PDA

View Full Version : Oude tijden gaan weer herleven!!!



Nolimit
26-04-2005, 14:26
Oude tijden gaan weer herleven!!!

Want Profighters heeft er weer voor gezorgd dat het in de Sporthallen Zuid gaat beven!
Eind maart volgend jaar zal Profighters een jaarlijks terugkomend gala gaan organiseren in jawel het mekka van onze vechtsportgala’s denk maar aan de entourage en sfeer die er altijd aanwezig was.ook zullen er grote namen de ring betreden en wie dat zijn dat maken jullie uit ook de naam van het gala bepaald het publiek.

Dus geef aan wie je wil zien vechten in de sporthallen zuid en misschien komt jouw partij dan wel in de line-up!!!

Je kan je inzendingen voor jouw gewilde gala-naam via PM naar me toe sturen en dan maak jij kan op vrijkaartjes.

Een paar puntjes waar wel opgelet moet worden is dat de naam zowel nationaal als internationaal goed klinkend moet wezen en er moet ook rekening worden gehouden dat er zowel Muay Thai als MMA wedstrijden zullen plaatsvinden en dat willen wij ook terug in de naam zien.

Deuce
26-04-2005, 14:28
CroCop Vs Fedor :wink:

Maupie
26-04-2005, 23:21
Bregy - Rooze

Biiyen
27-04-2005, 10:48
Spong Vs Drago

Biiyen
27-04-2005, 11:02
Spong Vs Drago

Als ik het goed begrijp van kickbox.nl komt deze partij er dus echt? Er staat daar dezelfde topic met een post van milton felter die zegt dat er al voor getekend is, dat zou echt top zijn.

ik ga het hopen.... had gehoopt deze partij in Juni in de Arena te kunnen zien.