PDA

View Full Version : geruchten pride gp



truth&justice
27-04-2005, 20:49
hier een link van sherdog.
zie er wel wat waarheid in, en krijgt D-MAN ook wat ie wil
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=255338

Dutch Dynamite
27-04-2005, 23:18
Silva vs Arona

Shogun vs Minotoro

Igor vs Allistair

Saku vs Nakamura

Arjan
27-04-2005, 23:18
Ik denk toch dat Igor het beter zal doen

Fasada
28-04-2005, 15:15
Denk wel dat deze line up zal gebeuren..

Je moet het zo zien japanners houden er niet van als er te veel nationaliteiten zijn... see K1

Het chutebox vs topteam is een prima uitgangspunt om een show om heen te bouwen...

Ook om het feit dat er een japanner de finale moet halen zullen zij sakuraba en nakamura tegenover elkaar zetten..

Dus ik voorspel ook deze line up

Hoek
28-04-2005, 17:37
Pride is een stuk minder erg dan K-1 met Japanners de finale in forceren, en Chute Boxe vs. BTT is al eerder voorgekomen. Maar als het toch de Brazilianen tegen elkaar wordt, gok ik op:
Shogun vs. Arona (om z'n broer te wreken)
Silva vs. Rogerio
Wat me ook niet onwaarschijnlijk lijkt is:
Saku - Alistair en
Igor - Nakamura

Jay Hoov
29-04-2005, 11:37
Silva vs Arona

Shogun vs Minotoro

Igor vs Allistair

Saku vs Nakamura

Ik zou dit wel willen, zou leuk zijn!!!

Jay Hoov
29-04-2005, 11:42
Ik niet, wil alistair nog niet tegen igor. Ben echt bang dat het toernooi dan voor hem afgelopen is (maar dat dacht ik tegen belfort ook, dus ik hoop dat ik er nu weer naast zit)

Ooh ja, daar zit wat in Rik!!
Maar ja....OOIT zal Allister toch een keer tegen Igor moeten, wil hij de true champ zijn!!!!

Iwan
29-04-2005, 12:02
Alistair tegen Saku lijkt me zo vet he. Ik weet zeker dat Alistair dat redt. Zeker nu z'n groundgame beter en beter word!

Jay Hoov
29-04-2005, 12:21
Ja dat is natuurlijk zo, maar het zou helemaal te gek zijn als hij nog een ronde verder zou komen. Eerlijk is eerlijk als je die 8 namen ziet staan die nog over zijn komt er automatisch een lichte erectie opzetten en de volgende partij van alistair wordt hou dan ook een killer. Hoop gewoon dat hij (nog) geen Igor, Silva of Shogun krijgt.

Mee eens..Time will tell!!!!!!

Jay Hoov
29-04-2005, 12:54
Mijn keus zou zijn Nakamura omdat die volgens mij de slechtste papieren heeft, maar een mooie partij zal dat niet worden denk ik en hij heeft wel randleman uit het toernooi geknikkerd.

Nakamura is een vervelende, maar slimme vechter...Onderschat deze jongen niet!!!!
Waar het op neer komtis, dat Allister het, wat er ook gebeurt, moeilijk gaat krijgen!!
Maar.....ik heb er vertrouwen in!!!!!

Shytown
29-04-2005, 13:16
Alistair vs Shogun lijkt me een vette match, publiek = winnaar

bryan
29-04-2005, 13:19
clinchen al the way