PDA

View Full Version : LOL! check deze thread! Hoeveel 5 jarigen...



Mickey
24-04-2005, 21:09
http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=&Number=1556673&page=0&view=collapsed&sb=9&o=14&fpart=all&vc=1

Hahah ik zeg 75!

Joris
24-04-2005, 23:11
hehehehehehe :thumbs:

Joris
24-04-2005, 23:13
bij de benen pakken en slingeren :P

Jochem
24-04-2005, 23:19
net zoveel totdat ik moe ben. 3 ofzo? :twak:

xXRichardXx
24-04-2005, 23:27
Denk idd dat het een kwestie is van hoe snel je moe wordt. Met 1 welgeplaatste trap werk je zo'n koter wel blijvend tegen de grond, en hoeveel trappen kan je maken?

Fr3ddy
24-04-2005, 23:48
Denk idd dat het een kwestie is van hoe snel je moe wordt. Met 1 welgeplaatste trap werk je zo'n koter wel blijvend tegen de grond, en hoeveel trappen kan je maken?
Nou ik weet 't niet hoor!.. je had mij moeten zien toen ik 5 was. Daar waren Leon en Benny niks bij!

xXRichardXx
25-04-2005, 17:29
* The kids are motivated enough to not get scared, regardless of the bloodshed. Even the very last one will give it his/her best to take you down.

Dit doet me idd wel twijfelen, psycho kids from hell!

Ronny
25-04-2005, 22:07
hmmm lastig... ik denk dat wanneer je klaar bent met trappen je ook kan stoten en knieen. verder kan je ook je elleboog gebruiken.

ook zo´n kind oppakken en em met een tyfes vaart in de nek van een paar andere kinderen gooien schiet ook op. (wel in het begin iig)

als je naast een muur gaat staan, kan je je ze steeds met 1 arm tegen de muur smashe en daarna van arm wisselen.

xXRichardXx
25-04-2005, 22:27
Snap ook niet waarom ik niet aan iets anders dan trappen heb gedacht, maar je hebt gelijk. Beetje a la de matrix 2 stijl (tegen al die agents, je weet toch). Ik denk dat de 30 zeker haalbaar is. Vergeet alleen niet dat als jij een kleuter trapt die voor je staat, er miss. van achteren 1 of 2 om je been klemmen. Als je dan op de grond valt is t over.

Ronny
25-04-2005, 22:30
je kan dan zo weer opstaan man. ook als ze allemaal op je gaan liggen.. je lichaam kan maar met circa 5 kleuters tegelijk bedekt zijn. die beuk je zo van je af. en hoe wilden ze je KO krijgen...met die kleine handjes en voetjes

Mickey
25-04-2005, 23:56
Ik zelf ben wel een voorstander van de ren door ze heen tactiek..

Maai om je heen en raak wat je raken kan.. de gein is dat je vaart moet houden.. ze zijn te klein om je momentum te stoppen..

Als je ze omver hebt gelopen, circel je rond en soccer kick je de kiddos
die nog bij bewustzijn zijn..

Als dit te vermoeiend word kun je altijd nog een tijdje ze op afstand houden door er een vast te pakken en te gebruiken als knuppel..

LOCO
26-04-2005, 00:00
Alles mag? Want vooral bij 5 jarigen is een handje, armpje of beentje zo verdraaid of gebroken (ok, in hun geval meer gescherud) dus daarmee schakel je ze al snel uit zodat ze niet meer zoveel willen, dan verder gaan met kicks, punches en chokes ;)