PDA

View Full Version : Joerie Mes klaar voor Rayen Simson



Highline
06-05-2005, 22:35
met dank aan fighttalk

video interview: http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm?fuseaction=videolaunch&nbg=ftv&pid=ftv&video_id=181420

Kickbokser Mes wil door één deur met aartsrivaal
Uitgegeven op 05 mei 2005 om 16:17 uur

Kickbokser Joerie Mes wil voor eens en altijd afrekenen met de vete tussen hemzelf en zijn aartsrivaal Rayen Simson. Niet alleen binnen, maar ook buiten de ring. “Voorheen gingen we ook normaal met elkaar om, en ik hoop dat we straks weer door één deur kunnen samen�, zegt Mes. Op 12 juni staan Mes en Simson in de Amsterdam ArenA voor de derde maal tegenover elkaar.


Dat is op voorhand een beladen partij, niet in de laatste plaats omdat beide kemphanen in de media regelmatig elkaar verwijten toespelen. “We hadden vroeger een goede verstandhouding. Maar nadat hij voor de tweede keer van mij verloor gedroeg hij zich onsportief. Boos weglopen uit de ring, met water gooien, dat soort dingen�, zegt ‘The Shark’, zoals de bijnaam van Mes luidt.

Mes beseft dat het vooral de omgeving is die het vuurtje keer op keer opstookt. “Het is niet alleen Rayen, het zijn vooral de mensen om hem heen die het opkloppen. Dat het in interviews over en weer gaat is pas iets van de laatste tijd, sinds onze partij is afgesproken. De promotor zal zeker erkennen dat er meer kaartjes verkocht worden als een partij gaat leven onder het publiek. Maar na mijn partij tegen Panjunsuk, die ik verloor, hebben we een woordenwisseling gehad. Daarna is het helemaal opgeklopt.�

Dat verklaart ook meteen de motivatie van Mes om het nog een keer tegen Simson op te nemen. “Ik heb al twee keer van hem gewonnen, dus aan de ene kant denk ik: waarom zou ik nog een keer tegen hem vechten. Maar het is zo’n verhaal geworden, met zoveel geouwehoer, dat ik nog een keer voor de winst wil gaan en hem wil laten zien dat ik de betere ben.� En dan: “Ik wil hem nu gewoon afstraffen, dat is een extra motivatie voor mij.�

De vechter uit de stal van Mike Passenier wil nog zeker zeven jaar topsport bedrijven. Hij heeft daarnaast nog een toekomstplan dat je niet direct zou verwachten bij een kickbokser. “Ik ben van plan weer te gaan studeren. Ik ben vooral geïnteresseerd in geschiedenis. Dat lijkt misschien een vreemde combinatie, maar ik vind ook dat je in je leven op meerdere vlakken moet ontwikkelen en je interessegebied moet uitbreiden.�

A.F.
06-05-2005, 22:52
sportief interview...

adhdavy
06-05-2005, 23:10
sportief interview...
x2

Ossie
07-05-2005, 00:21
Ja, toch sportief van Mes dat ie er zo over denkt.
Maar ja, zei Rayen in een interview ook al niet iets soortgelijks?
Mijn visie over hoe het gaat in de Arena: ik durf niet te zeggen wie er zal winnen, maar ik denk dat de vechters na de partij elkaar zullen omhelzen en zullen feliciteren, waarna ze gewoon weer met elkaar door een deur kunnen.......

m.g
07-05-2005, 01:41
Ik denk ook dat het een vette partij wordt , en dat ze daarna weer normaal tegen elkaar kunnen doen...

Highline
07-05-2005, 14:09
Heb ik dit niet al eerder gelezen?


mss hier (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=11142&highlight=rayen+simson)

Ben
07-05-2005, 19:39
het word zeker een mooie pot
met als winnaar rayen :thumbs:

Anonymous
07-05-2005, 19:53
tis gewoon heel simpel, wil je geen geouwehoer, moet je hem KO slaan......
anders blijf je dat houwe van, jaaa er werd gevoigten voor de FFE, bond van mikesgym e.d. en dus de jury was partydig, wil je dat nie aanhoren Joerie, moet je hem KO slaan......(of andersom tuurlijk)

Anonymous
07-05-2005, 20:29
Ik lees net op Kickboks.nl dat er geruchten gaan dat Mes gebleseerd is aan zijn knie, en dat hij waarschijnlijk niet gaat vechten tegen Simson.
Klote natuurlijk, maar wie willen we tegen simson zien?
Vielvoye vooir het tweede keer?
Najim voor de derde keer?
Pajonsuk voor de tweede keer?
Dennis De Rus voor de tweede keer?
Of Shakoeta? Simson wil graag tegen Shakoeta. Maar Shakoeta moet 21 mei in Duitsland vechten, bij Superleague. Maar het kan.