PDA

View Full Version : Reactie van Peter van Os --> Rodney Faverus



Sjaak
26-04-2005, 09:23
Wat vinden jullie van zijn opmerkingen in de Ringsports, terecht of onterecht en vinden jullie dat zowel Faverus en Os dit via de media moeten uitvechten ?

Gewoon een rematch :thumbs:

bryan
26-04-2005, 09:28
ik dacht precies hetzelfde toen ik het las :thumbs:

Sjaak
26-04-2005, 09:31
Maar ik kan de reactie van Peter wel begrijpen, aktie --> reactie.

Mickey
26-04-2005, 10:43
Ik heb de ringsports niet gelezen..
Waar gaat het over?

Shytown
26-04-2005, 10:57
Ik heb de ringsports niet gelezen..
Waar gaat het over?

x2

bryan
26-04-2005, 11:04
bij de ringtop 20 stond er een stukje bij rodney over zijn slechte partij tegen dave vader, dus in het volgende nummer heeft rondey gereageerd en dat volgens hem de schuld bij dave lag en dat dave niet wilde vechten in die partij en niets deed behalve verdedigen...en nu reageerd peter van os weer op die reactie van rodney.......

snappen jullie het nog een beetje ? :?

lange
26-04-2005, 11:05
Van Os = correct :thumbs:

Ronny
26-04-2005, 11:18
heel professioneel dat ringsport zich hier voor laat gebruiken.

het lijkt de fokking story wel....alleen heeft de story meer inhoud (en is goedkoper)

Marco
26-04-2005, 11:23
zal hem vanmiddag ff kopen, jammer dat er wat story achtige verhalen langs komen in de ringsports, zit volgens mij niemand op te wachten....

Deuce
26-04-2005, 11:32
Welkom bij MMA boulevard! Naast mij zit shownieuws guide Mickey Verlinde en daarnaast Vechtanaloog Shootomaniac en mijn naam Deuce van Ervendoorns

*muziekje*
Deuce van ervendoorns: Zo mickey wat is het laatste nieuws?
Mickey Verlinde: Nou Deuce, je gaat het niet geloven maar het is weer zover...Martijn de Jong heeft weer zijn nagel gescheurd tijdens de training met Rafless
Vechtanaloog Shootomaniac: Ja dat zie je dus vaak he met trainen, dan knippen ze hun nagels niet en dan ja...dan scheur je ze.
Deuce van Ervendoorns: En ik hoorde ook zoiets dat ene A Overeem in Japan is gezien?
Mickey Verlinde: nou wij van MMA boulevard hebben dus exclusieve beelden dat A Overeem hier met Hoost samen door een park loopt, dat zou wel s kunnen betekenen dat we binnekort een nieuw MMA talentje geboren wordt.
Vechtanaloog Shootomaniac: Ja dat zie je dus wel vaker in Japan, daar doen ze dat soort dingen..


Zoiets :wink:

Ronny
26-04-2005, 11:34
en dat is dan nog leuk om te lezen!

worden er tenminste meer mensen aan het woord gelaten.... bronnen raadplegen heet dat.

Anonymous
26-04-2005, 11:38
hetzelfde met Bob vs Hunter... ook van die bullshit acties in de ringsports... maar ben hier wel benieuwd naar... scannetje iemand?? :)

Deuce
26-04-2005, 11:39
hetzelfde met Bob vs Hunter... ook van die bullshit acties in de ringsports... maar ben hier wel benieuwd naar... scannetje iemand?? :)

Dat vond ik dan wel weer geniaal :wink:

Deuce
26-04-2005, 11:42
Heb het niet gelezen, maar vind het wel ok dat een blad terugkomt op vorige edities. Zo maak je iets herkenbaar voor lezers...

Zelfde was ooit met Brian L Anjoe VS Chris van Venrooij, daar werd in de volgende editie ook teruggekoppeld naar een vorig interview.

Zo krijg je beide kanten te horen, die zowel rodney en peter mogen vermelden van mij...

bryan
26-04-2005, 12:00
ben wel beniewd naar de volgende collum van bob.....over die hele verandering van sportschool zaak....

Aleide
26-04-2005, 12:25
De bedoeling van zoiets is alleen het rechtzetten van een verhaal. Volgens mij is het meer dan logisch dat zoiets gebeurt. Als iemand iets in de ringsport neerzet en je weet dat dat niet terecht is, dan mag je daar toch best je mening over geven.
Ik vind dat Peter in z'n goedrecht stond :thumbs: !

Shytown
26-04-2005, 12:25
Hopelijk zijn ze het wel eens dat die partij tussen Rodney en Dave zeker geen leuke pot was.

Mickey
26-04-2005, 12:56
Welkom bij MMA boulevard! Naast mij zit shownieuws guide Mickey Verlinde en daarnaast Vechtanaloog Shootomaniac en mijn naam Deuce van Ervendoorns

*muziekje*
Deuce van ervendoorns: Zo mickey wat is het laatste nieuws?
Mickey Verlinde: Nou Deuce, je gaat het niet geloven maar het is weer zover...Martijn de Jong heeft weer zijn nagel gescheurd tijdens de training met Rafless
Vechtanaloog Shootomaniac: Ja dat zie je dus vaak he met trainen, dan knippen ze hun nagels niet en dan ja...dan scheur je ze.
Deuce van Ervendoorns: En ik hoorde ook zoiets dat ene A Overeem in Japan is gezien?
Mickey Verlinde: nou wij van MMA boulevard hebben dus exclusieve beelden dat A Overeem hier met Hoost samen door een park loopt, dat zou wel s kunnen betekenen dat we binnekort een nieuw MMA talentje geboren wordt.
Vechtanaloog Shootomaniac: Ja dat zie je dus wel vaker in Japan, daar doen ze dat soort dingen..


Zoiets :wink:

LMFAO! Teringlijer.. ;)

Dragon Tail
26-04-2005, 13:43
Is toch wel juist om je weerwoord te kunnen geven als je vindt dat je onterecht en publiekelijk negatief wordt neergezet.

In het nieuwe Muay Thai Magazine (28 april) reageert Drago ("Laat Spong maar praten") op eerdere uitspraken van Spong ("Laat Drago maar komen") in een eerdere uitgave. :lol:
Ben benieuwd.


http://fighttalk.nl/images/rocket/RingSports-MuayThaiMagazine.JPG

DK
26-04-2005, 14:01
er stond een reactie van Dave Vader de trainer van Peter van Os. voor de oplettende lezer een grappige schrijffout

Anonymous
26-04-2005, 14:20
er stond een reactie van Dave Vader de trainer van Peter van Os. voor de oplettende lezer een grappige schrijffout

Haha, ja ik dat las ik ook....maar begreep het uiteindelijk wel (heb m'n lagere school wel afgemaakt) :lol:

Dragon Tail
26-04-2005, 14:47
er stond een reactie van Dave Vader de trainer van Peter van Os. voor de oplettende lezer een grappige schrijffout

Haha, ja ik dat las ik ook....maar begreep het uiteindelijk wel (heb m'n lagere school wel afgemaakt) :lol:

Hierboven was ik.
Vergeten in te loggen.
Solly

Anonymous
26-04-2005, 16:30
Beste mensen dat ik de vorige ring blad in handen kreeg en dat artikel van Rodney las dacht ik ook van waarom word dat geplaatst.
Ik belde met de redactie van ring sport en vroeg de reden van het plaatsen omdat ze van mij wel eens wat geweigerd hebben te plaatsen.
Toen werd er gezegd dat ze van ring geen roddelblad wilden maken en daar had ik toen begrip voor.
Nu werd er gezegd dat het blad een andere koers is gaan varen en dat het nu wel mogelijk is om kritiek te uiten (terecht of onterecht).
Dat is ook de reden waarom ik vond dat wij recht hadden om een weerwoord.
En om even op de reactie van shytown terug te komen als je het goed hebt gelezen dan zeg ik ook dat het een slechte partij was van zowel Dave als van Rondey.

Shytown
26-04-2005, 16:34
Peter bedankt voor je reactie :thumbs:
Ik heb het bewuste artikel niet gelezen, dus wist niet dat we tot dezelfde conclusie waren gekomen.
De wedstrijd van Rodney vs Dave was een van de wedstrijden waarvoor ik naar de vechtsebanen was gekomen, vandaar dat ik teleurgesteld was en vandaar bovenstaande reactie.

Sjaak
26-04-2005, 16:37
Zoals ik al eerder schreef, ik kan de reactie van Peter goed begrijpen en denk dat ik exact hetzelfde gedaan zou hebben, niks mis met een net weerwoord geven :thumbs:

Chico
26-04-2005, 17:28
hoor en wederhoor... kvind het wel netjes van ringsports eigenlijk

bryan
26-04-2005, 17:59
zoals sjaak al zei.............REMATCH !!!!!!!!

DK
26-04-2005, 18:44
Maar Peter klopt het dat Dave Vader jou trainer is :wink: