PDA

View Full Version : Albert Kraus *spoiler*



Biiyen
05-05-2005, 19:42
Heb net de K1 Max gezien en ik heb Albert nog nooit zoveel low-kicks zien geven :shock: !!

dik verdiende overwinning overigens!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
05-05-2005, 20:42
waar heb je dat gezien dan.

silent
05-05-2005, 21:15
Heb net de K1 Max gezien en ik heb Albert nog nooit zoveel low-kicks zien geven :shock: !!

dik verdiende overwinning overigens!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik miste het boksen wel een beetje.

Hammerkick
05-05-2005, 21:20
Prachtige foto's op : http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1/photo/200505/04/a09/index.html

Biiyen
05-05-2005, 21:48
Heb net de K1 Max gezien en ik heb Albert nog nooit zoveel low-kicks zien geven :shock: !!

dik verdiende overwinning overigens!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik miste het boksen wel een beetje.

idd.. ik denk dat Kraus gewoon niet wilde boksen tegen een pure bokser. Achteraf gezien natuurlijk een goede strategie. Die Kalakoda werd eigenlijk 3 ronde lang door de ring getrapt.

William Diender ...fungeerde als wandelende trap en stootzak, liet eigenlijk zien dat hij nog een hoop moet leren. Misschien tijd voor nieuw Nederlands bloed in Japan! Er loopt zoveel talent rond hier in dit land, de diverse gala's bewijzen dat wij overlopen van talent in de categorie 67,5-70-72,5KG! Ga met Gago Drago naar Japan! Laat Drago Nederland daar vertegenwoordigen!

Wix
06-05-2005, 00:29
[quote=silent]
Laat Drago Nederland daar vertegenwoordigen!

Echt niet! Laat hem maar lekker in Nederland blijven :wink:

DAJAK
06-05-2005, 00:50
Heb net de K1 Max gezien en ik heb Albert nog nooit zoveel low-kicks zien geven :shock: !!

dik verdiende overwinning overigens!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik heb echt genoten van Kraus, het was echt super om te zien dat hij nu ook trapt en afhouders gaf, dat verbeterd zijn vechtstijl enorm!
Ik hoop dat hij in de toekomst ook blijft trappen, want dat zag er echt goed uit.....:thumbs:

Van Andy Souwer heb ik alleen een hele kleine samenvatting gezien, erg jammer, want hij gaf die braziliaan Marfio Canoletti een paar flinke tikken, wat een mooie combinaties heeft Andy zeg!
Andy is één van mijn favourite vechters, ik kijk er altijd echt naar uit om hem te zien vechten, zijn combinaties en vechtstijl zijn echt een genot om naar te kijken!

William Diender toonde erg veel karakter, hij kreeg veel te verduren op zijn benen. Ik dacht echt nu gaat ie neer, maar toch bleef Diender staan en porbeerde terug te knokken!
Erg jammer voor William, maar Sato vocht slim en gebruikte zijn reach in combinatie met zijn trappen en knieën erg goed.

DAJAK
06-05-2005, 00:52
Heb net de K1 Max gezien en ik heb Albert nog nooit zoveel low-kicks zien geven :shock: !!

dik verdiende overwinning overigens!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik miste het boksen wel een beetje.

Ik heb dat boksen Totaal Niet gemist! Ik vond dat Kraus het super had gedaan!!

m.g
06-05-2005, 05:37
Ik heb echt genoten van Kraus, het was echt super om te zien dat hij nu ook trapt en afhouders gaf, dat verbeterd zijn vechtstijl enorm!
Ik hoop dat hij in de toekomst ook blijft trappen, want dat zag er echt goed uit.....:thumbs:

Van Andy Souwer heb ik alleen een hele kleine samenvatting gezien, erg jammer, want hij gaf die braziliaan Marfio Canoletti een paar flinke tikken, wat een mooie combinaties heeft Andy zeg!
Andy is één van mijn favourite vechters, ik kijk er altijd echt naar uit om hem te zien vechten, zijn combinaties en vechtstijl zijn echt een genot om naar te kijken!

William Diender toonde erg veel karakter, hij kreeg veel te verduren op zijn benen. Ik dacht echt nu gaat ie neer, maar toch bleef Diender staan en porbeerde terug te knokken!
Erg jammer voor William, maar Sato vocht slim en gebruikte zijn reach in combinatie met zijn trappen en knieën erg goed.

Kraus heeft altijd een goede gameplan em daar veranderd hij zijn vechtstijl naar maar als hij trapt is hij echt gruwelijk goed..

En William kan sowieso héél véél hebben op zijn benen en kop dus dat verbaasd me niks. wil deze partijen wel zien....
Waar heb je de beelden vandaan!?!?

Hammerkick
06-05-2005, 07:24
http://bjelk.pennan.net/superpro/bilder/images_upload/90.jpg

Kraus heeft altijd een goede gameplan em daar veranderd hij zijn vechtstijl naar maar als hij trapt is hij echt gruwelijk goed..

Volledig mee eens !!!Zijn partijen tegen de Thais Kaolan Kaovichit,Changpuek Chorsepasert en Buakow Por.Pramuk,won hij door heel goed te boksen en nu wint hij tegen een bokser door goed te trappen.Zijn strategie zit echt heel goed in elkaar.

DAJAK
06-05-2005, 09:10
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005552531m0001264m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200505/im00012645.jpg
Heerlijke trap, zo willen we het zien, hier geniet ik nou echt van..... 8)

m.q. mijn broertje download altijd de wedstrijden van Pride en K-1. Ik zal wel ff navragen waar hij die wedstrijden heeft gedownload.

DAJAK
06-05-2005, 09:32
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn20055521837m0001267m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200505/im00012672.jpg
Alle foto's Andy Souwer op de link hieronder;
http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/k1/photo/200505/04/a06/index.html

Ben
06-05-2005, 12:24
mooie foto,s
enne andy heeft een snel kapsel :lol:

DAJAK
08-05-2005, 12:10
De line up voor de K-1 MAX GP Finale is;
July 20st, 2005
Tokyo, Japan


1st fight
Masato(Japan) vs Mike Zambidis(Greece)

2nd fight
Kohiruimaki(Japan vs Andy Souwer(Holland)

3rd fight
Albert Kraus(Holland) vs John Wayne Parr(Australia)

4th fight
Buakaw Por.Puramuk(Thailand) vs Jadamba Narantungalag(Mongolia)


Ik ben benieuwd hoe Kraus dit gaat aan pakken tegen JWP. JWP is een topper!!
Als Kraus zijn boxing skills goed combineert met zijn trappen, heb ik alle vertrouwen in Kraus.
Souwer kan Kohi makkelijk hebben, Souwer is veels te technisch voor hem. Ik hoop dat ie Kohi ff flink aanpakt, want ik kan die gast niet uitstaan!

Highline
08-05-2005, 13:25
wordt een mooie finale!

Biiyen
08-05-2005, 13:26
hahahaha Kohi is meesterlijk! daar heeft sauwer nog niet van gewonnen, Kohi onderschatten is het allerdomste.

jojo
08-05-2005, 14:00
kraus is in stijl!!!!!!!!!!! vet gaaf gefelciteerd