PDA

View Full Version : Vitor's reactie *spoiler*



Dutch Dynamite
27-04-2005, 21:48
Belfort Interview Explains Poor Performance
When Vitor Belfort Faught Alistair Overeem, In the opening round of this years Pride GP this past Saturday, It was in many fans eyes a make or break fight for the Brazilian. But the bout was far from Belfort's biggest Challange. The popular 28-year-old Brazilian has been fighting under the type of personal duress even Mike Tyson could not imagine. Belfort's 29-year-old sister, Priscilla, was kidnapped in Rio de Janeiro, Brazil, on Jan. 8 of last year. After being dropped off at work by her mother, Priscilla was last seen by a custodian at her workplace as she left for lunch.

Belfort sat in a hotel room after the fight, Trying to figure out what is next for him, I was able to sit down with him after the fight and find out what his future plans are, how the search for his sister has been and how becoming a father has affected his life.

RVJ - Thanks for taking the time to speak with us

Vitor - "Anytime."

RVJ - How does it feel being a dad.

Vitor - "Man, its the best thing that has happend to me, I love my son so much, he's my life, I just love it."

RVJ - How is your son and wife doing

Vitor - "There both doing real good, I miss them both so much, I cant wait to get back home."

RVJ - I dont want to get into this, but you know the fans want to know, you have stated many times that its hard for you to train with your sister on your mind, How did your training go for this event, did you do anything different then all your other fights.

Vitor - "I was unable to do much besides train and think of my sister, she is my life, I tryed my hardest to put everything into my preparation for this fight, but its hard when you get random phone calls that your sister has been found, or that someone knows where she is, I have to deal with these things everyday, how am I suppose to come into a fight 100% with all this going on."

RVJ - What do you miss most about your sister

As he describes her, he begins to choke up again

Vitor - "She was so, so, so lovely, so friendly, such a good sister, She's a good woman. She's great, just like an angel. I realizes that as each day passes, it is less likely she will be found. But I try not to think of what may have happened, and just remember the joy she brought to my life and others".

RVJ - What has your family said, what is there take on this, do they want you to keep fighting. I know its been a while since she was last seen,But you are so grief stricken, you let your emotions open, you are a deeply religious man, when is it time to go. Your sister has an obvious affect on yourself, maybe it is time to worry about everyone else, and move on from fighting.

Vitor - "I draw upon Gods faith to help him get through each day. I'm the one who supports my whole family and we're not a rich family, they rely on me. If I didn't come here to fight, I wouldn't get paid. I probably wouldn't get this chance again. Everyone told me, Vitor, you have to go and take care of your business. Let the police and the professionals here do their work. I understand that, but it's not easy."

RVJ - How ready were you for the fight.

Vitor - "Maybe 50%, I considered pulling out of the bout, but me not fighting means no money for my family. It was emotional for me as I got ready to fight Saturday, Thats how it has been for every fight since she has been takin from me. For me to be 150% ready for my fights, I have to forget about my sister, or I need to know where she is, dead or alive I just need to know because I dont know how much more of this I can take. I Cant erase the thought of Priscilla from his mind."

RVJ - So we can count on Vitor Belfort Fighting again.

Vitor - "Oh ya, Im not for sure when. I have a lot of things that are going on in my life right now, and dont plan on seeing me fight untill I get everything back in place. I believe in God, I pray to him to give me the strength to do this and I know He will. Sometimes you are tested, and this is one of those times for me.The devil wants to destroy my life. He wants me to be depressed and give up on my career, This is what he wants. I'm not a happy man. I want nothing more than to hug my sister and be able to tell her I love her. But I'm not going to let the devil win, When I come back to fight I will be 150% ready,I dont like letting all my fans down, like I know I did here at the GP, But I will be back. It might be in a couple months or maybe a year from now, I dont know, but when I do return its going to be a Vitor that is ready."

RVJ - Once again Vitor, Thank you for your time and good luck with everything.

Vitor - "Anytime Chris, thanks"

Dutch Dynamite
27-04-2005, 21:55
Staat eigenlijk niets over het gevecht zelf in. :roll:

shyne
27-04-2005, 21:56
dat is echt een klote situatie waarin hij zit..

hopelijk komt het goed en kan hij weer schitteren als de oude vitor! hij is nog veel te jong om over zijn top te zijn, terwijl hij met 18 al zo goed was.

shyne
27-04-2005, 22:00
Staat eigenlijk niets over het gevecht zelf in. :roll:

er staat precies in waarom hij Alistair niet een degelijk gevecht kon geven. Voor Alistair misschien ook vervelend als hij helemaal klaar komt om dan een tegenstander te hebben die je niet waardig is.

Alistair domineerde hem de hele tijd. Niet dat Alistair niet tot de top behoord. Maar Vitor zou hem op zijn minst wat meer weerstand gegeven mogen hebben.

Anonymous
27-04-2005, 22:10
lul verhaal

In tussen ook geveochten bij de UFC en daar op verloren op punten sommige zeggen niet terecht tegen Tito Ortiz, toen was zijn zuster ook al vermist.
Alistair was gewoon zwaar onderschat en de betere, Vitor zag er top uit!

Dutch Dynamite
27-04-2005, 22:14
Voor de wedstrijd was ie 150% ready

shyne
27-04-2005, 22:47
lul verhaal

In tussen ook geveochten bij de UFC en daar op verloren op punten sommige zeggen niet terecht tegen Tito Ortiz, toen was zijn zuster ook al vermist.

k*nker zooi, 1 week voordat ik UFC51 kan gaan kijken...ok Tito wint... :cry:

maar goed blijkbaar weet jij heel goed hoe het voelt om een zus te verliezen op zo'n manier.

ik weet het gelukkig niet. maar kan me niet voorstellen dat hij het als excuus gaat gebruiken.

bras
27-04-2005, 23:01
lul verhaal

In tussen ook geveochten bij de UFC en daar op verloren op punten sommige zeggen niet terecht tegen Tito Ortiz, toen was zijn zuster ook al vermist.
Alistair was gewoon zwaar onderschat en de betere, Vitor zag er top uit!

ik vond hem alles behalve top!

Marco
27-04-2005, 23:23
lijkt me menselijk dat het je beinvloed oftewel je er een mindere vechter van wordt, ik hoop uiteraard dat hij zijn zus weer terug krijgt, dit is verschrikkelijk dat is duidelijk...

makavelli
27-04-2005, 23:53
Het is idd verschrikkelijk dat zijn zus onvoerd is, maar dat is al zo sinds vitor vs couture 2.
Na zijn gevechten in de UFC had voerde hij dit niet als excuus aan. Beetje raar dus dat ie dat nu wel doet.

Worrior is correct Alistair werd gewoon onderschat en was de betere!!

MMA Fan
28-04-2005, 11:11
k*nker zooi

Kan het ook wat minder met je taal gebruik ??

Kato
28-04-2005, 11:20
Vitor - "I was unable to do much besides train and think of my sister, she is my life, I tryed my hardest to put everything into my preparation for this fight, but its hard when you get random phone calls that your sister has been found, or that someone knows where she is, I have to deal with these things everyday, how am I suppose to come into a fight 100% with all this going on."

Misschien werd hij teveel gestoord bij de voorbereidingen!


Het kan toch dat je er de ene dag meer last van hebt dan de andere!!!!

Ik vindt het wel ver gaan om te zeggen dat hij dit gebruikt als excuus omdat hij zwaar heeft verloren.En in de UFC dat niet gebruikt heeft.
Wellicht was het toen ook al zo alleen heeft hij dat niet verteld.

a.s.c.
28-04-2005, 11:25
voorop gesteld dat ik het heel erg vind voor Vitor wat er aan hand is

Als je jezelf niet goed kan voorbereiden op een gevecht tegen de m.m.a toppers van de wereld moet je niet vechten, simpel. Ik vind het nogmaals erg kut voor vitor maar je kan niet verschuilen achter deze situatie en de overwinning van Overeem een negatieve bijsmaak geven, hij werd gewoon overklast wat daar ook de rede voor is als je het van te voren weet moet je niet vechten imo.

bras
28-04-2005, 11:29
voorop gesteld dat ik het heel erg vind voor Vitor wat er aan hand is

Als je jezelf niet goed kan voorbereiden op een gevecht tegen de m.m.a toppers van de wereld moet je niet vechten, simpel. Ik vind het nogmaals erg kut voor vitor maar je kan niet verschuilen achter deze situatie en de overwinning van Overeem een negatieve bijsmaak geven, hij werd gewoon overklast wat daar ook de rede voor is als je het van te voren weet moet je niet vechten imo.

geen gevecht, geen geld, nog meer problemen!
hij heeft niet echt een keuze!

shyne
28-04-2005, 11:31
lees eerst het hele artikel :wink:

hij zegt dat hij zich terug wou trekken uit het gevecht. maar aangezien hij zijn hele familie financieel moet onderhouden en terug trekken "geen geld" betekend. had hij dus geen keuze.

als je Pro bent is vechten je inkomsten, je kan dus moeilijk zeggen laat ik maar geen geld meer verdienen en op straat gaan wonen.

Kato
28-04-2005, 11:39
Juist!!!!!!

Ik moet ook iedere dag naar mijn werk of ik zin heb of niet......

Eten moet ik ook

a.s.c.
28-04-2005, 11:40
Ik had het wel gelezen :wink: alleen heb ik zoiets van: ga het dan niet aandragen als een excuus voor je verliespartij, dat hij voor het geld kiest, tuurlijk moet ie dat doen :!: maar dan moet hij er ook geen woorden meer aan vuil maken die de overwinning van allistair minder goed maken..

Jay Hoov
28-04-2005, 11:47
maar kan me niet voorstellen dat hij het als excuus gaat gebruiken.

Same here. Dat soort dingen lijkt mij veel te ernstig en serieus om als smoesje te gebruiken.

Same here...Overheem heeft gewoon z'n ding gedaan, en Vitor kon z'n shit niet brengen..Helaas, volgende keer beter!!!

Iwan
28-04-2005, 11:51
Ik vind dit zo flauw, tuurlijk zit ie met z'n zus in. Maar als je niet voldoende kan trainen dan moet je die ring maar niet instappen. Gewoon toegeven dat ie overklast is had veel meer respect opgeroepen.

Dat is net zoiets als achteraf zeggen ja maar ik had een blessure hier en daar.
Vraag me af of tie zo ook had gepraat als tie gewonnen had...

a.s.c.
28-04-2005, 11:58
lees eerst het hele artikel :wink:

hij zegt dat hij zich terug wou trekken uit het gevecht. maar aangezien hij zijn hele familie financieel moet onderhouden en terug trekken "geen geld" betekend. had hij dus geen keuze.

als je Pro bent is vechten je inkomsten, je kan dus moeilijk zeggen laat ik maar geen geld meer verdienen en op straat gaan wonen.

Dit ben ik niet met je eens, deze man heeft in zijn hele carriere echt wel veel geld verdient en als dat op zou zijn, heeft ie nog wel een eigen gym las ik, en daar pakt ie ook centen. het hangt echt niet af van een gevecht of hij op straat woont of niet. als je geblesseerd bent of andere (kut prive in het geval van vitor ) omstandigheden dan moet gewoon niet knokken en niet achteraf hiermee aankomen

Anonymous
28-04-2005, 14:56
Vitor was anders knap zeker in zijn intervieuws voor het gevecht dat Alistair geen probleem zou zijn en een vrij makkelijke overwinning, is ie zekervergeten na die knie op zijn hoofd en die choke

yas
28-04-2005, 16:28
voorop gesteld dat ik het heel erg vind voor Vitor wat er aan hand is

Als je jezelf niet goed kan voorbereiden op een gevecht tegen de m.m.a toppers van de wereld moet je niet vechten, simpel. Ik vind het nogmaals erg kut voor vitor maar je kan niet verschuilen achter deze situatie en de overwinning van Overeem een negatieve bijsmaak geven, hij werd gewoon overklast wat daar ook de rede voor is als je het van te voren weet moet je niet vechten imo.


Ik had het wel gelezen :wink: alleen heb ik zoiets van: ga het dan niet aandragen als een excuus voor je verliespartij, dat hij voor het geld kiest, tuurlijk moet ie dat doen :!: maar dan moet hij er ook geen woorden meer aan vuil maken die de overwinning van allistair minder goed maken..


Dit ben ik niet met je eens, deze man heeft in zijn hele carriere echt wel veel geld verdient en als dat op zou zijn, heeft ie nog wel een eigen gym las ik, en daar pakt ie ook centen. het hangt echt niet af van een gevecht of hij op straat woont of niet. als je geblesseerd bent of andere (kut prive in het geval van vitor ) omstandigheden dan moet gewoon niet knokken en niet achteraf hiermee aankomen

a.s.c. = correct!!

worrior btw too, gebruik maken van gelegenheidsredenen..!

a.s.c.
28-04-2005, 16:34
@ Yas, nou nou dat zijn een boel a.s.c. quotes ik voel me net fidel castro 8)


Ik vind het wel stoer dat Sakuraba, Allistair Overeem prijst om zijn vechtstijl genadeloos en altijd zoekende naar de K.O. :thumbs:

http://www.pridefc.com/pride2004/news/interviews_05/interviews_05_0422k.htm

yas
28-04-2005, 17:25
lol asc ;-)




If I chose from the guys on this card, Alistair Overeem. I really don’t want to fight him but, as a fighter, I would want to fight him. He comes out trying to KO his opponent. I like that kind of fighter. I hate fighters that are trying to push it to the decision.

zeker phat!!