PDA

View Full Version : Vieze racistische mongool!



Ossie
06-05-2005, 18:27
Ik kwam gister op een of andere manier op een feestje terecht waar zo'n vette Lonsdaler rondliep (heb ik niks tegen hoor). Dikke Lonsdale trui aan dus, legerkistjes eronder, legerbroekie aan, haren netjes opgeschoren aan de zijkanten.... Dus ik doe gewoon vet relaxed tegen hem, zo van: dat iemand Lonsdale aanheeft zegt niets over hem. Begin ik met hem te praten over van alles en nog wat, kwamen we op het onderwerp 'buitenlanders' uit (ben zelf Turks). Zegt die gast: ja ik moet ze ook absoluut niet.... Kijk zegt ie: trekt zijn trui uit.....en wat heeft ie HEEL groot op zijn arm? WPWW!!!! 'White Pride World Wide, mooi he' zegt ie dan. Wat een smerige kankermongool!!
Dus ik zeg tegen hem: dus jij hebt nu een hekel aan mij terwijl je mij niet eens kent? Nee zegt ie: jij bent wel relaxed. Dus ik zeg hoe weet je dat? Ja ik praat nu toch al even met je..... Hoe kan je nu weten hoe iemand is na 5 min. met hem te praten??? :?
Maar ja, toen kwam er een vriend van mij bij en die zegt: wat vind je van Hitler? Ja zegt die koekwous, 'Hitler is een topper', hij is mijn held'. Dus ik vraag hem waarom: ja, Hitler was tegen Joden, ik haat joden ook'. Waarom dan zeg ik: ja, Joden denken alleen geld, het zijn egoistische misbaksels.
Maar Hitler heeft ook allemaal Nederlanders vermoord zeg ik, waarop een lange stilte volgde.
Zegt ie: daarom heb ik nog enigszins sympathie voor Turken: zij haten Joden ook. Dus ik zeg: ik haat Joden absoluut niet. Weinig Turken haten Joden.

Maar ja, zo ging de discussie nog even door en die gast sprak zichzelf keer op keer tegen, sloeg werkelijk nergens op......

Een jaar geleden had ik zo iemand nog helemaal KO gemept, maar het kan mij allemaal werkelijk niks meer schelen. Dat zij niet beter weten, dat kan ik niet verhelpen.



Dit verhaal moest ik even kwijt. Ik wil weleens weten hoe jullie hierop zouden reageren en of jullie het gerechtvaardigd vinden om zo'n iemand zijn ass te kicken.....

P.S. dit is gister echt gebeurd, en ik zit dingen niet eens aan te dikken.

Justinian
06-05-2005, 18:29
Met zulke figuren valt niet te praten, gewoon lekker 'links' laten liggen ;)

Jeru
06-05-2005, 18:33
kijken hoe leuk ze het vinden om Lonsdale te dragen als ze de volgende foto's gaan zien....

http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=152

Of was het deze Lonsdaler? :wink:

http://www.prideofficial.com/free/news/img/photo_b/1112448910.jpg

Ossie
06-05-2005, 18:39
Of was het deze Lonsdaler? :wink:

http://www.prideofficial.com/free/news/img/photo_b/1112448910.jpg[/quote]

Met die Lonsdaler zou ik niet in discussie durven te gaan :wink:

Justi, dat feest was trouwens in de Hasseler Es. Ligt dat bij jou in de buurt?

Justinian
06-05-2005, 18:47
Justi, dat feest was trouwens in de Hasseler Es. Ligt dat bij jou in de buurt?
Ik heb wel in de Hasseler Es gewoond, maar tegenwoordig woon ik in de Berflo Es (achter het station).

redjuh
06-05-2005, 18:49
waarom moet het weer een recistische MONGOOL genoemd worden?

tering wat kanker om zulke dingen steeds te moeten lezen

Luka
06-05-2005, 18:55
lonsdale dragers die uitgaan van de white power zijn echt kansloos.. zoals in dat verhaal ook.. als je alleen zegt hitler is een topper dan ben je al niet goed wijs volgens mij.. het zijn niet alleen joden wat hitler heeft vermoord.. het is wel het ergste wat die heeft gedaan.. maar de NL en Engelsen en alle landen wa die is geweest heeft die mensen vermoord om het land.. die gast is gewoon niet goed te praten vind ik..

maja vaak zijn het ook "mindere" mensen die nergens bij horen (denken ze dan) en willen dan bij iets horen en gaan daarom lonsdale dragen beetje jammer maja..

Leon
06-05-2005, 19:10
Typisch geval van trieste personen die niet weten waar ze het over hebben, moet je boven staan.

Judas
06-05-2005, 19:21
IQ van die gasten is vaak ook niet hoger dan 70, dus verspilde moeite om mee in discussie te gaan.

Biiyen
06-05-2005, 21:13
vaak zijn het gasten die zelf niet werken, maar wel zitten te zeuren over buitenlanders. idd zoals Justi zegt, lekker links laten liggen en geen energie aan verspillen. Ik ben blank en in elkaar geslagen door een groepje lonsdalers... ze haten blijkbaar alles wat anders is.

payap
07-05-2005, 00:41
Ossie :

Maar ja, toen kwam er een vriend van mij bij en die zegt: wat vind je van Hitler? Ja zegt die koekwous, 'Hitler is een topper', hij is mijn held'. Dus ik vraag hem waarom: ja, Hitler was tegen Joden, ik haat joden ook'. Waarom dan zeg ik: ja, Joden denken alleen geld, het zijn egoistische misbaksels

Hebben deze idioten dan nooit geschiedenis gehad, opvoeding genoten of tv gekeken (laatste dagen weer actueel) en geconfronteerd met beelden wat die Hitler aan heeft aangericht ?

Leon
07-05-2005, 01:01
Ossie :

Maar ja, toen kwam er een vriend van mij bij en die zegt: wat vind je van Hitler? Ja zegt die koekwous, 'Hitler is een topper', hij is mijn held'. Dus ik vraag hem waarom: ja, Hitler was tegen Joden, ik haat joden ook'. Waarom dan zeg ik: ja, Joden denken alleen geld, het zijn egoistische misbaksels

Hebben deze idioten dan nooit geschiedenis gehad, opvoeding genoten of tv gekeken (laatste dagen weer actueel) en geconfronteerd met beelden wat die Hitler aan heeft aangericht ?

Nee die sukkels zijn niet naar school geweest en zijn kortom toekomstloos,
als ze zien wat Hitler heeft aangericht fokt ze dat alleen meer op en vinden
ze het alleen maar mooier. Echt laagste volk wat je kan vinden hier in NL.

Anonymous
07-05-2005, 11:30
Die jongen heeft idd het IQ van een kuiken. Ik wil het niet zeggen maar zeg het toch: Niet elke hardcoreliefhebber/ gabber is zo.

Virus
07-05-2005, 19:58
Die jongen heeft idd het IQ van een kuiken. Ik wil het niet zeggen maar zeg het toch: Niet elke hardcoreliefhebber/ gabber is zo.
Daarin heb je absoluut gelijk...

Wat ik niet goed begrijp is dat je überhaupt een discussie aangaat met zo`n dwaas als hij is... Als ie zo`n extreme uitspraken doet over buitenlanders, vind ik vragen als : "wat vind je dan van Hitler?" vrij overbodig...

Laatst ook: ik kwam met een maat van mij `t fitnesscentrum uitgelopen toen ik op het station in Heerlen drie van die nazi-nerds de Hitlergroet hoorde en zag maken naar een oud vrouwtje en haar twee kleinkinderen met een donkere huidskleur... En een lol dat ze hadden!

Weet je wat ik nu zo typisch vind?
Dat deze "stoere" gasten niet het lef hebben om even de fitnesszaal in te lopen om daar tegen een paar brede beesten van negers die Hitlergroet uit te brengen :twak:

Ik zou d`r geld voor over hebben om te zien wat er vervolgens zou gebeuren... :lol:

Biiyen
07-05-2005, 20:07
Die jongen heeft idd het IQ van een kuiken. Ik wil het niet zeggen maar zeg het toch: Niet elke hardcoreliefhebber/ gabber is zo.
Daarin heb je absoluut gelijk...

Wat ik niet goed begrijp is dat je überhaupt een discussie aangaat met zo`n dwaas als hij is... Als ie zo`n extreme uitspraken doet over buitenlanders, vind ik vragen als : "wat vind je dan van Hitler?" vrij overbodig...

Laatst ook: ik kwam met een maat van mij `t fitnesscentrum uitgelopen toen ik op het station in Heerlen drie van die nazi-nerds de Hitlergroet hoorde en zag maken naar een oud vrouwtje en haar twee kleinkinderen met een donkere huidskleur... En een lol dat ze hadden!

Weet je wat ik nu zo typisch vind?
Dat deze "stoere" gasten niet het lef hebben om even de fitnesszaal in te lopen om daar tegen een paar brede beesten van negers die Hitlergroet uit te brengen :twak:

Ik zou d`r geld voor over hebben om te zien wat er vervolgens zou gebeuren... :lol:

Over hoeveel geld praten we?

Robbie
07-05-2005, 20:10
Gwoon een debiel dus

Ossie
07-05-2005, 20:12
Die kerel durfde mij al niet mijn gezicht te zeggen wat ie van mij vond.
Volgens hem was ik een relaxte gast :? Hoe weet je dat na 5 min. praten?
Ik vind: als je dan al zo'n racistische eikel bent, wees dan principieel en praat helemaal niet tegen buitenlanders.... toch? En ga niet de hele tijd aanpappen met een turk.
Die gast zijn opa was waarschijnlijk gewoon een NSB'er. Vandaar dat hij voor Hitler is. Misschien moet die dude vriendjes worden van Guru? :twak:

Virus
07-05-2005, 20:13
@ Raziël: als jij `t kan regelen kunnen we wel tot een leuk prijsje komen denk ik...

Ossie
07-05-2005, 20:18
Ik heb wel een paar negers die we voor Raziel kunnen uitkiezen:

1: Gilbert Yvel
2: Rodney Faverus
3: Alistair Overeem
4: Ernesto Hoost
5: Remy Bonjasky

payap
08-05-2005, 14:58
vergeet Melvin Manhoef niet :mrgreen:

Biiyen
08-05-2005, 15:04
prima! dit zijn mijn voorwaarden:

Het geld krijg ik vooraf
De in en uit gang moet VRIJ zijn
niemand mag me tegenhouden als ik naar buiten kom gerennen

Leon
09-05-2005, 13:22
Ik kom eigenlijk nooit op feestjes waar mensen met dat soort tatooages rondlopen, mischien tijd om je hele vriendenkring eens goed onder de lope te nemen Ossie :wink:
Maare Justi heeft gelijk, gewoon negeren, als je als Turk zijnde zo'n debiel een paar klappen geeft, geef je hem in zijn eigen kromme belevingswereld nog gelijk ook.

Klopt, dan klopt zijn verhaal. En dan kan je erop wachten dat de haat alleen maar
groter word, laat die trieste gasten lekker triest doen in hun eigen trieste wereldje.

Muay Thai Elite
09-05-2005, 15:00
Kvind het overigens niet echt netjes van je om een gesprek met hem te beginnen en hem suggestieve vragen te stellen en dan hier gaan lopen klagen over die gast.. Zeg het dan in zn gezicht, of begin er geen gesprek mee.

*Verder ben ik het overigens wel eens met bovenstaande meningen over die kerel (voordat daar weer iedereen weer over begint).*

Leon
09-05-2005, 15:36
wat MTE zegt klopt ook, je vraagt ook gewoon dom door :wink:

Ossie
09-05-2005, 15:39
Kvind het overigens niet echt netjes van je om een gesprek met hem te beginnen en hem suggestieve vragen te stellen en dan hier gaan lopen klagen over die gast.. Zeg het dan in zn gezicht, of begin er geen gesprek mee.

*Verder ben ik het overigens wel eens met bovenstaande meningen over die kerel (voordat daar weer iedereen weer over begint).*

Hey, ik ging met die gast in gesprek omdat ik niet wist wat zijn denkbeelden waren. We hadden ook wel een okee gesprek, totdat dus het onderwerp buitenlanders en dat soort dingen om wat voor reden dan ook werd aangebroken.

Ik heb hem ook wel recht in zijn gezicht gezged hoe krom ik zijn denkbeelden wel niet vind, en dat ie daarmee niet bij moet komen aanzitten.
Mijn gesprek was dan ook gauw afgelopen.

@ Rik: het waren ook geen vrienden van me of zo. Ik kwam daar terecht door een vriend van een vriend. Maar ik was daar ook al naar een uur of zo weg.

Aaronk
09-05-2005, 16:17
jij sloeg dus vroeger mensen inelkaar om hun denkbeelden.. jij bent net zo erg gab

Deuce
09-05-2005, 16:18
Aaron je lonsdale trui is net binnen gekomen...

Arjan
09-05-2005, 16:20
waarom moet het weer een recistische MONGOOL genoemd worden?

tering wat kanker om zulke dingen steeds te moeten lezen

je wil niet dat ze onterecht het woord 'mongool' gebruiken, kan ik best begrijpen maar je gebruikt zelf het woord 'kanker' ... moet je is kijken naar een topic hierzo over die ziekte, zie je dat tamelijk veel mensen in hun omgeving mensen kennen die het hebben... let zelf ook is op dan!!

Guru
15-05-2005, 15:42
Die gast zijn opa was waarschijnlijk gewoon een NSB'er. Vandaar dat hij voor Hitler is. Misschien moet die dude vriendjes worden van Guru? :twak:

Zeer domme uitspraak Ossie.
Mij een beetje vergelijken met aanhangers van het neo-nazisme?

Dit is eerder gebeurd, Pim Fortuyn werd ook zo afgeschilderd...! 8)
Zijn we nou niks wijzer geworden in Nederland?

Jochem
15-05-2005, 16:35
"zijn we nou niks wijzer geworden" is een aparte quote van jou.
de 2e wereld oorlog was een heel wat grotere les dan de dood van Fortuin, maar schijnbaar heb jij daar bar weinig van geleerd.

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3806

Guru
15-05-2005, 18:15
Blijkbaar zie jij niet dat de huidige regering Fortuyn en Janmaat zelfs aan het napraten zijn.
Kijk maar naar antiliaanse jongeren problematiek wat afgelopen week in het nieuws was.

Janmaat was een eikel opzich maar wel geschikt voor een juiste tegenstem in die tijd.
Het probleem met zijn partij was dat er een aantal randdebielen bijzaten die geen brandschoon verleden hadden.

Maar ja als jij graag wil zien dat Hitler Duitsland dezellfde ideeen aanhing als een Pim Fortuyn, Geert Wilders en een partij als Vlaams Belang.
Dan vraag ik mij af of je je uberhaupt in hun ideologie hebt verdiept i.p.v. van dat Groen Links gezwam aan te horen.

Met vriendin is buitenlands en zij vindt Geert Wilders een toffe peer.

Er rest mij nog enkel te zeggen: "At Your Service"

Jochem
15-05-2005, 18:29
blijkbaar heb jij mijn post niet gelezen.

ik geef geen commentaar op de huidige regering/janmaat of whatever. Ik trek al helemaal geen paralellen tussen Hitler en Pim Fortuyn. JIJ bent degene die verkondigt dat "hitler goed voor zijn eigen volk was" (volg de link in mijn vorige post maar) en zodoende de vergelijking maakt tussen Pim en Hitler.

Het enigste waar ik op wijs in mijn post was dat jJIJ degene bent die zijn les niet heeft geleerd van de 2e wereldoorlog. ik betwijfel trouwens of je zelfs wel weet wat de 2e wereldoorlog ons heeft geleerd.

Guru
15-05-2005, 18:37
Hitler was ook goed voor zijn eigen volk, in tegenstelling tot Saddam Hoessein en Pol Pot die hun eigen volk de dood injoeg.

Hitler verzekerde iedereen van een baan toen Duitsland bankrupt was.
Wat dat betreft was hij goed, voor de rest ging hij veel te ver door in z'n ideeen.
Maar goed, hoe vaak moet ik het zeggen ik heb voor de rest helemaal geen sympathie voor Hitler dus...

Guru
15-05-2005, 18:39
BTW, geschiedenis was op de middelbare school mijn beste vak...hehe

Biiyen
15-05-2005, 18:56
Hitler was goed voor zijn eigen volk...

Een van Hitlers uitspraken is : "Das volk interesiert mich ein dreck"

* Hij liet alle gehandicapten oppakken en uitmoorden, op het merendeel van die gehandicapten/mongooltjes zijn de meest weerzinwekkende experminten op uitgevoerd (Of zijn gehandicapten in jou ogen geen eigen volk?)

* De enige banen die Hitler heeft gecreeërd zijn die in de wegenbouw (om zijn tanks sneller te kunnen doorvoeren) en in de wapen industrie. (Heel erg goed van hem om zijn volk in een oorlog te lijden

de lijst van wandaden is enorm .... dus Guru als geschiedenis jou beste vak was... sorry hoor maar dan vind ik het knap dat jij überhaupt kan lezen en schrijven.

TommySoprano
15-05-2005, 19:30
Gebed(naar mekka :) ) zonder eind........................ :evil:

Ossie
16-05-2005, 00:10
@ Aaron. Jij zegt in een ander topic dat er niets mis is met 'potenrammen'. Dat maakt jou net zo erg. Jij hebt verder geen last van die poten of zo. Van dit soort knapen heb ik daarentegen behoorlijk veel last. Als ik alleen ben en zij met een groepje proberen ze mij wel te intimideren en bedreigen.

@ Guru. Als ik naar de link van Jochem kijk, kom je toch eerlijk gezegd over als iemand die het niet zo op buitenlanders heeft en neo-nazis symphatiseert. Maar als jij zegt dat dat niet zo is, dan zal het wel niet zo zijn.

Wat betreft Hiter. Wat hij heeft gedaan kun je op geen enkele wijze goedkeuren. Je kan jou volk geen beter leven geven door anderen uit te moorden. En hij moordde anderen uit, en gaf zelfs daarmee zijn volk geen beter leven.
Toen hij wist dat hij ging verliezen, stuurde hij zelfs kinderen het slagveld in. Hij voerde op het eind oorlog volgens het motto van: geen Hitler, geen Duitsland.

Guru
16-05-2005, 10:36
Ik begrijp je volkomen Ossie.

Ik wil er nog een ding aan toevoegen.
Bekijk allemaal eens de datum van mijn post...
Juist...een dag na de moord van van Gogh.
Het leven is een moment opname en die week was zowiezo een vreselijke tijd voor Nederland en voor mij ook.

Jochem
16-05-2005, 11:01
Hitler was ook goed voor zijn eigen volk, in tegenstelling tot Saddam Hoessein en Pol Pot die hun eigen volk de dood injoeg.

Hitler verzekerde iedereen van een baan toen Duitsland bankrupt was.
Wat dat betreft was hij goed, voor de rest ging hij veel te ver door in z'n ideeen.
Maar goed, hoe vaak moet ik het zeggen ik heb voor de rest helemaal geen sympathie voor Hitler dus...

BOVEN ALLES is Hitler verantwoordelijk voor meer dan 50.000.000 doden.

deze post heb je gisteren gemaakt en je roept nog steeds hetzelfde. paar uur later roep je dat je dat alleen vond de dag na Theo`s dood.

En geschiedenis je beste vak? dat je een hoog cijfer haalde op de basisschool wil niet zeggen dat je een expert bent op de 2e wereldoorlog. Zoals raziel al vertelde waar die banen werden gecreeerd.... dat heeft niks met "goed" te maken. Als jij dat in je kromme belevingswereldje wel vindt, laat je eens nakijken man.

als jij zonnodig iets goeds wilt vinden wat hitler heeft gedaan en dat graag wilt roepen, doe dat dan op die kansloze site van je, en niet hier waar meniggeen wel voor zichzelf nadenkt.

Angelco
16-05-2005, 12:59
maakt me nie echt veel uit, maar ik vind je av wel vet ossie :D

Ossie
16-05-2005, 15:05
Je weet het he
You can't fuck with the Jesus :lol:

Guru
16-05-2005, 21:12
als jij zonnodig iets goeds wilt vinden wat hitler heeft gedaan en dat graag wilt roepen, doe dat dan op die kansloze site van je, en niet hier waar meniggeen wel voor zichzelf nadenkt.


Ten eerste is dat mijn site niet.
Ten tweede, sla je de spijker op z'n kop, "iedereen denkt voor ZICHZELF", in zo'n slechte wereld leven we en in feite is ieder mens een rascist en is ieder mens slecht.
Maar goed het is al erg genoeg dat we op deze aardkloot zitten, dus moeten we maar het beste van maken, nietwaar?
Jij maakt je graag druk over mij en voert al tijden een hetze, en schildert mij af als een halve NAZI.

Ik maak me er niet druk om, je kent me niet, en volgens mij kom je ook al veel korter op dit forum dan ik die al ruim 4/5 jaar nieuws checkt.
Ik was eerst RVD op dit forum en jongen als je dat niks zegt, dan houdt het ff op ok?

"De aarde is rond en de wereld is plat"

Was getekend

Ronny
16-05-2005, 21:42
door te zeggen dat elk mens slecht is en dat iedereen een racist is..bewijs je mij al dat je een verkeerd beeld van de wereld hebt. dat is helemaal niet wonderbaarlijk, aangezien het gros van de bevolking al gehersenspoeld is door de beeldvorming die het mediaapparaat op ons loslaat.

maar om dan te komen met een een quote van mister TOP-POP uitgesproken in DIT WAS HET NIEUWS, ja dan ga je echt te ver.

aangezien deze meneer zijn visie helemaal niet strookt met de bekrompen gedachten van jou... oja ik was er al voor RVD...maar om dat als een argument voor mijn gelijkheid te gebruiken??? helaas zo'n debiel ben ik niet.

Guru
16-05-2005, 22:14
Dat is jouw mening!
Prima toch? :lol:

Ronny
16-05-2005, 22:28
nee, het is niet alleen mijn mening...het is ook een feit.. jij zit ernaast..helaas

Guru
16-05-2005, 23:24
Wat jij wil Meneer Janmaat! 8)

Jochem
17-05-2005, 11:24
je geeft jezelf iets teveel credit Guru, ik voer geen hetze tegen je. Ik hap wel op oliedomme posts, en helaas vallen de meeste van jouw posts onder die noemer.

En dat ik je afschilder als een halve Nazi komt omdat je steeds maar weer ZELF met hitler komt om hem te verdedigen. Doe dat dan ook eens een keer niet maar kom eens met een argument dat daardwerkelijk ergens op slaat in plaats van dingen als "het media apperaat hersenspoelt ons". "alle mensen zijn slecht van nature" en nog 100tal andere idiote standaard uitspraken die je zelf uit de rechtse "literatuur" hebt gejat.

Als je je doppen eens opendeed zie je dat veel mensen hier behoorlijk rechtse (in de huidige politieke zin) denkbeelden erop nahouden. Deze stroken een goeddeel met wat jij denkt, alleen dat onnadenkende niet aan de werkelijkheid gekoppelde geblaf van jou schrikt alleen maar af.

Hans
17-05-2005, 12:19
Gezellige boel hier.
Sommige hier gaan spoken zien.

Biiyen
17-05-2005, 12:38
Gezellige boel hier.
Sommige hier gaan spoken zien.

Nee hoor het is juist gezelliger geworden,,, een tijdje terug waarden er hier nog meer halve gare rond die last hadden van een stijve rechterarm en een scheerapparaat dat niet onder de neus kan scheren.

Gelukkig hebben we hier een goed werkende kansloze-filter.

Guru
17-05-2005, 19:52
Gezellige boel hier.
Sommige hier gaan spoken zien.

Ja Hans, dat klopt helemaal.
Maar ja dat heb je met "die keyboardwarriors" die dag en nacht hier zitten he.
En als ze een mening hebben over een bekende vechter, dan is het meestal negatief en als zo'n bekende vechter opeens gaat posten, is het hosanna.