PDA

View Full Version : Jordaniƫr vermoordt zus om foto op gsm



Anonymous
27-04-2005, 09:43
Jordaniƫr vermoordt zus om foto op gsm
AMSTERDAM - Een Jordaniƫr heeft maandag zijn zus doodgeschoten nadat hij haar foto had gezien op het mobieltje van een vriend van hem. Dat heeft een politiewoordvoerder dinsdag bekendgemaakt.


Tegenover de politie verklaarde de 27-jarige dader, die zich na de schietpartij bij een politiebureau meldde, dat de familie-eer het motief was voor de moord. Het incident vond plaats in een Palestijns vluchtelingenkamp bij de Noord-Jordaanse stad Irbid. Volgens de Jordaanse justitie vinden jaarlijks ongeveer twintig eermoorden plaats in het land, meestal nadat de familie-eer volgens lokale of islamitische tradities als bezoedeld wordt beschouwd.

Het 31-jarige slachtoffer, dat twee keer in haar hoofd werd geschoten, was gescheiden van haar man en had Ć©Ć©n kind. Tegenover de politie verklaarde de broer dat zijn zus er "immorele betrekkingen" op nahield en dat hij haar daarom heeft doodgeschoten.

De Jordaanse regering is al jaren bezig om wetgeving door te voeren waarin een einde wordt gemaakt aan de strafrechtelijke uitzonderingspositie voor eerwraak en eermoord. Het geldende Jordaanse strafrecht stelt veel lagere straffen op deze bijzondere delicten dan op een 'gewone' moord.

:? 'beetje' overdreven niet? :?

Wheelie
27-04-2005, 09:48
sick shit :twak:

Jay Hoov
27-04-2005, 10:03
Gebruiken als proefkonijn...Martelen, en laten doodbloeden!!!

Jochem
27-04-2005, 10:56
door andere gevangen laten eer-kontneuken.

Tsuki
27-04-2005, 11:22
eigen schuld van die slet , beetje foto's bewaren op haar gsm wat denkt ze wel niet ................................

Jay Hoov
27-04-2005, 11:24
door andere gevangen laten eer-kontneuken.

Lekker bruut.... :thumbs: :thumbs:

Sjaak
27-04-2005, 11:43
Alle volken zo rond de evenenaar hebben vaak last van mongolen die te lang als baby met een open fontenelletje in de zon hebben gelegen :evil:

Anonymous
27-04-2005, 11:46
Alle volken zo rond de evenenaar hebben vaak last van mongolen die te lang als baby met een open fontenelletje in de zon hebben gelegen :evil:

alle volken zo rond de evenaar? beetje generalistisch niet...? :roll:

Tsuki
27-04-2005, 11:58
Alle volken zo rond de evenenaar hebben vaak last van mongolen die te lang als baby met een open fontenelletje in de zon hebben gelegen :evil:

alle volken zo rond de evenaar? beetje generalistisch niet...? :roll:

LOL jij komt uit ?

Tsuki
27-04-2005, 11:59
Alle volken zo rond de evenenaar hebben vaak last van mongolen die te lang als baby met een open fontenelletje in de zon hebben gelegen :evil:

alle volken zo rond de evenaar? beetje generalistisch niet...? :roll:

generalistisch is volgens mij niet echt een correct woord ........... maar de poging was er en dat waarderen we allemaal

missgroen
27-04-2005, 12:01
generaliserend lijkt me beter

Sjaak
27-04-2005, 12:06
Alle volken zo rond de evenenaar hebben vaak last van mongolen die te lang als baby met een open fontenelletje in de zon hebben gelegen :evil:

alle volken zo rond de evenaar? beetje generalistisch niet...? :roll:

Yep ik snap wat je bedoel en je hebt gelijk, guilty :lol: maar dan komt omdat daar de zon het sterkst is :wink:

Fr3ddy
27-04-2005, 12:17
Ik vind het hele idee van eer-moord (hoe middeleeuws is dat) en een mobiele telefoon met fototoestel grappig. Is net zoiets als een neanderthaler met een plasma televisie
:mrgreen:

Octavius
27-04-2005, 13:23
Nu ligt Jordanie toch een redelijk eind van de evenaar.

Deuce
27-04-2005, 13:24
Strijen ligt dichterbij volgens mij :wink:

Sjaak
27-04-2005, 13:27
Nu ligt Jordanie toch een redelijk eind van de evenaar.

:lol: maar misschien is die gozer er wel geboren :wink:

Anonymous
27-04-2005, 13:29
Alle volken zo rond de evenenaar hebben vaak last van mongolen die te lang als baby met een open fontenelletje in de zon hebben gelegen :evil:

alle volken zo rond de evenaar? beetje generalistisch niet...? :roll:

generalistisch is volgens mij niet echt een correct woord ........... maar de poging was er en dat waarderen we allemaal

hahaha, idd generaliserend bedoelde ik.

btw generalistisch is trouwens wel een 'echt correct' woord...

payap
27-04-2005, 23:01
Gasten sporen echt niet.

vd week stond in de metro nog dat er in afghanistan n vrouw door een rechtbank ter dood was veroordeeld door steniging wegens overspel en het vonnis was voltrokken.

welke straf de man heeft gehad kon ik niet vinden. (wellicht een boete van een dollar ofzo!)

hoop dat die amerikanen die rechters voor moord naar het gerecht brengen.