PDA

View Full Version : MMA en Talpa Tv BV....



chief108
29-04-2005, 11:10
aangezien meneer de Mol nogal wat aan sport wil gaan doen op z'n nieuwe tv zendertje is het misschien een idee om een actie op te zetten om Talpa te bedelven onder verzoeken om MMA fights uit te zenden??

dat beetje K1 dat we op eurosport hebben en eindeloos herhaald wordt is leuk natuurlijk, maar het kan nog een heel stuk beter

Talpa kan best goed scoren als ze alle UFC, Pride en Bushido dingen uitzenden en ook nationaal gezien zijn er meer als genoeg leuke fightgala's....

dus....

misschien iets voor een goed lopend Mixfight forum om zo'n actie op te pakken????? :roll:

Chief108

lange
29-04-2005, 11:11
Bel John gewoon even op, aardige kerel :wink:

Tsuki
29-04-2005, 11:21
Aangezien de sport waarschijnlijk toch weer in de handen komt te liggen van kees jansma of mart smeets, kan je dat wel weer gewoon vergeten.

yep dat word hele dagen voetbal en wielrennen .......................

chief108
29-04-2005, 11:22
Bel John gewoon even op, aardige kerel :wink:
plaats ff z'n nummer dan...

kunnen we allemaal bellen :D

zo'n actie was er vorig jaar ook in engeland trouwens

hey..
ik hou wel van een nutteloze actie....

en het is altijd een manier om te laten zien dat er nog meer gebeurd als alleen dat klote voetbal...

laat de mods maar een mooi dingetje in elkaar flanzen en dan met z'n allen ff reageren en dan linkje op alle andere MMA forums posten

moet jij eens zien hoe gek ze worden bij talpa.... :twak:

Chief108

chief108
29-04-2005, 11:28
wat dacht je van een live uitzending van simultaan schaken...

spannend joh.... :maskills:

Chief108

}|^-_-^|{
29-04-2005, 11:29
nu even weinig tijd, ik wil zondag wel even een briefje schrijven, als jij ff uitzoekt wat het e-mailadres van de beste mensen is...

chief108
29-04-2005, 11:38
nu even weinig tijd, ik wil zondag wel even een briefje schrijven, als jij ff uitzoekt wat het e-mailadres van de beste mensen is...

ik zat te denken aan een fijn kant en klaar formuliertje...

dan hoeft men aleen maar eigen naam en emailadres in te vullen en op de knop VERZENDEN te klikken en komt het goed aan....

en aangezien de gemiddelde mens erg lui is denk ik dat je zo wel 10 x meer reacties krijgt als dat iedereen zelf een mailtje moet schrijven en het emailadres in moet vullen (wat ook weer fout kan gaan natuurlijk.....)

zoiets moeten de mods van dit forum toch wel inelkaar kunnen zetten right???? :wink:

is ook een goede promotie van dit forum, want als je zo'n linkje op sherdog, underground etc. etc. post komen die maffe amerikanen heus wel ff meehelpen om talpa kapot te spammen hoor :D

Chief108

Octavius
29-04-2005, 11:43
Het gaat om $$$ en dat is MMA in Nederland niet. Levert te weining op.

chief108
29-04-2005, 11:50
Het gaat om $$$ en dat is MMA in Nederland niet. Levert te weining op.
klopt...

en als niemand er wat aan wil doen wordt het ook nooit wat...

maar wees eens eerlijk

balen jullie d'r nooit van dat je telkens maar weer moet wachten totdat een gevecht te dowloaden valt?
terwijl die volgevreten tering amerikanen lekker met een bucket kentucky fried chicken alles al hebben gezien?
of wachten totdat eurosport een keer wat leuks uitzend?


tuurlijk gaat het om het geld...

maar soms moet je jezelf gewoon laten horen!!!

we zijn met meer als dat je denkt....
we kunnen meer als dat we denken!!!!!

VIVA LA RESISTANCE!!!!!!!

Chief108

Deuce
29-04-2005, 11:56
Het laatste wat ik doe is thuis blijven voor tv programma...zou liever een PPV systeem willen hebben..

Shytown
29-04-2005, 12:01
Een goed idee en meteen gezeur. Ik denk dat er best een markt voor is, alhoewel live of het compleet uitzenden van evenemnten geen optie zal zijn. Maar ik denk dat Jorinde Mol graag een uitzending maakt over vechtsport waarin van alles naar voren kan momen.

Het valt sowieso te proberen, wie niet waagt die niet wint

chief108
29-04-2005, 12:05
Een goed idee en meteen gezeur.
ach ja...

nederlanders hè??? :twak:



Het valt sowieso te proberen, wie niet waagt die niet wint

exactly...

nou eerst ff een adres zien te vinden...
het enige wat ik nu heb gevonden is http://www.talparadionederland.nl/

nog nix op talpa tv....

iemand anders???

Chief108

Jay Hoov
29-04-2005, 12:23
Ik zeg ook niet dat het geen goed idee zou zijn, maar het is nogal theoretisch en vergezocht allemaal.
Denk dat de rechten voor bijvoorbeeld pride of ufc veel te duur zijn, gezien het aantal te verwachten kijkers. Het is gewoon veel goedkoper om een korfbalwedstrijd uit te zenden.
Misschien dat Bas Boon er kijk op heeft wat dat zou moeten kosten (en dan bedoel ik niet live, want dat zou nog veel duurder zijn, denk ik), maar ik denk dat je broek daarbij afzakt.
Dan moeten ze ook nog reclamemakers vinden die denken dat hun produckten aansluiten op de behoeften van kijkers van een vechtsportprogramma, gezien de bekende sponsors van de evenementen lijkt me dit ook niet haalbaar, omdat de lokale growshop en casa rosa waarschijnlijk niet eens reclametijd zouden mogen kopen als ze het al zouden willen.

Ik wil het ook graag zien op normale tv, maar ik denk dat Rappe Rik correct is, het is gewoon niet te doen in Nederland, Althans nu dan!!

Dragon Tail
29-04-2005, 13:07
Blijven opletten jongens.
De zender gaat TIEN heten.

Talpa Media Holding is de houdstermaatschappij waarbinnen John de Mol al zijn media-activiteiten heeft ondergebracht. De belangrijkste onderdelen daarvan zijn, tot nu toe, de radiodivisie met zenders in Nederland, België en Denemarken en het Nederlandse televisiestation dat vanaf augustus in de avond gaat uitzenden op het kanaal van Nickelodeon. Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek, voor de ontwikkeling van content - onder meer voor televisie – en voor cross media-activiteiten. Talpa kent nu twee branches, waarvan Talpa Media de ene is. De andere is vermogensbeheerder Talpa Capital.


Hier: http://www.tien.tv/persberichten


TALPA TV B.V. | Zevenend 45-4 | 1251 RL Laren (nh) | Postbus 154 | 1250 AD LAREN (nh)
Postbus 154 1250 AD LAREN (nh)
+31 (0)35 533 33 33
[email protected]

Dragon Tail
29-04-2005, 13:08
En dit zijn de reclametarieven voor de growshops etc., :wink:

http://www.freepichosting.com/Thumbs/421582671/23/600/450.jpg

Shytown
29-04-2005, 13:13
Volgens mij was er laatst een uitzending van Jorinde Mol (zelf groot leifhebber van vechtsport en vechtsporters) op TV met nekele wedstrijden van 2H2H. Veronica is ook commercieel en kon kennelijk ook genoeg reclamezendtijd eromheen verkopen.
En geloof dat er paar jaar geleden ook een programma was van Mylene de la Haye over de K1 waarin je ook gevechten zag, dus waarom zou het niet kunnen?
Ik denk dat met een goed verhaal en goede evenementen (zoals bijv. 9 oktober met wereldtoppers) een zender best interesse kan hebben. En mocht het via Talpa niet lukken, dan heeft de mol nog een aardige vinger in de pap bij Versatel om het evt. via PPV te doen.
ALS je de steun eenmaal hebt van zo'n mediamagnaat......

Octavius
29-04-2005, 13:35
De rechten zijn duur en wie komt er op de zaterdag ochtend ze nest uit om betaald te gaan kijken. De liefhebbers verder niet. Dan gaat het nogal een dure grap worden.

chief108
29-04-2005, 14:32
Het is allicht te proberen om zo'n optie te gebruiken als Chief aandraagt. Een soort digitaal formuliertje en dat makkelijk te kunnen verzenden.
precies...

voor een land met zoveel vechttalent, zoveel winnaars komen we d'r aardig slecht vanaf met wat er allemaal op tv te zien is...

zo'n digi formuliertje en dan flink promoten op alle andere site die d'r zijn levert zo een aantal duizend berichten op

als mensen niet weten dat we bestaan....
waarom zouden ze dan zendtijd aan ons besteden???

en ik weet ook wel dat het nu helemaal nog niet zo commercieel interessant is
en dat PPV best wel ideaal zou zijn...

maar je mot erreges beginnen right???

als mensen eenmaal de smaak te pakken krijgen gaat dit heus wel beter lopen...
de laatste UFC werd vet goed bekeken in amerika en canada na die "reality show" met die vechters...

alles is populair te maken...

als je het maar hard genoeg bij het "gewone volk" door de strot drukt.... :maskills:

Chief108

chief108
29-04-2005, 14:42
dan snijdt het mes an twee kanten...
*en* je geeft extra aandacht aan de vechtsport
*en* je krijgt meer mensen hiero...

Chief108

chief108
29-04-2005, 15:12
en nou maar wachten tot er een admin/ moderator wakker wordt om hier op in te haken... :lol:

Chief108

BJJ JOKER
29-04-2005, 15:18
aangezien meneer de Mol nogal wat aan sport wil gaan doen op z'n nieuwe tv zendertje is het misschien een idee om een actie op te zetten om Talpa te bedelven onder verzoeken om MMA fights uit te zenden??

dat beetje K1 dat we op eurosport hebben en eindeloos herhaald wordt is leuk natuurlijk, maar het kan nog een heel stuk beter

Talpa kan best goed scoren als ze alle UFC, Pride en Bushido dingen uitzenden en ook nationaal gezien zijn er meer als genoeg leuke fightgala's....

dus....

misschien iets voor een goed lopend Mixfight forum om zo'n actie op te pakken????? :roll:

Chief108

Goed Plan!! :thumbs: :thumbs:

migyur
29-04-2005, 15:46
Talpa wordt voornamelijk een familie zender dus reken maar niet op mma.
Mischien kun je ze overhalen om k1 live(dag erna ofzo) uit te zenden, aangezien k1 populair begint te worden.

Talpa zou pas mma wedstrijden gaan uitzenden als het sociaal geaccepteerd is, en das dus nog lang niet...Maar mischien als ze k1 hier gaan hypen dat het over een paar jaar wel kan...

Anonymous
29-04-2005, 15:48
het is een goed idee! waarom meteen allemaal zeiken?????

WIE NIET WAAGTT DIE WINT NEIT :p

chief108
29-04-2005, 18:05
Talpa zou pas mma wedstrijden gaan uitzenden als het sociaal geaccepteerd is, en das dus nog lang niet...Maar mischien als ze k1 hier gaan hypen dat het over een paar jaar wel kan...
agreed...

mensen kijken best maf als je verteld wat je allemaal voor de lol in je vrije tijd doet :D

toch blijft het een feit dat het ook gewoon veel gepromoot moet worden...
als mensen d'r aan wenne komt alles goed...

K1 was eerst ook maar apart en "erg hard" enzo...

maar kijk nu eens naar japan en amerika...

Pride en UFC zijn miljoenen bedrijven!!!!
die uitzendingen trekken miljoenen kijkers!!!

en nederland blijft tot nu toe achterlijk achter

met vriendelijk dank aan hoe-heet-die-muts die ooit de kooigevechten als barbaars bestempelde en de hele boel in ban gooide... :twak:

da's een stempel die je niet zo maar afwast, maar toch....

het *kan* wel....

Chief108

Jeru
29-04-2005, 18:49
Veronica gaat The Contender uitzenden dus waarom kan er geen MMA op TV??? K-1 op RTL5 was ook een redelijk succes en als ik hoor hoeveel "leken" weleens naar K-1 op Eurosport kijken en het wel cool vinden moet het toch wel lukken....
Dus wie stelt die mail op? :wink:

Tuigenke
29-04-2005, 19:05
agree with jeru!!

chief108
29-04-2005, 19:08
mickey is op vakantie toch???

dus dan moeten we een andere mod aan z'n jas trekken lijkt me...

suggesties???

Chief108

Deuce
29-04-2005, 19:50
Anders moet je Robbie the Rocket even een PM sturen, je weet wel die hacker van Fighttalk.nl

Die jongen kan goed lobyen en netwerken....vind het ook wel iets voor hem om te doen eigenlijk....

Chico
30-04-2005, 15:29
wordt hier nog wat mee gedaan??

TheSkindo
30-04-2005, 15:39
Wat dacht je van een show als Rallarsving? Maar dan gedaan door 2 NL-ers...Kun je kijken of er animo voor is en de mensen worden gelijk opgeleid ook......

chief108
01-05-2005, 15:53
Anders moet je Robbie the Rocket even een PM sturen, je weet wel die hacker van Fighttalk.nl

Die jongen kan goed lobyen en netwerken....vind het ook wel iets voor hem om te doen eigenlijk....
ehhhhh....
wie???

ben nu ook weer niet *zo* bekend hier hoor....

Chief108

Chico
01-05-2005, 18:57
here ya go

http://www.fighttalk.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3

chief108
01-05-2005, 21:01
done...

thnx chico!!! :thumbs:

ter aanvulling:

het lijkt me een goed idee om niet alles op 1 paard te verwedden, dus:
om de actie aan en aantla verschillende omroepen te richten...
Talpa, Veronica, SBS6, Eurosport......

toch???

Chief108