg moeilijk, maar Raymond nam alle tijd. Barry wist het ook goed uit te leggen!

Tenslotte een worstelsessie met Bert Kops en Kamran. Dit was iets dat meer in mijn straatje lag. Erg leuke en goed uitvoerbare technieken geleerd! Het leek wel als0f Bert van rubber is want hij maakte de vreemdste bewegingen (om z’n eigen as draaien met alleen de voeten en zijn hoofd op de mat). Ik deed het hem niet, althans niet zo best, na :lol:

Ik heb het grootste deel van de seminar met Zwaan getraind. Al met al was het een topdag die absoluut voor herhaling vatbaar is. Ik wil bij deze de mensen van de organisatie bedanken, erg goed geregeld. Een seminar met drie toppers heb ik niet eerder meegemaakt en zeker niet voor dit bedrag! Ten slotte wil ik Peter Aerts, Bennie Kreder, Bert Kops, Kamran, Raymond Joval en Barry Groenteman bedanken voor meer dan geweldige dag.

Nog ff een nieuwtje. Ik sprak met Peter Aerts na afloop en hij wist me te vertellen dat hij op 10 juli a.s. een partij draait op mma regels in Pride!!

Justinian
17-04-2005, 20:02
Oh, ik kwam trouwens niet meer bij van de demo van Kancho Karels :lol: Toch top dat hij ff credits gaf aan Shihan Sjaak voor de tijdens de strandtraining geleerde kata's :thumbs:

jordamn
17-04-2005, 20:07
Damn super,

thanks organisatie, Peter Aerts, Raymond Joval en Bert Kops en co-trainers. Respect to you all, maar Peter Aerts is echt een favoriet van mij dus ik vond het eer van hem te mogen leren. Bennie jij ook thanks voor je tips man.
Neej zulke seminars moeten we vaker hebben.

Hopelijk tot de volgende keer.

Groeten Jordan, Budo Academy Physical Ede.

Fr3ddy
17-04-2005, 20:32
Filmpje van de kata! :mrgreen:

Ronald
17-04-2005, 20:37
Filmpje van de kata! :mrgreen:
Staat al in het Multi Media Forum :D .

Shytown
17-04-2005, 21:02
Was idd een leuke en leerzame dag, iedereen bedankt!

MrMiyagi
17-04-2005, 21:03
Thanks to: Peter Aerts, Bert Kops, Joval, de organisatie en natuur Mickey bedankt voor het helpen met de lift, top :thumbs:

kimberly-astrid-de jury
17-04-2005, 21:06
Wij zijn ook ffies wezen kijken en het was zeker een top dag!!!!

Barang
17-04-2005, 21:11
waar zit het multimedia forum ??????????? :oops: :oops:

Aaronk
17-04-2005, 21:14
osu jongens

ik heb het reuze naar me zin gehad
beetje koppijn.

het eten was ook super gezellig

Gary
17-04-2005, 21:17
waar zit het multimedia forum ??????????? :oops: :oops:

idd, ik zie het nergens :)

B3 lik3 M3
17-04-2005, 21:24
Was echt een topdag... heb echt genoten

EN VETTE KUDDOS NAAR KANCHO KARELS!!

We hebben zijn kata's nog mogen bewonderen op het station..
Ook is hij op gepaste wijze afgegroet..


Wat een topdag hehehe

Jarno
17-04-2005, 21:27
Was echt een topdag zat van te voren nog tegen Highline te klagen dat ik er weinig zin in had om serieus te trainen . Daar is weinig vanuit gekomen :lol:

Shytown
17-04-2005, 21:31
@Ronald, toppie leuke foto's kerel... en mijn foto's van deze dag zullen vast en zeker in de niet eerst volgende Ring Sports, maar de volgende Rings sports komen ;)

Komen ze hier ook te staan?

Gulo gulo
17-04-2005, 21:33
Zag er goed uit op de film, Bert zegt dat hij niet zo'n prater is maar hij babbelt het toch mooi aan elkaar :thumbs: .

Respect voor de Kancho, jarenlange training en meditatie hebben geleid tot het magistrale niveau wat we vandaag hebben mogen aanschouwen.

ROIDRAGE
17-04-2005, 21:39
was helemaal top.

ik deed niet mee, maar heb toch een paar keer gerolled met wat members.
was cool jullie bezig te zien :thumbs:

zeker een aanrader voor de volgende keer

vooral het eten was lekker,

OSU

M.Hersisia
17-04-2005, 21:40
Waar kan ik dat filmpje vinden dan...????

Silat
17-04-2005, 21:40
De seminar was echt top georganisseerd.

Respect 2 all :thumbs:

De kancho was weer geweldig.

We hebben zwaar van hem genoten tijdens ons diner in het Thaise restaurant en de mensen om ons heen ook :lol: :lol: :lol:

het stel naast El Kansloos at hun bord zsm leeg en vertokken direct :lol:

Zelfs op Hoog Katherijne heeft hij de kata's nog een keertje fijn over gedaan.


OSU!! :lol:

barry18
17-04-2005, 21:46
Vond het ook erg leuk!! Ik help ray samen met danny van de sportschool vaak met clinics enzo dus vandaar ging ik vandaag ook mee. eerlijk gezegd had ik verwacht niet echt serieus genomen te worden, omdat ik nog geen A klasser ben en ook nog redelijk jong met mijn 18jaar. maar heb echt respect voor iedereen van mixfight die er waren, omdat ze toch geinteresseerd waren en veel respect hebben voor hun medevechtsporters en van iedereen dingen aannemen! Echt Klasse!!! :thumbs: BTW Ray, bert, bennie, kamran en peter vonden het ook geweldig leuk!

Sjaak
17-04-2005, 21:47
Na een korte inleiding over zijn UchiDeshi-schap bij Sensei Sjaak liet hij
een aantal technieken zien die hij in die tijd geleerd heeft. We waren
allemaal onder de indruk...

En ja.. Dr is beeldmateriaal!

Graag de volledige tekts Mick zodat ik even kan checken of Aaron het wel helemaal goed snapt.

Zo te horen hebben jullie een geweldige dag gehad, leuk om dat te horen :thumbs:

Kon zelf helaas niet komen, moest wat Amsterdamse treinen bekogelen :wink: :maskills:

Anonymous
17-04-2005, 21:51
was een geslaagde dag :). veel foto's genomen en een lowkick van aerts gekregen :thumbs: nou je been niet meer wassen hoor :wink:

Sjaak
17-04-2005, 21:51
The Kancho sluit zijn katademonstratie af.
http://www.ma-skills.com/marieke/Mixfightdag/mfd1.jpg



Waarom heeft die sokken aan :shock:

Deuce
17-04-2005, 21:52
Sinds die schimmelinfectie in een of andere ranzige sportschool in Strijen moet de kancho voorzichtig zijn.... :wink:

Highline
17-04-2005, 21:53
was een geslaagde dag :). veel foto's genomen en een lowkick van aerts gekregen :thumbs: nou je been niet meer wassen hoor :wink:

haha het grappige was dat ik gisteren voor de gein tegen mijn vriendin zei van ik wil een lowkick van aerts en ik werd op mijn wenken bediend :) echt top om met 1 van mijn helden te trainenm ik heb er 2 en dat zijn aerts en dekkers en van beide heb ik nu les (gehad) :)

Sjaak
17-04-2005, 21:54
Sinds die schimmelinfectie in een of andere ranzige sportschool in Strijen moet de kancho voorzichtig zijn.... :wink:

Ik hoorde een heel ander verhaal net Wig, hij heeft wat opgelopen toen jij aan zijn grote teen zoog :wink:

Deuce
17-04-2005, 21:55
Luister ik verzin die katas niet waarbij je aan elkaar teen moet zuigen :wink:

Sjaak
17-04-2005, 21:59
Luister ik verzin die katas niet waarbij je aan elkaar teen moet zuigen :wink:

Ik ook niet, hoe komt hij er dan bij :lol:

Maar het is leuk om te lezen dat deze "toppers" de tijd hebben genomen om aanwezig te zijn, grote klasse jongens :thumbs:

Zanshin
17-04-2005, 22:00
Het was weer een top daggie, veel mensen weer ontmoet en lekker getraind. Ik wil ook meteen de organisatie bedanken voor het realiseren van dit alles en natuurlijk Peter Aerts, Bert Kops, Raymond Joval en hun assistenten bedankt voor de lessen. :thumbs:

barry18
17-04-2005, 22:04
sjaak voel je wat voor aaron?????!?!?

Sjaak
17-04-2005, 22:14
sjaak voel je wat voor aaron?????!?!?

Nee helaas voel ik niks voor hem maar er is wel een soort speciale band tussen ons :wink:

barry18
17-04-2005, 22:15
oke bedankt voor de uitleg!

ROIDRAGE
17-04-2005, 22:17
Waar kan ik dat filmpje vinden dan...????

staat in het multimedia gedeelte. hier moet je acces voor hebben.
En die is te verkrijgen bij de admin's

ROIDRAGE
17-04-2005, 22:17
Het was weer een top daggie, veel mensen weer ontmoet en lekker getraind. Ik wil ook meteen de organisatie bedanken voor het realiseren van dit alles en natuurlijk Peter Aerts, Bert Kops, Raymond Joval en hun assistenten bedankt voor de lessen. :thumbs:

jij ook super bedankt voor de petjes :thumbs:

ROIDRAGE
17-04-2005, 22:21
Na een korte inleiding over zijn UchiDeshi-schap bij Sensei Sjaak liet hij
een aantal technieken zien die hij in die tijd geleerd heeft. We waren
allemaal onder de indruk...

En ja.. Dr is beeldmateriaal!

Graag de volledige tekts Mick zodat ik even kan checken of Aaron het wel helemaal goed snapt.



download et ff, in et multimedia gedeelte, je kan de uitleg erbij horen :thumbs:

Sjaak
17-04-2005, 22:24
Na een korte inleiding over zijn UchiDeshi-schap bij Sensei Sjaak liet hij
een aantal technieken zien die hij in die tijd geleerd heeft. We waren
allemaal onder de indruk...

En ja.. Dr is beeldmateriaal!

Graag de volledige tekts Mick zodat ik even kan checken of Aaron het wel helemaal goed snapt.



download et ff, in et multimedia gedeelte, je kan de uitleg erbij horen :thumbs:

Ben bezig Bram :thumbs:

Bert Kops
17-04-2005, 22:26
Wij hebben zelf ook een topdag gehad!

Iedereen bedankt! Was echt toppie!!!

Sjaak
17-04-2005, 22:29
Aaron beetje kort en ik zie dat je nog wat lesjes nodig heb, wanneer kom je is langs en dan kunnen we gelijk het kumite is goed doornemen :wink: . Maar toch leuk dat je er stond en me even er bij betrok :thumbs: :lol:

vingold
17-04-2005, 22:30
Ik heb een topdag gehad.
Ik wil iedereen die wat met de organisatie te maken heeft gehad bedanken.

payap
17-04-2005, 22:38
Het was een supergeslaagde dag. :thumbs:

Kickboksen met peter aerts, worstelen met bert kops en boksen met raymond joval wat kan je als vechtsport liefhebber nog meer wensen?

iedereen hartelijk bedankt die deze dag mogelijk hebben gemaakt. En dit vraagt om een vervolg !

De glorie van kancho karels kata was ook geweldig. Toen ik hier naar keek waande ik me in de glorie van het oude Rome's van de zegetochten van de grote caesar's. Kippenvel ! :lol:

Zanshin
17-04-2005, 22:39
Graag gedaan Bram, tot later en beterschap met je hoofd. :thumbs:

jordamn
17-04-2005, 22:40
Beste mensen hoe krijg ik dat filmpje te zien?

Grt. Jordan

m.g
17-04-2005, 22:44
Was zeker een topdag vandaag, heb het echt naar mijn zin gehad.

En inderdaad het etentje was ook lache... en die laatse korte kata van Karels..

OSU!!!! :lol:

payap
17-04-2005, 22:45
jordamn moet je ff een pm naar een admin sturen met het verzoek.

kun je ook in die vieze dungeon. maar daar hou jou niet van geukkig. :roll:

Arjan
17-04-2005, 23:03
leuke fotos man! :thumbs:

Nicky
17-04-2005, 23:07
Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn :(

Echt top deze dag !! :D

Highline
17-04-2005, 23:26
ik ben ook nog al de toppers afgeweest voor handtekeningen. aangezien joval 2 kaartjes pakte heb ik hem er ook 1 voor mijn vriendin laten tekenen. ik zag dat er iets niet aan klopte...

Er staat tugh love ipv Thug love :) desalniettemin is joval een topper :thumbs:

http://img94.echo.cx/img94/9451/joval7ha.jpg

Jeroen
17-04-2005, 23:37
ik ben ook nog al de toppers afgeweest voor handtekeningen. aangezien joval 2 kaartjes pakte heb ik hem er ook 1 voor mijn vriendin laten tekenen. ik zag dat er iets niet aan klopte...

Er staat tugh love ipv Thugh love :) desalniettemin is joval een topper :thumbs:

http://img94.echo.cx/img94/9451/joval7ha.jpg

Thugh love??? Geeft niet hoor Highline... jij bent ook een topper.

Highline
17-04-2005, 23:39
ik ben ook nog al de toppers afgeweest voor handtekeningen. aangezien joval 2 kaartjes pakte heb ik hem er ook 1 voor mijn vriendin laten tekenen. ik zag dat er iets niet aan klopte...

Er staat tugh love ipv Thugh love :) desalniettemin is joval een topper :thumbs:

http://img94.echo.cx/img94/9451/joval7ha.jpg

Thugh love??? Geeft niet hoor Highline... jij bent ook een topper.

haha dit is ecth een blunder ja :) ff veranderen :oops:

Aaronk
17-04-2005, 23:43
sjaa,k, ik kom net een keertje lang! jammer dat jer niet was. Was harstikek gezellig.

alleen nogal kut dat hunter en pieter mulder zo aan het bier zaten

mama
17-04-2005, 23:44
heb ook genoten van vandaag..............
heb al heerlijke spierpijn. Zal morgen nog wel erger zijn. En een zere duim.
Maar goed. wil ook iedereen die mee heeft gedaan bedanken voor de inzet......... Super gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enne OSU!!!!


(nep hoor!:))

m.g
17-04-2005, 23:48
sjaa,k, ik kom net een keertje lang! jammer dat jer niet was. Was harstikek gezellig.

alleen nogal kut dat hunter en pieter mulder zo aan het bier zaten


Inderdaad zuipers... Hè aaronk!!!! :lol:

Jeru
18-04-2005, 01:04
Was inderdaad een erg geslaagde dag. Die vriend van me die mee was vond het ook erg nuttig (hoewel hij al 5 keer per week bij Kops traint :lol: )
We zijn dan niet mee geweest naar de Thai, maar hebben bij Nam Kee gegeten en dat was ook erg lekker. Daarna nog een paar biertjes gepakt op het terrasje bij een (Thais :wink: ) café.

LOCO
18-04-2005, 01:21
Yep, het was weer een super daggie, kan nog wel eenk eer herhalen wat de rest al gezegd heeft, maar daar zal ik maar niet aan beginnen. Wel even het volgende:
Organisatie/mixfightmods: Super bedankt, was top.
Peter, Raymond, Bennie, Barry, Kamran, en ook zeker Bert(je) bedankt voor jullie inzet en instructies.

Osu

LOCO


p.s. natuurlijk een luidruchtig Osu voor de kancho die met een kata die uitmuntte in simplistische doeltreffendheid ons allemaal de mond snoerde ne ons diep geroerd achterliet. Osu

Sjaak
18-04-2005, 01:41
sjaa,k, ik kom net een keertje lang! jammer dat jer niet was. Was harstikek gezellig.


Is goed, vond het ook jammer dat ik niet kon komen want aan het filmpje te zien was het op :thumbs:

Aaronk
18-04-2005, 07:04
Waar kan ik dat filmpje vinden dan...????

Waarom wil je dat zien dan? het beeld wat je nu van me heb is een stuk beter!

Aaronk
18-04-2005, 07:05
Yep, het was weer een super daggie, kan nog wel eenk eer herhalen wat de rest al gezegd heeft, maar daar zal ik maar niet aan beginnen. Wel even het volgende:
Organisatie/mixfightmods: Super bedankt, was top.
Peter, Raymond, Bennie, Barry, Kamran, en ook zeker Bert(je) bedankt voor jullie inzet en instructies.

Osu

LOCO


p.s. natuurlijk een luidruchtig Osu voor de kancho die met een kata die uitmuntte in simplistische doeltreffendheid ons allemaal de mond snoerde ne ons diep geroerd achterliet. Osu

jezus gozer wat heb ik om jou gelachen. bukkake op bram!

B3 lik3 M3
18-04-2005, 08:52
Hehehe wat een maf die Karels gisteren..
OSU!!

Hehehe die mensen in dat restaurant die ergerden zich echt volgens mij hehe

Prachtig!!

En Karels.. je moet toch leren zuipen want dronken zijn van 4 biertjes..

OSU!!

Aaronk
18-04-2005, 08:57
Hehehe wat een maf die Karels gisteren..
OSU!!

Hehehe die mensen in dat restaurant die ergerden zich echt volgens mij hehe

Prachtig!!

En Karels.. je moet toch leren zuipen want dronken zijn van 4 biertjes..

OSU!!

ik was aangeschoten omdat ik niks had gegeten de hele dag.
ik was VERRE van dronken.

toch wel netjes dat die ene vrouw ook afgroete! OSU

B3 lik3 M3
18-04-2005, 09:00
hehehe... vet hè


OSU!!!


En dat thaise wijffie begreep er ook helemaal niets van..

Aaronk
18-04-2005, 09:02
hahahaah ik zei nog dat ze mooi was. :oops:

mama
18-04-2005, 09:30
je zei wel meer Aaron..........
enne B3 je moet niet overdrijven met 4 bier hoor............ :)

Bert Kops
18-04-2005, 09:40
Loco "Tim" nog bedankt voor jullie Angelo shirt :thumbs:
Tof dat jullie met zo'n leuke ploeg waren gekomen!

En voor degenen die er niet waren, Jammer, jullie hebben wat gemist!

M.Hersisia
18-04-2005, 09:43
Waar kan ik dat filmpje vinden dan...????

Waarom wil je dat zien dan? het beeld wat je nu van me heb is een stuk beter!


Het beeld dat ik nu van je heb , kan alleen maar beter worden hoor, en na het zien van het filmpje is dat ook zo..! Wat een prestatie :shock: !!!! BRAVO
Doe alleen iets aan je sokken.. :o

Pieter mulder
18-04-2005, 10:06
Yooo,

Echt super genoten!!!
Kheb me helemaal kapot gelachuh tijdens het eten. Kerel, die Aaronk, gooi er wat bier in en hij blijft lulle !!
Maar wel lachuh !!

En, ik heb bewijs !! Aaronk, de kata op het centraal station is opgenomen !! :D
Beeldmateriaal volgt !

Iedereen 1orm bedankt !! Superdag, volgende week weer ??!!??

OSU !!!!!! :wink:

jordamn
18-04-2005, 10:15
Beste mensen,

wanneer is de volgende bijeenkomst? Zoals we de reacties peilen is het een en al positief.

Jordan

mama
18-04-2005, 11:52
Yooo,

Echt super genoten!!!
Kheb me helemaal kapot gelachuh tijdens het eten. Kerel, die Aaronk, gooi er wat bier in en hij blijft lulle !!
Maar wel lachuh !!

En, ik heb bewijs !! Aaronk, de kata op het centraal station is opgenomen !! :D
Beeldmateriaal volgt !

Iedereen 1orm bedankt !! Superdag, volgende week weer ??!!??

OSU !!!!!! :wink:

Volgende week? heb onwijze spierpijn. moet ff bijkomen hoor........ ;)

OSU!!!

m.g
18-04-2005, 12:17
je zei wel meer Aaron..........
enne B3 je moet niet overdrijven met 4 bier hoor............ :)


Ik wou net zeggen dat waren er zeker 3!!! :lol:

OSU!!!

Ronald
18-04-2005, 13:25
Btw. wie was de 3e dame die meedeed met de training? Naast Sandy en Marieke bedoel ik dus.

TRAVIS
18-04-2005, 15:55
iemand van onze gym....haha

jojo
18-04-2005, 16:18
ik sta op de foto met peter aerts :lol: :D

MrMiyagi
18-04-2005, 16:32
weet iemand de link naar de site van die fotograaf die daar was? thnx

HUNTER
18-04-2005, 16:36
www.triker.nl

MrMiyagi
18-04-2005, 16:39
thanks :thumbs:

Anonymous
18-04-2005, 17:57
waar blijven alle mooie foto's haha

Shytown
18-04-2005, 18:18
Ja dat vraag ik me ook af. Wanneer denk je ze online te hebben Triker?
Alvast bedankt!

RisingSun
18-04-2005, 18:25
Volgens mij mag Triker ze nog niet op websites / forums plaatsen omdat hij ze voor ringsports maakt en die hebben als eerst recht op de foto's voor hun blad. Dus ik denk dat we de foto's pas zien na de publicatie in de ringsports... ( maar ik kan er ook naast zitten )

ROIDRAGE
18-04-2005, 19:42
osu

HUNTER
18-04-2005, 19:43
osu

x2

LOCO
18-04-2005, 21:46
@ Bert: U = welcome hoor. Het shirt is natuurlijk niet (alleen) van mij, maar van de hele angelo-gym groep die aanwezig was :thumbs:

@ aaron: Ja,....... die bukkake,.... hij stond er wel voor he :D


@ bram: ehm,.... het was maar een geintje he,... my dear Baldrick ;)

Bert Kops
20-04-2005, 00:09
Yooh Phranq, thanks voor de dvd! Toppie gedaan gozer!

Shytown
20-04-2005, 00:26
Ik wacht op foto's....

LOCO
20-04-2005, 00:28
Ik ook,...... heb er nu een aantal gezien, en die waren gaaf :D Alvast mijn dank naar Marieke en naar Triker voor enkele daarvan.


Bert: Die foto waarin boem boem (chris) en ik jou proberen weg te slepen is super :thumbs: hahahahaha die kop van jou :D

marcelt
20-04-2005, 00:53
Geweldig dit seminar. En dat voor een vriendenprijs. :D Graag een traditie van maken! Seminar was echt afwisselend door de combi van de verschillende toppers. Voor mijn gevoel ging het zeer snel voorbij. De pauze mag volgende keer wel korter.
Bert Kops kende ik alleen maar uit de Ring Sports. Daar schrijft hij leuke verhaaltjes en kwam al sympathiek over, maar ook het worstelen en wat hij liet zien was top. Ook de lessen van Javal en Aerts waren zeer tof. ook zij waren zeer vriendelijk . Veel respect voor alledrie deze heren en wat ze hebben bereikt. Ook de assistenten vond ik erg goed. Dus Barry Groenteboer, 18 of niet, je hoeft je nergens druk over te maken. Je weet waarover je praat. Je techniek zag er strak uit.
Aerts was uiteraard wel de publiekstrekker. Heel gaaf om les van hem te krijgen. Toch geweldig dat een grootheid zoals hij zoiets doet.
Na Hippolyte en Hoost nu ook les gehad van Aerts. Van Dekkers wil ik ook graag een keer les krijgen. Op de volgende Mix Fight Dag?? :wink: :D
Hartstikke bedankt Marieke en de andere organisators :!: :!: Geweldig.

phranq
20-04-2005, 08:47
Yooh Phranq, thanks voor de dvd! Toppie gedaan gozer!


Graag gedaan :!:

Triker
20-04-2005, 09:59
Volgens mij mag Triker ze nog niet op websites / forums plaatsen omdat hij ze voor ringsports maakt en die hebben als eerst recht op de foto's voor hun blad. Dus ik denk dat we de foto's pas zien na de publicatie in de ringsports... ( maar ik kan er ook naast zitten )

Daar sla je de spijker op z'n kop ;)

Sjaak
20-04-2005, 10:25
Zijn er niet meer mensen dan die foto's hebben gemaakt

mama
20-04-2005, 10:29
ja hoor sjaak
sebas heeft foto's gemaakt. ben ze nu ff aan het uitzoeken........
ff geduld.. half uurtje ofzo.

Sjaak
20-04-2005, 10:47
ja hoor sjaak
sebas heeft foto's gemaakt. ben ze nu ff aan het uitzoeken........
ff geduld.. half uurtje ofzo.

OK Marieke :thumbs:

mama
20-04-2005, 11:24
hier zijn ze dan eindelijk.......
van onze nieuwe fotograaf HUNTER!!!!!!!!!

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/1.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/2.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/3.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/4.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/5.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/6.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/7.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/8.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/9.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/10.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/11.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/12.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/13.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/14.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/15.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/16.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/17.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/18.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/19.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/20.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/21.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/23.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/24.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/25.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/26.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/27.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/28.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/29.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/30.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/31.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/32.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/33.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/34.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/35.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/36.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/37.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/38.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/39.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/40.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/41.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/42.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/43.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/44.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/45.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/46.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/47.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/48.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/laatst.jpg

MrMiyagi
20-04-2005, 11:29
thanks hunter en mama, leuke foto's :thumbs:

jojo
20-04-2005, 11:34
hele leuke foto's thnxxxxxx

Pieter mulder
20-04-2005, 11:35
Coool !!

Ik zal r vanavond ook nog een paar opzetten.
Ook een aantal van "Het Etentje"

OSU !!!

mama
20-04-2005, 11:37
ja dat is leuk pieter. daar heb ik geen pics van

B3 lik3 M3
20-04-2005, 11:49
Mooie foto's hoor!!

Aaronk
20-04-2005, 12:22
Waag het pieter!

Jay Hoov
20-04-2005, 12:26
Naais...ik baal dat ik er niet bij kon zijn!!!

mama
20-04-2005, 12:27
Waag het pieter!

echt wel hoor Aaron

OSU!!!!!!!!!!!

Aaronk
20-04-2005, 12:31
oja. uitspraak van de dag op de seminar. Phanq "nu ben je stil he!"10 min voor de ik de kata demo gaf. LMFAO

phranq
20-04-2005, 12:43
oja. uitspraak van de dag op de seminar. Phranq "nu ben je stil he!"10 min voor de ik de kata demo gaf. LMFAO

Excuses voor mijn onwetendheid, na de kata niets anders dan respect..;)

Jay Hoov
20-04-2005, 12:47
oja. uitspraak van de dag op de seminar. Phranq "nu ben je stil he!"10 min voor de ik de kata demo gaf. LMFAO

Excuses voor mijn onwetendheid, na de kata niets anders dan respect..;)

Ik hoor het al ...Typisch Phranq...Kan NOOIT z'n mondje houden..Daarom houden we van hem!!!! :P

m.g
20-04-2005, 12:58
leuke foto's :thumbs: voor de nieuwe mixfight fotograaf...... :lol:

Bas Prut
20-04-2005, 18:27
Absoluut genoten van zeer kundige meesters.. zeker voor herhaling vatbaar. Leuk ook dat Joval erbij was aangezien hij toch maar weer kort in Nederland was...

mama
20-04-2005, 18:31
waar sta jij op de foto bas?

Barang
20-04-2005, 18:34
top foto's van een top dag

Jarno
20-04-2005, 19:00
Goeie foto's :thumbs:

Shytown
20-04-2005, 20:38
:thumbs:

ibbie
20-04-2005, 23:03
Gaaf hoor, moet een mooie dag zijn geweest

Jeru
20-04-2005, 23:07
Sta op bijna elke foto verdekt opgesteld :lol:
Leuke foto's!!

Triker
21-04-2005, 01:08
HUNTER voor de foto's :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Pieter mulder
21-04-2005, 01:31
hierbij mijn bijdrage aan een gezellige dag !!

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p1.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p2.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p3.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p4.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p5.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p6.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p7.jpg

http://www.ma-skills.com/marieke/mfdag/p8.jpg

Pieter mulder
21-04-2005, 01:33
Sorry dat ze zo groot zijn geworden, weet niet hoe ik ze kleiner kan maken ??!! :oops:

Aaronk
21-04-2005, 02:20
jezus, ik was ver weg. kunnen mijn fotos niet van de site

mama
21-04-2005, 09:43
Ik heb ze wat kleiner gemaakt Pieter. als ze te klein zijn hoor ik ut wel.

Silat
21-04-2005, 12:11
http://img242.echo.cx/img242/3971/pict91390pl.jpg

http://img242.echo.cx/img242/1047/pict91414zb.jpg

http://img242.echo.cx/img242/6953/pict91441se.jpg
De man waarom de hele seminar eigenlijk draaide


http://img242.echo.cx/img242/7411/pict91433ip.jpg
Sorry mama :wink:

mama
21-04-2005, 12:21
pffff moest die er nu echt op Marcel............
:oops:
naja het was lekker eten daar

Pieter mulder
21-04-2005, 12:32
Leuke fotoos marcel !! :thumbs:

Deuce
21-04-2005, 12:33
Ow en Pieter........loose the glasses :wink:

Tsuki
21-04-2005, 12:51
Ow en Pieter........loose the glasses :wink:


MWHAHAHAAHHAHA , deuce has got a point ............. you runway supermodel you

Silat
21-04-2005, 13:46
het ging om brammetje mama :wink:

Pieter mulder
21-04-2005, 14:25
Ow en Pieter........loose the glasses :wink:

Sorry, zonder bril zie ik niet veel.

Het is geen show zonnebril dus, als jij dat denkt.

Dus, ik moet je teleurstellen. Bril blijft !

Bedankt voor het "mode-advies" :wink:

Deuce
21-04-2005, 14:42
8)

Paganstars
21-04-2005, 15:40
ik ben ook nog al de toppers afgeweest voor handtekeningen. aangezien joval 2 kaartjes pakte heb ik hem er ook 1 voor mijn vriendin laten tekenen. ik zag dat er iets niet aan klopte...

Er staat tugh love ipv Thugh love :) desalniettemin is joval een topper :thumbs:

http://img94.echo.cx/img94/9451/joval7ha.jpg

Thugh love??? Geeft niet hoor Highline... jij bent ook een topper.

haha dit is ecth een blunder ja :) ff veranderen :oops:

Het lijkt meer op tough love!

Highline
21-04-2005, 16:37
ik ben ook nog al de toppers afgeweest voor handtekeningen. aangezien joval 2 kaartjes pakte heb ik hem er ook 1 voor mijn vriendin laten tekenen. ik zag dat er iets niet aan klopte...

Er staat tugh love ipv Thugh love :) desalniettemin is joval een topper :thumbs:

http://img94.echo.cx/img94/9451/joval7ha.jpg

Thugh love??? Geeft niet hoor Highline... jij bent ook een topper.

haha dit is ecth een blunder ja :) ff veranderen :oops:

Het lijkt meer op tough love!

zal ook nog kunnen ja

Jochem
21-04-2005, 17:44
ik ben ook nog al de toppers afgeweest voor handtekeningen. aangezien joval 2 kaartjes pakte heb ik hem er ook 1 voor mijn vriendin laten tekenen. ik zag dat er iets niet aan klopte...

Er staat tugh love ipv Thugh love :) desalniettemin is joval een topper :thumbs:

http://img94.echo.cx/img94/9451/joval7ha.jpg

Thugh love??? Geeft niet hoor Highline... jij bent ook een topper.

haha dit is ecth een blunder ja :) ff veranderen :oops:

Het lijkt meer op tough love!

zal ook nog kunnen ja

lijkt me vrij O verduidelijk

mama
21-04-2005, 17:58
haha moeten er meer reacties komen
;)

ICON
21-04-2005, 17:59
t was gezellig zo te zien!!! ( reactie :wink: ) leuke fotos!

Anonymous
21-04-2005, 18:26
keej dan!

Marco
21-04-2005, 18:36
nice pix was een mooie dag, volgend keer ben ik erbij, kon nu niet met een rechterhand lichtelijk gehandicapt gvd...

Marco
21-04-2005, 18:37
Heeeee daar is de gevraagde 4de pagina ook al :wink:

Ton
21-04-2005, 19:10
Leuke dag zo te zien!! :thumbs:

Silat, jou pics doen het niet :?

Silat
22-04-2005, 00:44
k*t mijn sig en av ook niet meer.

ik ga ff een andere picserver zoeken

:edit:

iemand??

mama
22-04-2005, 00:47
http://www.imageshack.ws/

m.g
22-04-2005, 03:18
Inderdaad Silat ze doen het niet en ik wil ze toch wel even zien!! :maskills:

Boem Boem
22-04-2005, 10:58
Dag Allemaal,

Hier eindelijk mijn reactie op MF-day; het was uiteraard een geslaagde dag; les krijgen van Nederlandse toppers als: Peter Aerts, Raymond Joval en natuurlijk Bert Kops. Ik heb een leuke dag gehad.
Voor mij was er een kanttekening bij; mijn auto begaf het ergens in het centrum van Utrecht......dat was minder. Maar Justi en vrienden hebben alles uit de kast gehaald om ons weg te brengen(Mickey;thanks)!!!

Ik heb alle foto's bekeken en kreeg weer zin in trainen. :lol:

Forumbroeders, bert,peter, raymond en organisatoren; bedankt voor de geslaagde middag :thumbs: :thumbs:

Respect to all!!!

OSU

Chris

Silat
22-04-2005, 11:19
Thanks mam!!

Ze staan er weer!