PDA

View Full Version : Sprawl kleding te koop zonder creditcard!!!!!!!!!!!



Andre
29-04-2005, 22:14
Ik heb diverse broekjes en wat grappling shirtjes te koop.
Ook de nieuwste Flexfighters (zit echt super)
De hoodies en long sleeve t shirts zijn al weer uitverkocht,maar bij voldoende vraag kan ik ze wel weer bestellen.
De prijs is het zelfde als op de sprawl site dus met verzend kosten van uit de usa.
Het voordeel is dat je het kan passen (er zit wel eens wat verschil in)
En je kunt contant betalen.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik ben 22 mei bij het Shooto in Ede,en een week later bij de Grappling competitie in Ede.
Je kan ook een pm sturen.

Andre

Impulse
29-04-2005, 23:23
die nieuwe flexfighters zitten inderdaad super. ik heb dr 1 met split aan de zijkant. Lekker voor kickboxen :thumbs:

Christophe
30-04-2005, 12:38
Super Andre, ik wil er al lang eentje. Maar ik dacht eerlijk gezegd dat Grappling Ede op 21 mei zou zijn?!? Kan je de data misschien nog eens even posten.

Voor die short: ik ben 1.79 m. groot en weeg ongeveer 82 kg ... ik hoop dat er eentje bijzit die me past. Tot dan amigo,

Christophe

Impulse
30-04-2005, 16:25
Super Andre, ik wil er al lang eentje. Maar ik dacht eerlijk gezegd dat Grappling Ede op 21 mei zou zijn?!? Kan je de data misschien nog eens even posten.
Christophe

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=11355

Nicky
30-04-2005, 16:26
Echt top Andre! Ik dnek dat er heeeeeeeeeel veel animo voor is :)

Christophe
30-04-2005, 17:45
Thanks Impulse! Zal je er ook weer zijn om foto's te trekken? :wink:

Wat de site van Yoseikan betreft, weet jij misschien wanneer het puntenklassement aangepast wordt?

Alvast bedankt en tot de 28ste,

Christophe

Peete
30-04-2005, 17:46
Mooi ik ben er bij met shooto dus Andre check je PM :wink:

Impulse
30-04-2005, 18:16
Thanks Impulse! Zal je er ook weer zijn om foto's te trekken? :wink:

Wat de site van Yoseikan betreft, weet jij misschien wanneer het puntenklassement aangepast wordt?

Alvast bedankt en tot de 28ste,

Christophe

Ik ben dr zeker weer bij de 28ste.
Wat betreft het puntenklassement, daar zal ik onze webmaster over na moeten vragen wanneer dat aangepast gaat worden.

ashihara
01-05-2005, 08:47
chek je mailbox andre