PDA

View Full Version : Lintje voor Raymond Joval!!!



Anonymous
29-04-2005, 17:36
Van het Kops forum (jaja back with a vengeance :wink: )


Bokser Raymond Joval is een van de opvallende namen onder hen die ter gelegenheid van Koninginnedag 2005 gedecoreerd worden. Hij kan het lintje vrijdag niet in ontvangst te nemen, vanwege een trainingsstage in Amerika.
Andere prominenten die door de koningin bedacht zijn, zijn publiciste Merel Laseur, en de rechters mr. U. W. baron Bentinck en mr. J. H.M. Willems.
Ook Rijksmuseumdirecteur Ronald de Leeuw, beeldhouwer Geer Steyn, Frits Spangenberg (directeur van onderzoeksbureau Motivaction) en mw G. C. StanekeEijgenhuijsen van zwemvereniging De Watervrienden krijgen een lintje.

Dennis
29-04-2005, 17:40
Waarom hebben Bert Kops en Peter Aerts geen lintje gekregen?

Zij hebben toch ook meegholpen met de mixfight dag :thumbs:

Gulo gulo
29-04-2005, 18:33
En terecht :thumbs:

Deuce
29-04-2005, 18:52
Niet lullig bedoeld maar waarom krijg je een lintje als je in amerika gaat trainen??

Wat was de achterliggende gedachte ervan?

Jeru
29-04-2005, 18:56
Ik neem aan zijn deelname aan projecten voor de straatjeugd.

The Bulldog
30-04-2005, 12:08
als dat de reden is.....

ben ik blij dat deze inzet wordt geprezen....

van harte joval.... draag met trots...

Sjaak
30-04-2005, 18:52
Van het Kops forum (jaja back with a vengeance :wink: )


Bokser Raymond Joval is een van de opvallende namen onder hen die ter gelegenheid van Koninginnedag 2005 gedecoreerd worden. Hij kan het lintje vrijdag niet in ontvangst te nemen, vanwege een trainingsstage in Amerika.
Andere prominenten die door de koningin bedacht zijn, zijn publiciste Merel Laseur, en de rechters mr. U. W. baron Bentinck en mr. J. H.M. Willems.
Ook Rijksmuseumdirecteur Ronald de Leeuw, beeldhouwer Geer Steyn, Frits Spangenberg (directeur van onderzoeksbureau Motivaction) en mw G. C. StanekeEijgenhuijsen van zwemvereniging De Watervrienden krijgen een lintje.

Vind dat hele lintjes gedoe ..................pffff

Waarom krijgt Ernesto er geen een want als er een voor in aanmerking komt is hij het wel :thumbs:

Bert Kops
30-04-2005, 19:14
Ik neem aan zijn deelname aan projecten voor de straatjeugd.

En 4 jaar lang de IBO wereldtitel in bezit hebben gehad!
Naam gemaakt tegen Vargas enz. enz.
Gewoon een goeie gozer!

Ik gun het hem wel!

Anonymous
01-05-2005, 12:49
om antwoord te geven op je vraag deuce!

deze man die traint zich al jaren de tering om in amerika de wereldtop te bereiken wat eigenlijk bijna mission impossible is. maar hij heeft nooit de hoop opgegeven omdat boksen zijn liefde is en hij heeft hier in nederland een vrouw en kinderen die hij moet onderhouden. ik weet dat het voor raymond geen pretje is om iedere keer naar amerika te gaan, want hij moet iedere keer zijn vrouw en kinderen een paar maanden missen en zn vrienden en trainingsmaatjes. dus ik kan begrijpen dat ie een lintje krijgt voor wat hij allemaal doet om die top te bereiken het lijkt me namelijk ook niet echt fijn om iedere x afgezonderd in amerika te zitten, maar hij wil zn droom verwezenlijken en mischien komt nu wel die tijd eraan.

groet barry