PDA

View Full Version : Het 5de element van de buis !



Wheelie
22-04-2005, 11:08
WEER SERIE VERONICA VAN DE BUIS


Opnieuw stopt een serie op Veronica: na het geflopte Be a moviestar verdwijnt ook per direct Het 5de element van de buis. Het programma voldoet niet aan de verwachtingen en Veronica heeft ook niet het idee dat dit nog gaat veranderen. Het station zegt in de toekomst wel verder te willen gaan met Charly Luske, presentator van Het 5de element. In het programma gingen elke week zes koppels de strijd aan met de elementen.

Iwan
22-04-2005, 11:11
WEER SERIE VERONICA VAN DE BUIS


Opnieuw stopt een serie op Veronica: na het geflopte Be a moviestar verdwijnt ook per direct Het 5de element van de buis. Het programma voldoet niet aan de verwachtingen en Veronica heeft ook niet het idee dat dit nog gaat veranderen. Het station zegt in de toekomst wel verder te willen gaan met Charly Luske, presentator van Het 5de element. In het programma gingen elke week zes koppels de strijd aan met de elementen.




STELLETJE GRAFTAKKEN!!! :evil:

Ralph
22-04-2005, 11:29
Ik had dit ook gepost in die andere topic:


Ik lees net dit op fok.nl:

Nadat een paar weken geleden bekend werd gemaakt dat Veronica de Idols-kloon 'Be a moviestar' gaat schrappen, is er weer een Veronica-programma dat het einde van de serie niet haalt. Dit maal is de 'eer' aan het programma 'Het 5e element'.

Het programma begon enige tijd geleden met een valse start door op het laatste moment de eerste aflevering van het programma een week uit te stellen. Daarnaast waren de kijkcijfers van het programma niet bepaald goed te noemen: 98.000 voor de eerste aflevering en 172.000 kijkers voor de tweede aflevering. Dit is dan ook hoogstwaarschijnlijk de reden voor Veronica om het programma vroegtijdig van de buis te halen.

'Het 5e element' is een realityserie waarin zes koppels de strijd aanbinden met de 4 elementen aarde, water, lucht en vuur door middel van uiteenlopende opdrachten.


Mogen jullie nu wel zeggen hoe het met jullie is gegaan??

Jochem
22-04-2005, 11:30
hahaha, je bent gewoon te lelijk om op tv te komen Iwan :twisted:

Iwan
22-04-2005, 11:33
hahaha, je bent gewoon te lelijk om op tv te komen Iwan :twisted:

En jij word het als je niet op let wat je zegt! :wink:

Muay Thai Elite
22-04-2005, 11:57
Sorry hoor, nothing personal, maar het was ook echt een afgezaagd, en zelfs saai programma.. Een bij elkaar geraapt concept, ontzettend flauw en niet spanned uitgevoerd.. Maarja, das mijn mening; het zal overigens best zwaar zijn geweest, en een hele prestatie voor jullie persoonlijk zijn geweest.

Wheelie
22-04-2005, 12:00
Mogen jullie nu wel zeggen hoe het met jullie is gegaan??

:!:

Kim
22-04-2005, 12:05
what the fuck echt een kutstreek dat ze ons dan niet ff eerst bellen om te zeggen dat het allemaal niet doorgaat. Echt triest! maarja ik vond het zelf ook saai op tv dus. STELLETJE TERINGHONDEN!

Ton
22-04-2005, 19:46
Vertel jullie verhaal ff, hoe het gegaan is. En wat konden jullie winnen :D?