PDA

View Full Version : Silva thinks Fedor will G.n.P Cro-Cop



Judas
06-05-2005, 20:18
Three different questions for Wanderlei Silva

Current Pride Middleweight champion Wanderlei Silva is one of the eight fighters who survived the first round of the 2005 GP, and he will be in action on June 26th, trying to reach the semifinals. Via the internet, the Chute Boxe star chatted with some fans and answered three explosive questions about four fighters who are not in the race for the GP champions belt. Check it out:


Randy Couture, Chuck Liddell, Fedor Emelianenko and Mirko Cro Cop are some of the top fighters you haven't faced yet. When and how would you like to fight them?

Wand: 'Two of these four, Fedor and Cro Cop, are in the same event (Pride) that I am and I will face one of them very soon, probably in December. About the other two I would like to fight very much, if they come to my event, then we be able to straight things out. '


ADCC: Which one of them you consider the most difficult to face (regarding the fighting style)?

Wand: 'They are all very good fighters and the difficulty is related to the weight. If I face Fedor or Cro Cop I will have to move up a category. But if I face someone of my current weight I have the obligation to make a good fight'.


ADCC: What do you think about the possible challenge between Fedor and Cro Cop?

Wand: 'I think is going to be a great fight and Fedor will take Cro Cop down and he will win by punching him in the guard.'



http://news.adcombat.com/article.html?id=9143

Kijk, die Silva heeft nou es verstand van zaken(Fedor-Crocop) :wink:

ICON
06-05-2005, 20:22
waarschijnlijk al n heel oud interview of niet?? hij heeft al tegen cro cop gestaan

Gulo gulo
06-05-2005, 20:38
Ja maar die partij tegen Crocop was toen op aangepaste regels (K1 vs. Pride). Het zal nu wel om een volledige Pride partij gaan.

Anonymous
06-05-2005, 20:42
Ja maar die partij tegen Crocop was toen op aangepaste regels (K1 vs. Pride). Het zal nu wel om een volledige Pride partij gaan.

wanneer hebben ze tegen elkaar gestaan dan?????????

raar dat ik dat nog nooit gezien heb

A.F.
06-05-2005, 20:42
dat was IK

Gulo gulo
06-05-2005, 20:55
Volgens mij was dat tijdens Pride 20

marster
06-05-2005, 20:59
Ja maar die partij tegen Crocop was toen op aangepaste regels (K1 vs. Pride). Het zal nu wel om een volledige Pride partij gaan.

wanneer hebben ze tegen elkaar gestaan dan?????????

raar dat ik dat nog nooit gezien heb

Ik upload het wel even voor jou,wilde het net weg weggooien.
Heb jij even geluk gehad

marster
06-05-2005, 22:09
Ja maar die partij tegen Crocop was toen op aangepaste regels (K1 vs. Pride). Het zal nu wel om een volledige Pride partij gaan.

wanneer hebben ze tegen elkaar gestaan dan?????????

raar dat ik dat nog nooit gezien heb

Ik upload het wel even voor jou,wilde het net weg weggooien.
Heb jij even geluk gehad

Check multi

ICON
06-05-2005, 22:19
Duidelijk iemand die weet waar ie over praat (Fedor vs Cro-Cop).

ICON, als dit interview oud zou zijn, zou 't niet over de MW GP 2005 gaan.

dat staat er ook alleen boven wil nie tzeggen dat het interview dan ook nu is afgelegd. ik denk ook dat t wel van nu is, ik vind t alleen vreemd dat ie zegt dat ie niet tegen cro cop heeft gevochten

p diddy
06-05-2005, 22:21
Duidelijk iemand die weet waar ie over praat (Fedor vs Cro-Cop).

ICON, als dit interview oud zou zijn, zou 't niet over de MW GP 2005 gaan.

scherp :wink:

en wandy heeft gelijk fedor gaat winnen

ICON
06-05-2005, 22:32
Duidelijk iemand die weet waar ie over praat (Fedor vs Cro-Cop).

ICON, als dit interview oud zou zijn, zou 't niet over de MW GP 2005 gaan.

scherp :wink:

en wandy heeft gelijk fedor gaat winnen
heeft nix met scherp te maken dat ziet iedereen

A.F.
06-05-2005, 22:41
THNX MARSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmmmm vaag ..net gekeken...en pride 20 heb ik gewoon hier thuis...raar dat ik deze partij niet meer herinner lol :?

Ossie
06-05-2005, 23:23
ik heb wel beelden van die wedsrijd gezien, maar nog niet alles.
Ik heb er ook wel belang bij. Effe downloaden.....

Emilio
06-05-2005, 23:25
silva heeft gelijk!

The Bulldog
07-05-2005, 15:38
DEnk dat Wanderlei het goed inschat....

De kracht van Fedor in de take down is zo groot en dan die donderklappen van hem... :?

Angelco
07-05-2005, 17:01
Dat hij zich maar eerst bekommerd over de rammeling die hij van Hunt gekregen heeft ... :roll:

The Bulldog
07-05-2005, 17:08
Dat hij zich maar eerst bekommerd over de rammeling die hij van Hunt gekregen heeft ... :roll:

ja deze opmerking gaat inderdaad diep in over het hierboven te lezen intie..

Soms een cro cop fan......

Jochem
08-05-2005, 11:31
van de vikingen de dondergod(en "hoofdgod")

The Bulldog
08-05-2005, 17:04
van de vikingen de dondergod(en "hoofdgod")

JA klopt, dus zou opzich wel passend zijn...hahahaha