PDA

View Full Version : Marco Pique Europees kampioen WPKL



Highline
02-05-2005, 18:31
van fighttalk

afgelopen weekend is MArco Pique Europees kampioen geworden in de klasse tot 76 kilo. Hij versloeg zijn tegenstander in de 4e ronde op KO. Zijn tegenstander Johnny Roye was voordat hij MArco trof 6 partijen ongeslagen. Marco maakte een einde aan zijn zegereeks. MArco gefeliciteerd.

Highline
02-05-2005, 18:39
van kickbox.nl

Manchester zaterdag avond,

Marco Pique wist in de vierde ronde zijn tegenstander Roy Jones naar het canvas te sturen.

De gehele wedstrijd kon je zien dat Pique scherp was en dat hij naar england was gekomen om een titel op te halen.
Jones die nog boksend iets probeerde tegen het arsenaal van trappen en knieen van Pique.werd keer op keer snoeihard afgestraft door pique!

Pique was de hele wedstrijd veel completer en veel meer in vorm en wist dus door KO in de vierde ronde Kampioen te worden.

CAPO58
02-05-2005, 23:31
CongratZ Marco :thumbs: ..Ga zo door..

Highline
02-05-2005, 23:36
pique wordt steeds bekender zoals hij verdient, en vecht steeds vaker de laatste tijd

Anonymous
03-05-2005, 00:05
ik kan nu 10 namen noemen van zijn gewichtcategorie, die marco pique zonder enige probleem kunnne inpakke......
en dit is nou kut van kick/thaibox, iedere pipo (niet dat piqeu er een is) heeft een tittel.....
met alles respect voor pique, hij is goed, maar niet de beste van europa..

Jay Hoov
03-05-2005, 12:41
Vet man...Gefeliciteerd!!!!

Fr3ddy
03-05-2005, 16:51
ik kan nu 10 namen noemen van zijn gewichtcategorie, die marco pique zonder enige probleem kunnne inpakke......
en dit is nou kut van kick/thaibox, iedere pipo (niet dat piqeu er een is) heeft een tittel.....
met alles respect voor pique, hij is goed, maar niet de beste van europa..
Noem maar 10 namen die Pique 'zonder enige moeite kunnen inpakken'. Ik denk dat namelijk dat Pique door niemand zonder meer 'ingepakt' kan worden en ik weet zeker dat hij het vechters als Mes, Simson, Shakuta enz. erg moeilijk kan maken.

Jay Hoov
03-05-2005, 17:12
Fr3ddy is correct!!!!

Anonymous
03-05-2005, 17:42
dat van inpakken bedoelde ik nie letterlijk, maar ik weet wel dat mes en simson etc zonder moeite van hem kunnen winne....

RNLMC
03-05-2005, 17:50
Zijn tegenstander Johnny Roye


zijn tegenstander Roy Jones

vocht ie nou tegen johnny roye of roy jones :P :P

Highline
03-05-2005, 18:15
Zijn tegenstander Johnny Roye


zijn tegenstander Roy Jones

vocht ie nou tegen johnny roye of roy jones :P :P

haha scherp. de 2de post was van kickbox.nl van team no limit.. denk dat dat de betrouwbaarste is en dat het roy jones is geweest

Fr3ddy
03-05-2005, 21:12
junior?