PDA

View Full Version : Maik Kubacki wint op KO in Thailand!!!



Justinian
05-05-2005, 21:08
Onderstaande stond al op OT, maar verdient uiteraard een plaats op het MMA gedeelte. Met dank aan Madmax voor de post.

hallo mensen,

Ik heb goed nieuws hier uit Thailand.
Maik Kubacki, een van onze vechters heeft zojuist zijn eerste gevecht tegen een Thai gevochten.
Hij heeft de Thai in de eerste ronde ko geslagen!
Maik heeft super gevochten de Thai wist niet wat hem overkwam.
Dit staat natuurlijk allemaal op film.

groetjes van Team Angelo.

http://www.angelogym.nl/html/vechters_bestanden/plaatjes/Maik_klein.jpg
Maik Kubacki, Angelo gym.

mama
05-05-2005, 21:21
Doe je goed Maik.........
gefeliciteerd

payap
05-05-2005, 23:26
Gefeliciteerd Maik

top ! :thumbs:

Mutlu
06-05-2005, 16:48
MOOI GEDAAN MIKE!!!
Gaan we als je terug bent met zn allen ff vieren!!!!

Wandfc
06-05-2005, 16:58
TOP MAIK :thumbs: :thumbs:

Dragon Tail
06-05-2005, 18:11
Gefeliciteerd Maik.

Gulo gulo
06-05-2005, 18:33
Gefeliciteerd, goede prestatie :thumbs:

payap
06-05-2005, 20:28
by the way : dit gevecht was ook op pure thaise regels ?

RisingSun
07-05-2005, 02:47
Ik heb nog op de mixfightdag met hem beetje lopen rollen! Gefelicteerd!

Lex
07-05-2005, 14:26
Ik was er toevallig ook en heb die wedstrijd gezien. Was in Pattaya
In de eeste ronde, gewonnen op boksen. Hij sloeg die thai een paar keer tegen het canvas en toebn heeft de scheids de wedstrijd gestaakt, die jongen liep nog te wankelen toen hij de ring uit kwam.

Zit trouwens nog steeds in Thailand :lol:

Justinian
07-05-2005, 14:35
@Lex: waar in Pattaya werd deze wedstrijd gehouden?

Nog veel plezier tijdens je vakantie, ik ben zwaar jaloers :thumbs:

Jeru
07-05-2005, 14:37
jezus het is echt 1 grote mixfight orgie daar in Thailand :lol:

Was toch niet in de Marinebar he? Ennuh Jack Osbourne nog zien knokken??

Lex
07-05-2005, 14:45
Kom er later op terug hoe die boxing stadium heet ben het effe kwijt.
Gesponsord door onder andere het Nirvana hotel waar ikverblijf.
Ik zit hier bijna 6 weken met een snelle terugreis van 3 dagen effe naar nederland en terug.

Het is georganiseerd door mensen van Tony's Gym. Daar ben ik ook dagelijks te vinden.

Zit daar een Thai, min of meer nonactief als vechter, die graag in nederland zou willen vechten voor een redelijk betaalbare gage.
Hij heeft trouwens ins het verleden Johmod gesloopt.
Hij weegt nu wel wat zwaarder.....82kg.

Dus Roy als je wat weet.

Groetjes :D

Justinian
07-05-2005, 14:49
Kom er later op terug hoe die boxing stadium heet ben het effe kwijt.
Gesponsord door onder andere het Nirvana hotel waar ikverblijf.
Ik zit hier bijna 6 weken met een snelle terugreis van 3 dagen effe naar nederland en terug.

Het is georganiseerd door mensen van Tony's Gym. Daar ben ik ook dagelijks te vinden.
Ik trainde in ieder geval bij Pattaya international Muay Thai school (Adres: Thepprasit soi song). Daar worden ook veel wedstrijden gevochten.


Zit daar een Thai, min of meer nonactief als vechter, die graag in nederland zou willen vechten voor een redelijk betaalbare gage.
Hij heeft trouwens ins het verleden Johmod gesloopt.
Hij weegt nu wel wat zwaarder.....82kg.

Dus Roy als je wat weet.

Groetjes :D
Misschien kunnen we wel een paar seminars organiseren en hem een partij laten draaien ;) Lijkt me dat je dan wel uit de kosten komt ;)

jojo
07-05-2005, 14:57
hey top man met deze jongen heb ik nog in de kleedkamer gezeten ( had ik nu maar een handtekening gevraagt) :D :thumbs:
gefeliciteerd kerel!!!!!!!!!!!!

Lex
07-05-2005, 15:01
Dat zou een goede optie zijn.
Als ik terug ben neem ik contact met je op.

Ben trouwens de eerste twee weken bij Sidyotong geweest maar wat begeleiding betreft vind ik Tony's "klantvriendelijker".

Bij Sidyotong betaalde je 200 baht en hielden de trainers de pads op en na 10 a 15 minuten was het ook weer gedaan en moest je maar op de zakken trainen.

Bij Tony's betaalde je voor een losse les 280 baht en dan was er een trainer 3 uur bezig met je, van alle soort technieken doornemen enz enz.
En ook samen naar wedstrijden gaan en uiteraad ook samen stappen.

Groetjes

Justinian
07-05-2005, 15:22
Dat zou een goede optie zijn.
Als ik terug ben neem ik contact met je op.
Goed plan.


Ben trouwens de eerste twee weken bij Sidyotong geweest maar wat begeleiding betreft vind ik Tony's "klantvriendelijker".

Bij Sidyotong betaalde je 200 baht en hielden de trainers de pads op en na 10 a 15 minuten was het ook weer gedaan en moest je maar op de zakken trainen.

Bij Tony's betaalde je voor een losse les 280 baht en dan was er een trainer 3 uur bezig met je, van alle soort technieken doornemen enz enz.
En ook samen naar wedstrijden gaan en uiteraad ook samen stappen.

Groetjes
Ik betaalde geloof ik 150 of 200 baht en kreeg 1 op 1 training. Zware training trouwens, ik ben in die week dat ik er heb getraind iets van 4 kilo afgevallen. Damn, ik kan niet wachten tot ik er weer zit... Misschien kunnen we iets organiseren dat we er volgend jaar met een groep van Mixfight.nl naar toe gaan. Het hoeft helemaal niet duur te zijn. In Pattaya betaal je voor een goede kamer in het hoogseizoen ongeveer 500 baht (€10,-). Als je met twee man op een kamer slaapt kost je dat dus €5,- per nacht. Eten en drinken kost ook niet veel. Zou mooi zijn als we er met een mannetje of 10/20 naar toe kunnen gaan.

jojo
07-05-2005, 15:27
Ik betaalde geloof ik 150 of 200 baht en kreeg 1 op 1 training. Zware training trouwens, ik ben in die week dat ik er heb getraind iets van 4 kilo afgevallen. Damn, ik kan niet wachten tot ik er weer zit... Misschien kunnen we iets organiseren dat we er volgend jaar met een groep van Mixfight.nl naar toe gaan. Het hoeft helemaal niet duur te zijn. In Pattaya betaal je voor een goede kamer in het hoogseizoen ongeveer 500 baht (€10,-). Als je met twee man op een kamer slaapt kost je dat dus €5,- per nacht. Eten en drinken kost ook niet veel. Zou mooi zijn als we er met een mannetje of 10/20 naar toe kunnen gaan.

dan ga ik mee :D

Justinian
07-05-2005, 15:32
Ik geloof dat er nog veel meer leden naar Thailand willen, dus misschien is het wel iets om te organiseren. Ik zal er eens een andere topic over openen.

Maupie
07-05-2005, 16:30
goed initiatief Roy :thumbs:

Jeru
07-05-2005, 16:49
Ik geloof dat er nog veel meer leden naar Thailand willen, dus misschien is het wel iets om te organiseren. Ik zal er eens een andere topic over openen.

Dat zou ernstig stoer zijn 8)

Justinian
07-05-2005, 19:25
Ik geloof dat er nog veel meer leden naar Thailand willen, dus misschien is het wel iets om te organiseren. Ik zal er eens een andere topic over openen.

Dat zou ernstig stoer zijn 8)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink:

madmax
08-05-2005, 16:17
by the way : dit gevecht was ook op pure thaise regels ?

Wij waren er nog maar een paar dagen en waren zeker nog niet helemaal gewend aan de manier van trainen en de warmte.
Ik vond het daarom ook wel cool van Maik dat hij gewoon wou vechten.
Zijn tegenstander had 25 partijen gedraaid, er werd afgesproken dat de rondes 5x2 min zouden zijn en zonder ellebogen (niet geheel op thaise regels dus)

madmax
08-05-2005, 18:58
Ik was er toevallig ook en heb die wedstrijd gezien. Was in Pattaya
In de eeste ronde, gewonnen op boksen. Hij sloeg die thai een paar keer tegen het canvas en toebn heeft de scheids de wedstrijd gestaakt, die jongen liep nog te wankelen toen hij de ring uit kwam.

Zit trouwens nog steeds in Thailand :lol:

Maik heeft het inderdaad met boksen gewonnen. (opdracht van de trainer Angelo)
Maik heeft natuurlijk ook geprobeerd met met een high kick te raken,maar de thai was steeds op tijd weg.
Wel klaagde Maik na de tijd over de slechte vloer (nat).
Ik zelf dacht dat de thai het meeste last had van de gespongen knie die Maik maakte tussen de 2 knock downs door ( Maik was dit trouwens met me eens)
Deze gesprongen knie kwam vol door maar de thai ging niet neer, nadat Maik de thai volgde naar de andere kant van de ring volgde een slavo van slagen waardoor de scheidsrechter besloot de westrijd te beeindigen.
Ik moet hierbij ook zeggen dat ik het niet helemaal eens was met Angelo om Maik te laten vechten inm het Temprassit stadium tegen een ervaren Thai ( 25 partijen) .
Maik vecht als een pittbull en is meestal na de 2e ronde helemaal leeg, alhoewel Maik rustig begon kon hij het toch niet laten om even te kijken of de Thai bestand was tegen zijn stoten en dit resulteerde in een snelle knock down.
Trouwens wij als collega vechters wilden graag geld inzetten op Maik, echter geen van de bookie's wilden tegen Maik inzetten ( hadden we mooi geld kunnen winnen)
Een Bookie had Maik in de morgen zien trainen en was duidelijk onder de indruk.
Maik heeft ondertussen de smaak te pakken gekregen en wil snel weer naar Pattaya en daar voor langere tijd blijven.
Een slaapplaats heeft hij al en de promotor wil hem graag weer inzetten voor een volgend gevecht.
Ook de trainer van Sidyodtong wil hem wel verder trainen en begeleiden voor volgende wedstrijden ( wordt vervolgd?)
Wel jammer dat je niet even ee npraatje met ons bent komen maken (altijd leuk om een landgenoot te zien in een vreemd land)
Een fransman die ook zat te kijken vroeg aan Bas waar we vandaan kwamen (antwoord Holland) waarop de fransman metteen Amsterdam en good Grass (wiet) zei.
Nadat Maik gewonnen had zei Bas tegen de fransman dat er niet alleen good grass uit Holland kwam, maar ook goede vechters.
De Fransman beaamde dit en was zeer onder de indruk van Maik.
Al met al dus een geslaagde vakantie.


m.v.g Madmax

Justinian
08-05-2005, 19:16
Damn wat was ik daar graag bij geweest!! Volgend jaar ben ik in ieder geval van de partij, hopelijk tegelijk met de rest van Angelo gym! Thx voor het verslag Max en tot dinsdag :thumbs:

Lex
10-05-2005, 13:00
Ik was er toevallig ook en heb die wedstrijd gezien. Was in Pattaya
In de eeste ronde, gewonnen op boksen. Hij sloeg die thai een paar keer tegen het canvas en toebn heeft de scheids de wedstrijd gestaakt, die jongen liep nog te wankelen toen hij de ring uit kwam.

Zit trouwens nog steeds in Thailand :lol:


Wel jammer dat je niet even ee npraatje met ons bent komen maken (altijd leuk om een landgenoot te zien in een vreemd land)


m.v.g Madmax

Was eigenlijk te verbaast van de snelle afwikkeling door Maik en stond jullie eigenlijk een beetje na te staren en was waarschijnlijk opdat moment te bescheiden,..sorry

Bomba
10-05-2005, 13:08
Maik heeft super gevochten daar die Thai wist niet wat hem overkwam en ja hij was echt nog aan het wankelen na de partij.
Jammer was wel dat we niet op Maik konden wedden bij de boekies anders waren we een stuk rijker geweest. :lol: