PDA

View Full Version : Results Roosendaal 30 april 2005 Impact Muaythai en Mixfight



Anonymous
01-05-2005, 02:35
Een relaxed gala in de ZUidwesthallen in Roosendaal met een enthousiast publiek, zonder enige vorm van narigheid ...
Muaythai en Mixfight op IMA regels.

1. MT-N: Jeroen Tasseron (Pendekar) draw vs Menno Raas (Buurmans)

2. MT-C: Dave van Duyn (Keumgang) win rsc r1 1:11 vs Wesley Maas (vd Broek)

3. MT-N: Rico Verhoeven (Full Kick) wins ko-h r2 1:56 vs Wilbert Dam (Buurmans)

4. MT-C: Bayraa Boldbataar (kempo Chuan) wins pts vs Tommy Windsant (Budoplanet Umo)

5. MF Amateur: Mooien Takalou (Tatsujin dojo) wins decision after extra round (3x5) vs Yeysson Contreras (Buurmans)

6. MT-C: Ziad Altaai (Sahilin gym) wins pts vs Talib Ziani (Budoplanet Umo)

7. MF Pro: Wim Deputter (Dawsu/Exit, B) wins subm. triangle choke r1 1:59 vs Peter Mes (Mike's gym)

8. MT-C: Freddy van Duffelen (Buurmans) wins pts vs Bert de Jong (Future team)

9. MF Pro: Vincent Latoel (Tatsujin dojo) wins subm. rear naked choke r1 2:43 vs Adem Duran (Team Topfighter, B)

10. MT-B: Olivier Tassin (Jets, B) wins pts vs Kevin de Bougne (Budoplanet Umo)

11. MT-N: Karim Kharmich (Budoplanet Umo) wins tko r1 1:19 vs Michael Schriek (Future team)

12. MF Pro: Rody Troost (Mike's gym) wins subm. guill. choke r1 1:35 vs Arno Verbraak (vc de Groot)

13. MT-C: Kamal Saide (Future team) wins pts vs Cornee Schiermanni (Budokai Breda)

14. MF Pro: Danny van Bergen (Mike's gym) wins subm. armbar r1 2:08 vs Travis Schlee (Buurmans)

15. MT-C: Abderrahman Jahjah (Budoplanet Umo) draw vs Faouzi Medhar (Future team)

16. MF Pro: Mehmet Uygun (Team Topfighter, B) wins subm. rear naked choke r1 1:31 vs Hartwig Owen (Mike's gym)

17. MT-C: Hamid Lahsine (Future team) wins ko r2 0:37 vs Robert Colsters (Budoplanet Umo)

18. MF Pro: Dave Paul (vc de Groot) wins tko r1 0:10 vs Dave Scott (Pancration)

IMA officials:
Geert van der Veen - coordinator
Huib Ellerkamp - jury muaythai/mixfight
Marco Broersen - ref mixfight
Marlon Jacobs - ref muaythai, jury mixfight
Sjoerd Noordenbos - ref/jury muaythai
Remco Pardoel - jury mixfight

GV-IMA

Anonymous
01-05-2005, 02:46
Ik vergeet nog om Arno Verbraak te bedanken voor zijn uitstekende keuze wat betreft opkomstmuziek ...

En ook de dj draaide vaak nummers van mijn favoriete boys, thanx !!!

Soms gaat het gewoon echt lekker allemaal ... jammer dat die massage zo kort duurde ...

Silat
01-05-2005, 02:49
18. MF Pro: Dave Paul (vc de Groot) wins tko r1 0:10 vs Dave Scott (Pancration)

:shock:

kort maar krachtige afsluiting van het gala..

TheSkindo
01-05-2005, 02:51
Yep, mooie knie van Dave.....BOOM! Jammer van Arno en Travis......wel mooi gal, leuke partijen en goede matchmaking.

HUNTER
01-05-2005, 02:56
Was een erg gezellig en leuk gala met mooie partijen. Het fotoverslag volgt zsm!

Ik heb tevens een aantal mixfight partijen gefilmd. Die zal ik morgen ook posten.

TRAVIS
01-05-2005, 04:02
Ey mensen!
Ja het was een geslaagde avond!
Mooie partijen, ik verloor zelf helaas op een armbar maar het ging op zich wel lekker... ben nog naar het ziekenhuis gestuurd voor controle en het viel gelukkig mee, zware kneuzing en flink overstrekt, haha.
Leuk dat jullie er allemaal waren, ik ga nu ff chillen in Frankrijk...ff vakantietje houwe,
Sportieve groet,
Ush

Travis

Justinian
01-05-2005, 10:12
Thx voor de uitslagen :thumbs:

Marco (scheids)
01-05-2005, 12:45
Ey mensen!
Ja het was een geslaagde avond!
Mooie partijen, ik verloor zelf helaas op een armbar maar het ging op zich wel lekker... ben nog naar het ziekenhuis gestuurd voor controle en het viel gelukkig mee, zware kneuzing en flink overstrekt, haha.
Leuk dat jullie er allemaal waren, ik ga nu ff chillen in Frankrijk...ff vakantietje houwe,
Sportieve groet,
Ush
Travis

Had al wel een idee dat je wat last zou krijgen van die arm ... duurde erg lang voor je tikte .... hoop dat deze partij ook op video staat ... super match !!!

Fijne vakantie .....

Marco (scheids)
01-05-2005, 12:46
18. MF Pro: Dave Paul (vc de Groot) wins tko r1 0:10 vs Dave Scott (Pancration)

:shock:

kort maar krachtige afsluiting van het gala..

Dave was zo "enthousiast" dat ie mijn break ook niet hoorde .... wat is Dave explosief man .... heren promotors ... hou deze jongen in de gaten !!!

Shooto Holland
01-05-2005, 12:46
22 Mei :D

Goed gala zo te zien gister :thumbs:

The Satan
01-05-2005, 12:54
dave paul was super gister!!! :twisted: :twisted:

Anonymous
01-05-2005, 13:19
18. MF Pro: Dave Paul (vc de Groot) wins tko r1 0:10 vs Dave Scott (Pancration)

:shock:

kort maar krachtige afsluiting van het gala..

Dave was zo "enthousiast" dat ie mijn break ook niet hoorde .... wat is Dave explosief man .... heren promotors ... hou deze jongen in de gaten !!!

ja sorry Marco het was gewoon een killer instinct die ik had op dat moment maar nog sorry van je arm hoop dat het niks ergs is ik zie je snel nog bedankt voor alles
groetjes Dave Paul

Anonymous
01-05-2005, 13:23
dave paul was super gister!!! :twisted: :twisted:

yeah solide
Iwan,Nathan en Sebastiaan bedankt voor het verzorgen jullie waren super man en Arno jammer man volgende keer beter maar ik heb het recht gezet voor je zoals je vroeg.
en iedereen die was komen kijken voor ons ook bedankt jullie waren ook super wat een publiek zeg!!!
de mannen van Buurmans ook bedankt voor deze gala was super
groetjes Dave Paul

Tsuki
01-05-2005, 13:59
Dave was idd lekker bezig ;-) TE GEK MAN, arno volgende keer beter man we gaan we gewoon weer vol gas trainen :thumbs:

Gulo gulo
01-05-2005, 14:05
Zijn er eigenlijk foto's gemaakt door "onze" reporters??

HUNTER
01-05-2005, 14:12
Zijn er eigenlijk foto's gemaakt door "onze" reporters??

YEP!

het fotoverslag komt misschien vandaag, maar zeker morgen online.

ik had ook wat partijen gefilmd, maar ik heb ruzie met mn geheugenkaart die ze nu ineens niet meer herkend :?

Iig heb ik Dave Paul vs Dave Scott en Travis Schlee vs Danny van Bergen wel van mn geheugenkaart af kunnen halen, die staan binnen een paar minuutjes in het MMF

Gulo gulo
01-05-2005, 14:14
Wist dat we op onze verslaggevers konden rekenen :thumbs:

knokkuh
01-05-2005, 16:03
hey was geslaagd wat mij betreft, heb daarna met vrienden nog lopen hijsen tot in de vroege uurtjes, maar moet kunnen vind ik. veel "lokals" vochten superpartijen. Iedereen die heeft meegedaan en/of geholpen heeft om van deze avond een succes te maken HEEL ERG BEDANKT.

Knokkuh

Anonymous
02-05-2005, 16:47
waar zijn de foto's?

Marco (scheids)
02-05-2005, 17:39
Hmmm...een ongeduldig gastje..... :twak:

Anonymous
02-05-2005, 18:50
Hij heb wel gelijk ;)

mama
02-05-2005, 19:20
ja hij heeft geen gelijk
er is meer op aarde dan alleen mixfight.
werk bijvoorbeeld
dus nog ff geduld

knokkuh
02-05-2005, 22:12
http://www.sportschoolbuurmans.nl/images/2005%20062.jpg

Deze foto heeft mijn zusje gemaakt; Travis Schlee vs Danny van Bergen

Arno verbraak
02-05-2005, 23:25
bedankt GV-IMA!!! ik zag je helemaal los gaan op rammstein. zonde dat de party zo tegen viel. dave is cool :thumbs:

Anonymous
03-05-2005, 22:06
foto's :$

A.F.
03-05-2005, 23:48
mooie armklem van Danny!!!!!!!

topperrrrrr hoor!!!

Anonymous
04-05-2005, 00:22
Zijn er eigenlijk foto's gemaakt door "onze" reporters??

YEP!

het fotoverslag komt misschien vandaag, maar zeker morgen online.
ik had ook wat partijen gefilmd, maar ik heb ruzie met mn geheugenkaart die ze nu ineens niet meer herkend :?

Iig heb ik Dave Paul vs Dave Scott en Travis Schlee vs Danny van Bergen wel van mn geheugenkaart af kunnen halen, die staan binnen een paar minuutjes in het MMF
pompiepom :wink:

Anonymous
04-05-2005, 00:40
Where the pics???

Anonymous
04-05-2005, 18:07
he rody heb de match op dvd als je m wil

Gulo gulo
04-05-2005, 18:58
Niet zo ongeduldig Troost........ :wink:

Rody
04-05-2005, 20:30
Hey Arno, ja zou hem wel willen hebben... Moet je maar ff zeggen wat je ervoor wilt hebben, zou top zijn!

Groet,

Rody :P

TRAVIS
04-05-2005, 23:02
Ey mensen!
Ja het was een geslaagde avond!
Mooie partijen, ik verloor zelf helaas op een armbar maar het ging op zich wel lekker... ben nog naar het ziekenhuis gestuurd voor controle en het viel gelukkig mee, zware kneuzing en flink overstrekt, haha.
Leuk dat jullie er allemaal waren, ik ga nu ff chillen in Frankrijk...ff vakantietje houwe,
Sportieve groet,
Ush
Travis

Had al wel een idee dat je wat last zou krijgen van die arm ... duurde erg lang voor je tikte .... hoop dat deze partij ook op video staat ... super match !!!

Fijne vakantie .....

Ja ik tap niet zo maar he, haha eerst kwam ik uit zijn guilotine,de eerste armbar(rechts) kwam ik ook uit dus ja... Ja die tweede zette hij erg strak aan en damn...jammer maar het was een vette partij!

Ow Hunter, Super filmpje man! Thanx!!!

Marc a.k.a. knokkuh( de promotor) ook bedankt weer he! Super gala maat!

Publiek was ook top! Bedankt! :thumbs:

P.s.
Mn vakantie is eerder beeindigt ivm superslecht weer in Frankrijk, hier is het trouwens ook bagger...

Luka
05-05-2005, 00:25
5. MF Amateur: Mooien Takalou (Tatsujin dojo) wins decision after extra round (3x5) vs Yeysson Contreras (Buurmans)

Mooi dat Moien won.. zijn eerste overwinning.. altijd fijn dacht ik.. iemand fotos van dit gevecht??

Dennuz
05-05-2005, 09:20
5. MF Amateur: Mooien Takalou (Tatsujin dojo) wins decision after extra round (3x5) vs Yeysson Contreras (Buurmans)

Mooi dat Moien won.. zijn eerste overwinning.. altijd fijn dacht ik.. iemand fotos van dit gevecht??

Was ik ook al benieuwd na, ff afwachten op het volledige verslag. komt vanzelf.