PDA

View Full Version : Creepy...



Iwan
02-05-2005, 10:12
Meisje lijkt bij brand in rook te zijn opgegaan
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Tubantia
Gepubliceerd: maandag 2 mei 2005 @ 09:42
Bij een brand op de eerste verdieping van een pand aan de Deurningerstraat in Enschede blijkt een potentieel slachtoffer zondagochtend vroeg op mysterieuze wijze te zijn verdwenen. Getuigen die om 00:30 de brand ontdekten zagen een meisje voor het raam staan dat om hulp riep. Door hevige rookontwikkeling was het voor hen echter niet mogelijk om het pand binnen te komen.

Politie en brandweer waren snel ter plekke en de brandweer baande zich een weg naar binnen. Maar nergens in het pand werd iemand aangetroffen. Het meisje lijkt letterlijk en figuurlijk in rook te zijn opgegaan.

De politie stelt een nader onderzoek in naar de merkwaardige zaak. Een foto van het brandende pand staat hier.

http://www.blikopnieuws.nl/foto/200505011114975696_9801.jpg

Tsuki
02-05-2005, 10:30
zou je in zo'n brand zodanig kunnen verbranden dat er niks van je overblijft ?

Iwan
02-05-2005, 10:32
Deed me direct aan dit soortgelijk geval denken:

On November 19, 1995, Wem Town Hall in Shropshire, England burned to the ground. Many spectators gathered to watch the old building, built in 1905, as it was being consumed by the flames. Tony O'Rahilly, a local resident, was one of those onlookers and took photos of the spectacle with a 200mm telephoto lens from across the street. One of those photos shows what looks like a small, partially transparent girl standing in the doorway. Nether O'Rahilly nor any of the other onlookers or firefighters recalled seeing the girl there. But who is the little girl? Wem, a quiet market town in northern Shropshire, had been ravaged by fire in the past. In 1677, historical records note, a fire destroyed many of the town's old timber houses. A young girl named Jane Churm, the legends say, accidentally set fire to a thatched roof with a candle. Many believed her ghost haunted the area and had been seen on a few other occasions.

http://www.halloweenishere.com/images/ghostpics/firegirl.jpg

Tsuki
02-05-2005, 10:36
LOL daar gaat Iwan weer ...............

Iwan
02-05-2005, 10:40
LOL daar gaat Iwan weer ...............

Tja, da's mijn bedrage aan dit forum he? Toch weer een beetje die Indische kant die de kop opsteekt.
Misschien een nieuw onderdeel voor het forum:

The M-files!!!

Iwan
02-05-2005, 10:43
Hahaha LOL@Rik die mij effe een hart onder de riem steekt! :mrgreen:

Iwan
02-05-2005, 11:14
http://onverklaarbaar.goedbegin.nl/

dat houd je wel even van de straat!

Ik zal eens ff kijken of daar iets te vinden is dat ik nog niet weet!

Arjan
02-05-2005, 11:26
hmm das zeker creepy, of die voorbijgangers waren aan de paddo's

D22ntjuh
02-05-2005, 12:02
oew das wel spooky mischien kon ze tog nog eruit komen

Kim
02-05-2005, 12:48
so! vet!

Leon
02-05-2005, 14:28
Kan je niet helemaal verbrand worden? Als tanden overblijven liggen deze
misschien nog wel onder puin ofzo? Kan me niet voorstellen dat je daaruit
ontsnapt als anderen er ook niet inkunnen, en dat spook verhaal van Iwan
geloof ik ook niet echt hahaha :wink:

Kim
02-05-2005, 14:44
je kunt niet helemaal verbranden dat heb ik op gelezen of op tv gezien bij een wetenschappelijk onderzoek waar ze spontane zelfontbranding testten.

Iwan
02-05-2005, 14:49
Kan je niet helemaal verbrand worden? Als tanden overblijven liggen deze
misschien nog wel onder puin ofzo? Kan me niet voorstellen dat je daaruit
ontsnapt als anderen er ook niet inkunnen, en dat spook verhaal van Iwan
geloof ik ook niet echt hahaha :wink:

Totale verbranding is vrijwel onmogelijk. Zelfs bij een crematie blijven er nog allerlei hardere delen over.
Dat spookverhaal was trouwens niet van mij, ik ben slechts de messenger in dit geval.
Maar het lijkt me dat ze niet onder het puin ligt, aangezien de brandweer er binnen is geweest.
Die gaan echt niet naar binnen als er een te groot risico op instorten is.
Dus ik denk dat dat pand uitgebrand is maar gewoon nog staat...

Deuce
02-05-2005, 16:16
Vage shit :shock:

En creepy inderdaad.....maar die mensen vonden het ook wel normaal dat er "een" kind in hun huis stond of wat?

Iwan
03-05-2005, 09:40
Ja ik had het gelezen man. Fascinerend verhaal hoor.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...

Leon
03-05-2005, 14:38
Ik denk dat ze de achterdeur heeft genomen

m.g
03-05-2005, 15:46
Inderdaad erg creepy deze verhalen... ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt...

payap
04-05-2005, 00:07
Fascinerend zulke dingen. Je leest het zo vaak en uit alle tijden dat er zulke dingen gebeuren.

heb bij de bibliotheek ook wat boeken van charles berlitz eens geleend met zulke verhalen.

Fr3ddy
04-05-2005, 00:34
vette shit iwan 8)

Iwan
04-05-2005, 09:31
Fascinerend zulke dingen. Je leest het zo vaak en uit alle tijden dat er zulke dingen gebeuren.

heb bij de bibliotheek ook wat boeken van charles berlitz eens geleend met zulke verhalen.

Het verbaasd me eerlijk gezegd dat er naast mij nog meer forumbroeders zijn met interesse in zaken als deze.
Leuk!

TommySoprano
04-05-2005, 14:34
ik vind dat alles ook wel interessant, maar houd me er bewust! niet te veel mee bezig..................laat t maar lekker onverklaarbaar laat maar zeggen :lol: