PDA

View Full Version : Kickbokser wint het van sumo-worstelaar



Robbie
29-04-2005, 20:07
Kickbokser wint het van sumo-worstelaar

--------------------------------------------------------------------------------
De Bijbelse vertelling van David en Goliath kent sinds kort ook een sport-variant. In een vreemdsoortige wedstrijd nam de voormalige wereldkampioen kickboxen Rick Roufus het op tegen een reus die maar liefst 114 kilo zwaarder was dan hij. En hij won!
De mastodont in kwestie was dan ook niet, zoals Roufus, een snelle, gespierde atleet, maar de Hawaiiaanse sumo-worstelaar Akebono, die niet alleen veel zwaarder, maar ook nog eens 23 cm langer is.

Zijn fysieke overheersing mocht de sumo-worstelaar echter niet baten. De behendige kickboxer bestookte de dikke man met trappen op de benen, terwijl die op zijn beurt niet in staat was om vat te krijgen op zijn ongebruikelijk kleine tegenstander. De jury was unaniem in haar beslissing.

"Ik voel me als een klein kind in de zandbak," kraaide Roufus, één van de grootste Amerikaanse kickboxers ooit, na afloop. "Ik ben weer terug!"


http://img65.echo.cx/img65/6991/sumoworstelaar5bp.jpg
Beeld uit de wedstrijd. Roufus maakt Hawaii-burger van Akebono

RisingSun
29-04-2005, 20:24
Had iemand iets anders verwacht dan?

Nickuraba
29-04-2005, 20:30
ik ben weer terug? wtf man, tis niet dat je iemand uit de top 10 verslaat ofzo, hij verslaat slechts een bum!

Jeru
29-04-2005, 20:50
Dit was augustus vorig jaar.... Ach met de K-1 USA morgen best actueel :wink:

Robbie
29-04-2005, 21:31
Maakt niet uit actueel of niet de foto's en het verhaal is wel leuk voor de mensen die hem nog niet konden :wink: :wink:

xXRichardXx
30-04-2005, 00:40
Waar heb je dit stukje vandaan als ik vragen mag? Las op mn werk laatst ook zoiets over de wedstrijd van Kakuda tegen Akebono in een of ander roddelblad. Ze deden t gelijk weer overkomen als0f iemand die veel groter is natuurlijk weer moet winnen. Weet niet wat ik hiermee wil zeggen, maar de kop van deze post getuigt van een hoog leek-gehalte.
En roufus die "ik ben weer terug" zegt, whaha...

Robbie
30-04-2005, 00:45
Pffffffffff waar heb ik hem vandaan ik was wast aan het surfen op funn sites en toen kwam ik deze tegen. Ik zou echt niet meer weten welke site

xXRichardXx
30-04-2005, 15:13
Nou ja, doet er eigenlijk ook niet echt toe. Bedankt iig.

jojo
30-04-2005, 16:23
whahahah sjonge volgens mij kan me broertje hem nog verslaan (gewoon rondjes rennen :D )

Arjan
30-04-2005, 16:47
"Ik voel me als een klein kind in de zandbak," kraaide Roufus, één van de grootste Amerikaanse kickboxers ooit, na afloop. "Ik ben weer terug!"


haha damn, meer zeg ik niet

Christophe
30-04-2005, 18:59
ik ben weer terug? wtf man, tis niet dat je iemand uit de top 10 verslaat ofzo, hij verslaat slechts een bum!

Inderdaad, ik heb echt medelijden met Akebono. Kunnen ze hem niet gewoon een uitkering geven of zo, zodat hij zich niet meer belachelijk moet maken in de ring. De man is ooit een Sumo-god geweest, maar nu ...?!

Gulo gulo
30-04-2005, 19:04
Denk niet dat Akebono een uitkering nodig heeft. Hij doet het zichzelf aan, heb er geen medelijden mee.