PDA

View Full Version : Lima wint van akdeniz



Highline
24-04-2005, 13:26
van alle bij elkaar gesprokelt van kickbox.nl en fighttalk.nl

lima heeft gewonne van akdeniz op opgave derde ronde. henry heeft opgegeven na twee knieen op het hoofd ,maar het wel goed geknokt

M Hersisia Hoyer gym wint haar3de N klasse partij op rij op punten
K.Roumen Hoyer gym wint zijn 2de N klasse partij op rij dmv TKO D.Rosbag verliest zijn 1ste C partij op punten na een goede partij

ajay ook gewonnen

Faldir Chabari vocht weer uitstekend en heeft dus weer gewonnen, ditmaal van Yoessef Jellema Gym..De man van Jellema Gym kreeg ook 8 tellen door een mooi geplaatste hoge trap van Faldir in de 2e of 3e ronde..
De hoofdpartij van de avond weer gewonnen door Alviar Lima d.m.v opgave..Henry kreeg 2 of 3 keer goeie knieen op zijn neus(3e ronde), dit was althans de reden voor de opgave..
Maar Henry knokte goed door en bracht Lima ook wel soms in gevaar, vooral met zijn lange bokssalvo's..Lima zette erg veel druk op Henry met bokscombo's op de lichaam en hoofd en goeie tussendoor goeie knieen eruit..

Helaas ontstond er bijna weer een gevecht tussen mensen die in de VIP zaten..Het moet eens afgelopen zijn met zulke bullshit..

De jeugdvechter die als eerst aan de bak ging(Manolo d8 ik) had verloren van Ferhat Akdeniz Gym..
De 2e had gewonnen..zoontje van de WKN-scheidsrechter Rutzel..Weer tegen een van Akdeniz
En die b-klasser Terence Oosterling als ik het goed heb heeft gewonnen van Mustafa ook van Akdeniz Gym..

The Bulldog
24-04-2005, 18:18
Andrea akdeniz gewonnen op punten van Carly Ooms..

echte knok partij waarbij het op en neer ging...

3e ronde had andrea toch meer de vooruit gaan de positie waardoor ze meer scoorde...

echt een leuke actieve dames partij.... reclame voor het dames knokken... van beide dames bedoel ik dan..

M.Hersisia
24-04-2005, 18:44
Ik heb hier ook gevochten en gewonnen van Hekmat van Scorpio Gym...!
Op naar mijn eerste C klasse partij 8 mei in Amsterdam!!!

Sjaak
24-04-2005, 18:46
Ik heb hier ook gevochten en gewonnen van Hekmat van Scorpio Gym...!
Op naar mijn eerste C klasse partij 8 mei in Amsterdam!!!

Gefeliciteerd weiffie, top van je !

The Bulldog
24-04-2005, 20:10
Ik heb hier ook gevochten en gewonnen van Hekmat van Scorpio Gym...!
Op naar mijn eerste C klasse partij 8 mei in Amsterdam!!!

ja jij ging er ook lekker op zeg........ gefeliciteerd..

M.Hersisia
24-04-2005, 20:19
thanx everybody...! :lol:

Anonymous
24-04-2005, 21:54
die jongen van friends gym was ook goed dat jeugd vechtertje.

bryan
25-04-2005, 10:21
beter van lima.....

Anonymous
25-04-2005, 11:06
ajay was weer top

Justinian
25-04-2005, 18:34
Van Angelogym.nl

Thanit Im On
Thanit had een jongen die van Lou Hoyer, deze was eigenlijk 7 kg zwaarder als Thanit, maar Thanit wilde persé vechten.
De partij begon rustig waarbij Thanit vooral goed doorkwam met low-kicks. De tegenstander kwam een paar maal goed door met stoten. de 2e en 3e ronde bleef Thanit trappen op het been van zijn tegenstander, die hier duidelijk last van had. Deze kwam echter een paar maal mooi terug met een draaitrap. De partij was erg mooi om te zien en beide vechters gingen er vol voor.

Leuke bijkomstigheid: Thanit kreeg aan het eind van de avond een Prijs voor de mooiste stijl!!! Hij liep dus zo trots als een pauw door de zaal....

Remco Hisken
Remco Hisken maakte er ook een mooie pot van. Hij kwam goed door met stoten afgemaakt met een trap. De tegenstander bleef maar jagen, maar Remco maakte hier slim gebruik van door hem vast te pakken en weg te draaien. De laatste ronde gaf Remco nog een beetje gas en maakte een paar goede hoge trappen naar het hoofd. Deze zaten half op de dekking, anders hadden we misschien op ko gewonnen.
Remco wint deze partij verdiend op punten.

M.Hersisia
26-04-2005, 00:27
Ik heb hier ook gevochten en gewonnen van Hekmat van Scorpio Gym...!
Op naar mijn eerste C klasse partij 8 mei in Amsterdam!!!

Why am I not surprised? ;)

Gefeliciteerd meissie! En 8 mei alweer? Jij weet ook van geen ophouden he?! Veel succes met je training daarvoor! :thumbs:


Heyyy thanx...!!!
Heb het helemaal te pakken inderdaad haha... Yep 8 mei alweer :lol:
xxx