PDA

View Full Version : Iemand van jullie ooit in Laos geweest?



Deuce
20-04-2005, 22:05
He mensen,

Zoals jullie weten is Deuce wereldreiziger geworden :wink: ...en deze zomer gaat het Loas, Cambodja en daarna Divemaster uithangen in Indonesie (sulawesie).......

Maar nu had ik de vraag of iemand toevallig ooit in Laos is geweest? En hoe t bevallen is :thumbs:

thanks in advance!

xXRichardXx
20-04-2005, 23:37
Ik zat vandaag nog te kijken naar Discovery living and travel (als dat zo heet) te kijken, en daar ging t een uur lang over Laos. Misschien dat het herhaald wordt, was namelijk erg mooi om te zien.

Pieter mulder
21-04-2005, 00:46
Toen ik in Thailand zat heb ik veel reizigers gesproken waarvan er veel naar Laos en Cambodja zijn geweest.
Zij zeiden allemaal dat het er heeeeel mooi was en dat je het moet vergelijken met hoe Thailand ongeveer 10 jaar geleden was !!
Dus zonder tourisme.

Laos staat ook bij mij op het verlanglijstj !!!!

Anonymous
21-04-2005, 04:58
50 vrouwen op een man moet wel een paradijz zijn

Justinian
21-04-2005, 08:04
Zij zeiden allemaal dat het er heeeeel mooi was en dat je het moet vergelijken met hoe Thailand ongeveer 10 jaar geleden was !!
Dus zonder tourisme.
Ik kwam 12 jaar geleden voor het eerst in Thailand en toen was het ook al vrij toeristisch kan ik je vertellen ;)

Deuce
21-04-2005, 10:36
Nou inderdaad dat heb ik dus ook gehoord, en aangezien ik Thailand meer dan verpest vond door toeristen wil ik hier vrij snel heen.

Thailand van 40 jaar terug werd mij verteld :wink:

Zal s even kijken op die discovery shit :thumbs:

A-team
21-04-2005, 12:22
8)

Silat
21-04-2005, 13:09
Is Deuce een lonley traveler of met vrouwtje?

Gaat Deuce naar the killing fields??

Deuce gaat snorkelen bij Sulawesi! Goeie keus :thumbs:

Silat gaat naar de Borobudur en Vulkanen bezoeken.

En in tempel trainen op Bali en ook raften natuurlijk.

maar hoofdzaak is eten.

Deuce
21-04-2005, 13:13
Dit keer lonely traveller....

Niet snorkellen Silat...das hetzelfde als ik zeg dat je bij pendakar ray gaat trainen in een tempel ;)........duiken baby!

Killing fields is toch vietnam?

Bali lijkt me ook wel ok..maar daar ben je denk ik vrij snel uitgekeken, plus het ligt niet echt op de route dit keer..

Silat
21-04-2005, 15:05
My bad!!! hehe.... duiken natuurlijk :thumbs: en fuck ray.

Nee ik bedoel the killingfields van het rode Khmer... er gaan daar mensen heen voor de lol. das het zelfde als je voor je vakantietoertje naar auswitz en al die andere concentratiekampen gaat :shock:

het schijnt dat daar op die killingfields gewoon de botten nog rondslingeren.

Toch kun je als je naar Bali gaat heel veel zien, mits je een goeie vertrouwde gids hebt (goeie vriend). Het is idd niet groot. Ik ga dus ook in de middels week naar Java om daar wat te zien. Lombok had ik de vorige keer gedaan.