PDA

View Full Version : iemand bekent met ephidril???



Luka
06-05-2005, 19:17
heeej..

ik wil wat gaan afvallen omdat ik mezelf te zwaar vind.. weeg nu 108 en ben nu bezig met ephidril.. het is een capsule met soorten ingredienten erin wat je slanker moet maken.. je hebt 3 soorten potjes tot 6 kilo afvallen tussen 6 en 15 kilo en 15 kilo plus.. ik heb de 15 kilo plus gedaan en nu 2de dag bezig.. weet niet of het werkt maar het is niet goed geld trug binnen 30 dagen dus dacht altijd het proberen waard dacht ik..

hier nog wat meer informatie voor degene die niet weten wat het is

Er zijn mensen die altijd alles kunnen eten (vaak meer dan 3000 calorieën per dag) zonder ooit aan te komen...terwijl anderen ondanks een streng dieet steeds dikker worden.
Waarom?
Omdat degenen die net zo veel kunnen eten als ze willen, zonder aan te komen, een stofwisseling hebben die meer calorieën verbrandt dan ze opnemen. Dit in tegenstelling tot mensen die ondanks een normaal (of zelfs aangepast) voedingspatroon eten. Zij hebben een stofwisseling die te weinig calorieën verbrandt en afvalstoffen achterlaat: deze worden tenslotte omgezet in vet.
Dat betekent dus, dat men bij een goed functionerende stofwisseling slank blijft, ook als men veel eet, terwijl bij een slecht functionerende stofwisseling ook aankomt als men weinig eet!
En juist daar doet Ephidril.600 wat aan! (zie het artikel hiernaast)

Luka
06-05-2005, 19:17
hier nog ff de link na de site http://www.ephidril.ch/

Leon
06-05-2005, 20:17
Op de eerste plek is snel afvallen sowieso slecht voor je, ten tweede heb je grote
kans dat het dubbele er in mum van tijd weer bijkrijgt als je stopt met het spulletje.
Als je echt wil afvallen zou ik gewoon goed op voeding letten en sporten,
nooit helemaal niets meer eten/drinken en je helemaal uit je naad sporten.

Octavius
07-05-2005, 00:30
SCAM

Zwaar nepperij. Geen duidelijkse samenstelling van het produkt en veel betalen voor wat kruiden dus. Dikke maar ook dikke onzin.

Luka
07-05-2005, 15:11
aan de ene kant heb je wel gelijk.. heb er ook niet veel vertrouwen in maar moest het van me moeder toch proberen.. zei betaald ook :P..
30 dagen niet goed geld terug garantie dus kan altijd proberen d8 ik..

Jochem
07-05-2005, 17:28
sporten en niet snacken. That easy. (ik was ook ooit zwaar overweight)

Marit
11-05-2005, 00:33
Handig, je stofwisseling gaat er sneller van en je kunt dus gewoon hetzelfde blijven eten en lekker afvallen.

Niet dus! Heb mijn stofwisseling ook weleens opgekrikt (stackers, toen nog mét) en kreeg echt honger als een paard! Feit blijft dus dat als je wilt afvallen, je jezelf gewoon moet inhouden wat eten betreft. Snelle of geen snelle stofwisseling.

bmalotaux
11-05-2005, 13:56
veel sporten is goed voor je stofwisseling idd
en als je dan ook nog gezond eet, dan val je heel snel af:)

marcelt
13-05-2005, 19:40
Ipv pillen zou ik geen voedsel met suiker meer gebruiken en geen chips, patat en gebakken aardappelen. Wel veel groente en fruit en veel trainen!

Luka
13-05-2005, 20:15
ben nu 6 dagen bezig en 1 kilo afgevallen.. train ook meer dus weet niet waar het nu aan ligt misschien wel samen :P

Luka
14-05-2005, 12:30
6de tot 9de dag 0.9 kilo eraf 8)

Anonymous
17-05-2005, 09:52
Dat stelt weinig voor, er zitten altijd wat vochtafdrijvers in de dieetpillen dus je bent gewoon wat vocht aan het kwijtraken. Je geeft al aan dat je wat harder aan het sporten bent dit is de clue + verstandig eten.
Dus niet dieten maar de juiste voedingskeuzes.

Anonymous
17-06-2005, 17:25
Use the brain Luke! :P

Aaronk
21-06-2005, 03:40
meer vezels eten... minder koolydraten, gezonde samenstelling van vetten, koildrhyraten en eitwitten.

veel water drinken.

Cardio en kracht training

niet stoepen