PDA

View Full Version : @#$%#politie deel 101



dokter flinstone
28-04-2005, 09:11
Twee weken geleden heb ik een bekeuring gehad voor het door rood rijden met de fiets. Was wel een hele stomme actie aangezien ze direct aan de overkant van de weg een zogenaamde bromfiets controle deden. Had gewoon die 4 motoren niet gezien :lol:

Wat blijkt nu. Die klere gasten zijn sinds die tijd wekelijks aan het posten bij dat stoplicht. Ze staan schijterig achter de bosjes en iedereen die door rood rijd met de fiets is de lul. Waarschijnlijk hebben ze daar een goede slag geslagen en proberen ze zo hun quota en/of de staatskas te spekken.

Waar ik zo pissig om ben is dat ze te weinig mensen hebbben om al mijn gestolen fietsen terug te vinden (en als je weer eens aangifte doet zeggen ze dat ze hier niets meer mee doen) maar scholieren en mensen die gewoon naar werk gaan die pakken ze.

En het hele irritante. Als ik om 7 uur daar rij dan zie je die @#$%$# nooit. Maar ben ik wat aan de late kant (wanneer de meeste mensen naar werk gaan en de scholieren naar school) dan staan ze er weer.

Ik begrijp dat wanneer ze mij door rood zien rijden ik een bekeuring krijg. Maar om nu al twee weken een moteragent speciaal daar te laten posten dat is naaien. Kan me niet voorstellen dat er niets beter te doen is dan hardwerkende mensen te gaan pesten. Laat die agent lekker naar het station gaan en een keer naar gejatte fietsen opzoek gaan.

Jay Hoov
28-04-2005, 09:23
Heeeeeel irritant, ik weet precies wat je bedoelt!!

Ik gooi nog een keer een bom op die gasten....Waar zijn ze als je ze nodig hebt!!!!

Marco (scheids)
28-04-2005, 09:40
100 % terrecht ..... opvoeden die criminelen die door t rode licht fietsen !!!

Anonymous
28-04-2005, 10:35
Ja, het zijn echte helden.
Verstopt staan in een bosje en van een afstand hardwerkende mensen gaan bespieden, terwijl het lokale tuig even verderop vrij spel heeft.
Heel dapper!

kimberly-astrid-de jury
28-04-2005, 10:40
En als je je legitimatie niet bij je hebt dan krijg je er nog een!!! Heel zielig ze verdienen zeker te weinig geld ofzo! Ze rijden ook rustig achter je aan en laten je nog 3 keer door t rode licht heen fietsen en pakken je later pas! :twak:

Sjaak
28-04-2005, 10:43
En als je je legitimatie niet bij je hebt dan krijg je er nog een!!! Heel zielig ze verdienen zeker te weinig geld ofzo! Ze rijden ook rustig achter je aan en laten je nog 3 keer door t rode licht heen fietsen en pakken je later pas! :twak:

Gevoelig onderwerp................................. ik zeg niks :lol:

Tsuki
28-04-2005, 10:48
ff een vraag ................... mag je door rood rijden of niet ?

Anonymous
28-04-2005, 10:50
ff een vraag ................... mag je door rood rijden of niet ?

d'r mag zoveel niet. het gaat erom waar men de prioriteiten legt.

Deuce
28-04-2005, 10:50
Wat zeiken jullie nou....

Regels zijn er om nagelfeefd te worden, niet dat ik me daar altijd aan houd, maar accepteer het maar als je dan een boete krijgt.

Tsuki
28-04-2005, 10:53
ff een vraag ................... mag je door rood rijden of niet ?

d'r mag zoveel niet. het gaat erom waar men de prioriteiten legt.


bij geld verdienen dat roept hier iedereen , nou als je dat weet maak het ze dan ook niet zo makkelijk

dokter flinstone
28-04-2005, 11:33
Wat zeiken jullie nou....

Regels zijn er om nagelfeefd te worden, niet dat ik me daar altijd aan houd, maar accepteer het maar als je dan een boete krijgt.

Zoals ik al zei accepteer ik de boete. Maar wat ik zeikrig vind is dat ze achter bosjes staan alleen maar om fietsers te pakken die door rood rijden.

Als ze me toevallig tegenkomen dan vind ik het prima. Dat is het risico maar ik kan me niet voorstellen dat de politie niets beters te doen heeft dan achter bosjes te gaan staan en fietsers te pakken die door rood rijden. Terwijl ze lekker scholieren en werkende mensen 25 euro armer maken wordt er op de hoek een fiets gejat maar dat heeft hun prioriteit niet.

:twak:

Marco (scheids)
28-04-2005, 11:38
Maar wat ik zeikrig vind is dat ze achter bosjes staan alleen maar om fietsers te pakken die door rood rijden.


Das ook terecht .... als ze open en bloot gaan staan gaan de fietsers toch stoppen of stiekum linksaf ...dan staan ze daar de hele dag voor lul ... wie gaat dat betalen??? juist de belastingbetaler !!!! nee hoor oppaken die handel ... en als ze geen reflector op de fiets hebben ... ook bekeuren !!! of als ze hun hand niet uitsteken als ze stiekum linksaf slaan ....

Sjaak
28-04-2005, 11:38
Goh toch nog meer mensen die er zo over denken :thumbs:

Octavius
28-04-2005, 11:38
Wat zeiken jullie nou....

Regels zijn er om nagelfeefd te worden, niet dat ik me daar altijd aan houd, maar accepteer het maar als je dan een boete krijgt.

Zoals ik al zei accepteer ik de boete. Maar wat ik zeikrig vind is dat ze achter bosjes staan alleen maar om fietsers te pakken die door rood rijden.

Als ze me toevallig tegenkomen dan vind ik het prima. Dat is het risico maar ik kan me niet voorstellen dat de politie niets beters te doen heeft dan achter bosjes te gaan staan en fietsers te pakken die door rood rijden. Terwijl ze lekker scholieren en werkende mensen 25 euro armer maken wordt er op de hoek een fiets gejat maar dat heeft hun prioriteit niet.

:twak:

Amsterdam komen wonen.

missgroen
28-04-2005, 11:45
ja ik kan me idd nie meer herinneren dak door groen fietste misschien per ongeluk ookal fiets je langs de politie nog nooit n boete voor gehad!

Marco (scheids)
28-04-2005, 11:48
ja ik kan me idd nie meer herinneren dak door groen fietste misschien per ongeluk ookal fiets je langs de politie nog nooit n boete voor gehad!

Crimineel !!! zie je wel Amsterdam is een verdorven stad...

missgroen
28-04-2005, 11:52
jaa heel crimineel gaa voor de aardigheid maar n keer in rome of bangkok oversteken daar zijn ze pas erg!!

Sjaak
28-04-2005, 11:56
ja ik kan me idd nie meer herinneren dak door groen fietste misschien per ongeluk ookal fiets je langs de politie nog nooit n boete voor gehad!

Crimineel !!! zie je wel Amsterdam is een verdorven stad...

Hehe eindelijk ziet de inwoner van Rotterdam het licht :thumbs:

Marco (scheids)
28-04-2005, 11:59
Sssssssssssstttttttttt Sjaak ........ :twak:

Judas
28-04-2005, 12:37
Trieste sukkeltjes zijn het ook...

Astrid
28-04-2005, 12:40
ja ik kan me idd nie meer herinneren dak door groen fietste misschien per ongeluk ookal fiets je langs de politie nog nooit n boete voor gehad!

Dan mag je wel gaan oppassen want in Amsterdam gebeurd dit dagelijks!!! En zeker als je geen licht op je fiets hebt!!!

missgroen
28-04-2005, 12:41
ja lichten wel maar door rood nog nooit commentaar op gehad

Sjaak
28-04-2005, 12:42
ja ik kan me idd nie meer herinneren dak door groen fietste misschien per ongeluk ookal fiets je langs de politie nog nooit n boete voor gehad!

Dan mag je wel gaan oppassen want in Amsterdam gebeurd dit dagelijks!!! En zeker als je geen licht op je fiets hebt!!!

Lang leve de politie die deze "criminelen" gelijk een boete geeft :thumbs:

missgroen
28-04-2005, 12:44
ik hoor strax bij the bad guys haha :oops: :shock: :lol:

Astrid
28-04-2005, 12:45
ja ik kan me idd nie meer herinneren dak door groen fietste misschien per ongeluk ookal fiets je langs de politie nog nooit n boete voor gehad!

Dan mag je wel gaan oppassen want in Amsterdam gebeurd dit dagelijks!!! En zeker als je geen licht op je fiets hebt!!!

Lang leve de politie die deze "criminelen" gelijk een boete geeft :thumbs:
hahahaha

Marco (scheids)
28-04-2005, 13:17
ik hoor strax bij the bad guys haha :oops: :shock: :lol:

Anargist !!

Sjaak
28-04-2005, 13:20
Anargist !!

:shock: nieuwe spelling :lol:

Hhaha gelukkig heeft die meer verstand van scheidsen :thumbs:

Marco (scheids)
28-04-2005, 13:28
lol@ sjaak die t wel kan lezen ...hhahahahaha.....