PDA

View Full Version : Uitslagen Queens Fight Night



Biiyen
01-05-2005, 14:00
UITSLAGEN QUEENS FIGHT NIGHT EINDHOVEN 30-04-2005

C 1 Jeffrey Ezinga, WOP Al-fid gym Mohammed Nouradine Clyde v. Dams
C 2 Nylish Jagroep Al-fid gym Sergio Menig, WMI Clyde v. Dams
C 3 Dennis Stolzenbach Geeraets gym Mo Boubhari, WOP Clyde v. Dams
B 4 Salah el Allaoui Champions gym Darryl Masidjan, WOP Clyde v. Dams
B 5 Vedat Kaya Flamengo gym Brahim, WOP Bushido's
C 6 Serdar Ata Al-fid gym Toine Aarts, WKO Calmaro gym
A 7 Ruben Narain Al-fid gym Ait Naceur, WOP Team Ait Naceur
A 8 Kim v.d. Stam Team Germaine Maria Verhijen, WOP Jego gym
A 9 Omer Tekin Pro Sitan Nieky Holozken, WDO Calmaro gym
A 10 Loyd van Dams, WKO Clyde v. Dams , K1 Achmed Jattari Bushido's
A 11 Yucel Fidan, WOP Al-fid gym Nadir Lareche La Sala
A 12 Harrie Lodewijks Al-fid gym Karim el Osrouti, WTKO Kamakura
A 13 Najim, WTKO van Halderen Boksen Endrej Berki Tsjechiƫ
A 14 Murat Direcki, WTKO Universal gym Melvin Roozenblad Vos gym
A 15 Melvin Manhoef, WTKO Mike's gym MMA Ladislav Zak Tsjechiƫ
A 16 Ali Gunyar, WTKO Al-fid gym Jamal Danache Flamengo gym

Highline
01-05-2005, 14:05
en was het zo gaaf als je verwacht had? ik d8 trouwens dat kim van der stam uitkwam voor team killerfighters? enne heeft priscilla vergouwen nog gevochten?

Biiyen
01-05-2005, 14:13
en was het zo gaaf als je verwacht had? ik d8 trouwens dat kim van der stam uitkwam voor team killerfighters? enne heeft priscilla vergouwen nog gevochten?

ja was een leuk gala! heb een aantal goede partijen gezien. Het was niet echt druk maar de sfeer was prima. En Bob kan ze borst nat maken want Melvin is goed bezig!

Kim v/d Stam is weg bij Killerfighters, waarom weet ik niet. Er was een dames partij uitgevallen. Dat zal dan wel die van Priscilla zijn geweest.

A.F.
01-05-2005, 14:41
topperrrrrrrrrrrr Melvin!

gefeliciteerd

Anonymous
02-05-2005, 12:38
Jammer dat ik moest werken!

mama
02-05-2005, 12:42
hoe was de partij van Najim?
jammer dat het weer een boks partij is, zie Najim toch liever mt doen

CAPO58
02-05-2005, 13:06
Ik ben echt benieuwd naar de partij tussen Drago vs Murat Direkci, want Murat doet het goed hoor laatste tijd, maar Drago ook..Echte knalpartij!!

Anonymous
02-05-2005, 17:54
staat een filmpje op de telegraafsite (http://www.telegraaf.nl/)

Jarno
03-05-2005, 10:59
Partij van najim was strak bokswerk wat ik als boksleek kan beoordelen . Zn tegenstander ging uit eindelijk neer op een leverstoot. Melvin deed volgens mij een gooi naar de bijnaam van Loyd , ik had het echt even te doen met Zak . Verrassing van de avond was voor mij Nieky Holzken ik had hem nog nooit gezien maar dit wordt er 1 om in de gaten te houden .

Biiyen
03-05-2005, 11:16
Partij van najim was strak bokswerk wat ik als boksleek kan beoordelen . Zn tegenstander ging uit eindelijk neer op een leverstoot. Melvin deed volgens mij een gooi naar de bijnaam van Loyd , ik had het echt even te doen met Zak . Verrassing van de avond was voor mij Nieky Holzken ik had hem nog nooit gezien maar dit wordt er 1 om in de gaten te houden .

idd die partij van Nieky was bikkelhard! Het grappige was dat zijn tegenstander begon met keiharde lowkicks. Nieky ging er in mee en bleek sterker. Heel onsportief van zijn tegenstander om hem geen hand te willen geven na de partij.