PDA

View Full Version : Dick Vrij vs Dorian Yates???



Justinian
08-05-2005, 18:03
Wat er van waar is weet ik niet, maar ik lees net dat Dick Vrij tegen Oud mr. Olympia Dorian Yates heeft gevochten tijdens het jaarlijkse FIBO evenement in Duitsland.

http://www.getbig.com/boards/index.php?action=dlattach;topic=29606.0;id=26653;i mage

http://digilander.libero.it/mikementzer/Yates04.jpg
http://www.recupfast.com/pictures/dick_vrij.jpg


Bron: http://www.mma.tv/TUF/index.cfm?ac=ListMessages&PID=1&TID=598591&FID=1&pc=21

Deuce
08-05-2005, 18:05
FIBO evenement is het grootste fitness en bodybuilding event in Europa....wat the fuck doen ze daar haha

Justinian
08-05-2005, 18:10
Er zal wel niet veel van waar zijn, want ik lees net dit bericht:


"Shawn Ray Getbig Pros Getbig IV
Posts: 2871

Strength & Honor!

Re: Dorian got punched in the Eye at FIBO « Reply #18 on: May 07, 2005, 07:44:21 PM »

--------------------------------------------------------------------------------
I am here in Germany, trust me when I say the injury to Dorian´s eye happend days "Before" the FIBO. I mean he didn´t get into a brawl with someone get a Blk Eye here. I know nothing went down here because I have been here since Wends. and spoke to him each day, he is with Ernie Taylor at his Nutrition Stand. That being said, he shrugged off the Black Eye and I could care less when or how he got it. Out, Shawn "

The Bulldog
08-05-2005, 18:21
Ik weet wel dat er op een BB wedstrijd 2003 in NL een keer een handgemeen is geweest tussen die 2..

Nou ja hand gemeen.... 1 liep boos op de ander af en de ander haalde uit...

Instant KO.....

Justinian
08-05-2005, 18:23
Ik weet wel dat er op een BB wedstrijd 2003 in NL een keer een handgemeen is geweest tussen die 2..

Nou ja hand gemeen.... 1 liep boos op de ander af en de ander haalde uit...

Instant KO.....
Ah, misschien zijn er gewoon 2 verhalen door mekaar gehaald.

The Bulldog
08-05-2005, 18:28
Zou maar zo kunnen ....

voor je het weet hebben ze liggen Knokken op het hoofd podium....

Gulo gulo
08-05-2005, 18:29
Lijkt me ook niet echt een probleem voor Dick Vrij......

A.F.
08-05-2005, 18:31
tering zeg wat een anabolenhenkie die dorian yates... moet je die Lattisimus Dorsi( vleugels) zien zeg....

Nickuraba
08-05-2005, 18:42
hoppa, die is niet vies van een dieetje :S

The Bulldog
08-05-2005, 18:55
Dorian Yates is een grootheid in de BB wereld.

Heeft de Mr. Olympia wedstrijd ik dacht 6 keer gewonnen.

Een aardige man die veel gepresteerd heeft.

De opmerking over Anabolen is opervlakkig want kijk naar menig zwaargewicht.... pindakaas?????? yeah wright..

Ander sport ...andere wereld....

Justinian
08-05-2005, 18:57
Dorian Yates is een grootheid in de BB wereld.

Heeft de Mr. Olympia wedstrijd ik dacht 6 keer gewonnen.

Een aardige man die veel gepresteerd heeft.
focusfighter1 = correct. Ik heb hem een jaar of 9 ook gezien op de FIBO, leek me wel een aardige kerel. Shawn Ray was toen ook van de partij.

Ossie
08-05-2005, 18:59
Ik weet wel dat er op een BB wedstrijd 2003 in NL een keer een handgemeen is geweest tussen die 2..

Nou ja hand gemeen.... 1 liep boos op de ander af en de ander haalde uit...

Instant KO.....


Wie liep op wie af en wie ging er Instant Ko dan?

A.F.
08-05-2005, 20:43
Dorian Yates is een grootheid in de BB wereld.

Heeft de Mr. Olympia wedstrijd ik dacht 6 keer gewonnen.

Een aardige man die veel gepresteerd heeft.
focusfighter1 = correct. Ik heb hem een jaar of 9 ook gezien op de FIBO, leek me wel een aardige kerel. Shawn Ray was toen ook van de partij.

zal best een aardige kerel zijn...

dat wil ik ook niet ontkennen... en anabolen worden in veel sporten gebruikt cq. topsport... en heel goed van m dat ie Mr. Olympia is... maar van pindakaas of een klein kuurtje heb je dit niet!

dus is ie een Anabolenhenkie ... toch?

The Bulldog
08-05-2005, 20:44
Ik weet wel dat er op een BB wedstrijd 2003 in NL een keer een handgemeen is geweest tussen die 2..

Nou ja hand gemeen.... 1 liep boos op de ander af en de ander haalde uit...

Instant KO.....


Wie liep op wie af en wie ging er Instant Ko dan?

Volgens mij is het zo dat hier in verband met zulke dingen geen namen genoemd worden...

Maar denk logisch na ......

Hollandpride
08-05-2005, 22:33
:shock:

http://www.sfd.pl/1/images2002/20021125232704.jpg

Hollandpride
08-05-2005, 22:35
Die vent heeft gewoon een dikke buik door zijn abs, djeez!

Octavius
09-05-2005, 01:51
FIBO in Essen is een grote Testobom. Veel BB en wannabee;s en een hoog siliconen gehalte. Ben er paar jaar geweest maar afgelopen jaar niet. Blijft altijd lachen om een BB bij een trilplaat te zien als er zo chick schaarsgekleed met haar nep DD erop staat. Zeker als die BB zegt "shake it baby".

Octavius
09-05-2005, 01:52
Die vent heeft gewoon een dikke buik door zijn abs, djeez!

Dikke testo pens ja. Markus Ruhl heeft dat ook.

The Bulldog
09-05-2005, 08:57
Als je iets roeps wat betrfet oorzaken van dikke buiken moet je wel het goede middel erbij benoemen he...

Ze zeggen :wink: DAt dit komt door Insuline gebruik in combi met STH.. Vocht opslag tussen de ingewanden is dusdanig groot daardoor. Ook zetten de ingewanden op.

Dus als je dingen wil benoemen....

Octavius
09-05-2005, 10:28
Of je van Testo ook geen dikke pens krijgt Als je er dan niet bij traint teminste. STH krijg je ook zo vervormd lichaam door. Voeten die gaan groeien enz.

Aaronk
09-05-2005, 10:40
Van welk hormoon gaat je weener groeien?

The Bulldog
09-05-2005, 13:11
Van welk hormoon gaat je weener groeien?

Aaronk: niet zo onzeker...ook met jouw maat zijn er vrouwen die blij zijn. :wink:

Octavius
09-05-2005, 13:31
Van welk hormoon gaat je weener groeien?

Kan met stanozolol.

The Bulldog
09-05-2005, 13:34
Van welk hormoon gaat je weener groeien?

Kan met stanozolol.



:roll:

Octavius
09-05-2005, 14:06
Van welk hormoon gaat je weener groeien?

Kan met stanozolol.



:roll:

Staat in de bijsluiter als 'bijwerking'

The Bulldog
09-05-2005, 14:14
Aaronk pomp gewoon 200ml Synthol in je snikkel en hij is een stuk groter

Octavius
09-05-2005, 14:23
prostaat ja...


Aaronk pomp gewoon 200ml Synthol in je snikkel en hij is een stuk groter

Maar ook je snikkel of clitoris. DHT zorgt daarvoor.

Leon
09-05-2005, 14:39
:shock:

http://www.sfd.pl/1/images2002/20021125232704.jpg

Groot en sterk, ok. Maar dit is toch gewoonweg lelijk? Ik
kan me niet voorstellen dat je hier gelukkig mee kan zijn.

Ronny
09-05-2005, 16:24
dan maar klein en miezerig...of niet leon

Aaronk
09-05-2005, 16:30
LMFAO @ shooto. inkopper eerste klas...

shyne
09-05-2005, 16:58
wat deze topic met MMA te maken heeft :?

maar laat die gasten lekker in hun waarde.
het is nou eenmaal hun sport.

dit is Ronnie Coleman, nu al 7 keer op een rij Mr. Olympia...
http://mr-olympia-2003.ronnie.cz/Img/System/coleman.jpg

Dorian Yates is 6 keer mr.O geweest...

Hollandpride
09-05-2005, 20:33
lelijke freaks zijn het

Ossie
09-05-2005, 23:59
Lui verdienen er echt veel aan man.
In de FHM stond toen een interview met die andere mega-bodybuilder, die eeuwige nummer 2. Ik ben zijn naam kwijt, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Kerel verdiende gewoon een miljoen per jaar.
Hij zei zelf ook dat ie vond dat ie er niet mooi uitzag, maar dat dat gewoon moest om zijn geld te verdienen.
Als je ook kijkt naar hoe die lui leven (bijv. eet en trainschema), ze zijn net machines man.

The Bulldog
10-05-2005, 17:43
Lui verdienen er echt veel aan man.
In de FHM stond toen een interview met die andere mega-bodybuilder, die eeuwige nummer 2. Ik ben zijn naam kwijt, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Kerel verdiende gewoon een miljoen per jaar.
Hij zei zelf ook dat ie vond dat ie er niet mooi uitzag, maar dat dat gewoon moest om zijn geld te verdienen.
Als je ook kijkt naar hoe die lui leven (bijv. eet en trainschema), ze zijn net machines man.

klopr lke 2 uur eten.. afgewogen eiwitten koolhydraten en vetten ballans.

veel slaap.

gericht trainen..

en de laatste 8 weken voor de wedstrijd op een nog strakker dieet...

dit is "de MAn" uit ons land op dit gebied... een groot liefhebber van vechtsporten ook..
www.edvanamsterdam.nl

a.s.c.
10-05-2005, 17:52
:shock:

http://www.sfd.pl/1/images2002/20021125232704.jpg

Jezus man, dit is toch wel een geintje :shock: WTF is dit voor halve Gorilla met opgezette ( :shock: ) organen :? . Het zou me verbazen als die mafketel zijn eigen reet nog kan afvegen :shock:

Shytown
10-05-2005, 19:38
Daar heeft hij Leon voor, om zijn reet af te vegen :thumbs:

Octavius
10-05-2005, 21:25
Daar heeft hij Leon voor, om zijn reet af te vegen :thumbs:

Vegen????? LIKKEN JA.

Menno
10-05-2005, 22:38
Daar heeft hij Leon voor, om zijn reet af te vegen :thumbs:

Vegen????? LIKKEN JA.

Dit is het MMA forum, niet the Pit. Hoewel het mij niet zou verbazen als dit topic straks ook naar the Pit verplaatst wordt, zodat er weer een topic verneukt is. Knap hoor.

Justinian
10-05-2005, 23:24
Daar heeft hij Leon voor, om zijn reet af te vegen :thumbs:

Vegen????? LIKKEN JA.

Dit is het MMA forum, niet the Pit. Hoewel het mij niet zou verbazen als dit topic straks ook naar the Pit verplaatst wordt, zodat er weer een topic verneukt is. Knap hoor.

---Justinian

Menno = correct: dissen in de pit en niet op het mma forum aub! Kan men het toch niet laten, dan verwijderen we de betreffende post en nemen we het verwijt dat we censureren voor lief (beleidsvrijheid).

Nb. svp niet reageren op deze post in deze topic, maar open desnoods een topic in forumbeleid.

---/Justinian

Marco
12-05-2005, 01:05
Dick Vrij ruzie met Dorian Yates ? Dick Vrij durft ook wel tegen zo'n klein michelin poppetje :wink: ik vrees dat die Yates nog trager is dan Akebono...

micha
12-05-2005, 09:26
ik vraag me af hoe oud zulke gasten worden :?

Remco
12-05-2005, 11:25
Ik wordt altijd zo verdrietig van die 'gemaakt tevreden' kopppen. Ik kan me dat niet voorstellen.

Tsuki
12-05-2005, 11:35
toch moet je repsect hebben voor hun toewijding ze geven er echt een hele hoop voor op, je kan het mooi vinden of niet maar het vergt wel veel werk

Ossie
12-05-2005, 12:18
Klopt, maar dat vind ik met elke sporter.
Die mensen hebben zo een toewijding aan hun sport. Die laten er ook zo veel voor liggen.
En die good pussy...... dat is nou een reden voor mij om hard en vaak te trainen :wink:

Leon
12-05-2005, 15:04
Ok dan heb je good pussy... wat dan nog? die lui kunnen hem er niet
insteken want hij doet het niet eens meer met al die troep in hun lichaam.

The Bulldog
12-05-2005, 18:25
Ok dan heb je good pussy... wat dan nog? die lui kunnen hem er niet
insteken want hij doet het niet eens meer met al die troep in hun lichaam.

LEon denk eens logisch na...

die gasten gebruiken testoeteron...

Een lichaam maakt natuurlijk ongeveer 15milli gram per dag aan.

deze gasten voegen ongeveer 2000 milli gram per week toe...

die pik steigert vaker dan die van jou hoor... :lol:

Anonymous
12-05-2005, 18:40
Ok dan heb je good pussy... wat dan nog? die lui kunnen hem er niet
insteken want hij doet het niet eens meer met al die troep in hun lichaam.

LEon denk eens logisch na...

die gasten gebruiken testoeteron...

Een lichaam maakt natuurlijk ongeveer 15milli gram per dag aan.

deze gasten voegen ongeveer 2000 milli gram per week toe...

die pik steigert vaker dan die van jou hoor... :lol:

Die gasten gebruiken dat spul in kuurtjes. En als het lichaam zoveel testosteron ontvangt stopt het met de eigen aanmaak. Na de kuur wordt er dus een tijd lang heel weinig aangemaakt en stijgert ie dus niet meer. Om dat op te vangen spuiten ze er weer vrouwelijke hormonen in die de aanmaak van testosteron stimuleren. In bepaalde perioden hebben ze dus meer vrouwelijke dan mannelijk hormonen in hun lichaam. Vandaar ook de "bitch-tits" die je bij veel bodybuilders ziet.

Menno
12-05-2005, 20:49
Ok dan heb je good pussy... wat dan nog? die lui kunnen hem er niet
insteken want hij doet het niet eens meer met al die troep in hun lichaam.

LEon denk eens logisch na...

die gasten gebruiken testoeteron...

Een lichaam maakt natuurlijk ongeveer 15milli gram per dag aan.

deze gasten voegen ongeveer 2000 milli gram per week toe...

die pik steigert vaker dan die van jou hoor... :lol:

Die gasten gebruiken dat spul in kuurtjes. En als het lichaam zoveel testosteron ontvangt stopt het met de eigen aanmaak. Na de kuur wordt er dus een tijd lang heel weinig aangemaakt en stijgert ie dus niet meer. Om dat op te vangen spuiten ze er weer vrouwelijke hormonen in die de aanmaak van testosteron stimuleren. In bepaalde perioden hebben ze dus meer vrouwelijke dan mannelijk hormonen in hun lichaam. Vandaar ook de "bitch-tits" die je bij veel bodybuilders ziet.

Ze nemen geen vrouwelijke hormonen na de kuur, maar juist oestrogeen blokkers, zoals Nolvadex en Clomid. Die neem je overigens oraal.

The Bulldog
12-05-2005, 23:31
hahahaha

beide hebben gelijk...

HCG om de eigen productie weer op gang te brengen

en

Nolvadex/chlomid/proviron rn andere dingen om te voorkomen dat het overschot aan testosteron niet wordt over gezet in oestrogeen....of als dat wel gebeurt dat de symptomen er niet zijn...

Octavius
12-05-2005, 23:36
Sommige anabolen kunen gaan aromatiseren dus gedeeltelijk omzetten in oestrogeen. Gevolg bitch tits, vochtophoping, vetafzetting. Ik kan je zeggen al neem je 2 mg per dag dan legt dat je eigen hormonen stil. Je lichaam is een lui iets doet niks meer of minder dan nodig is. Idd tijdens een kuur wordt je al geil als je naar een damesfiets kijk.

The Bulldog
12-05-2005, 23:40
O ja joh :wink:

Menno
13-05-2005, 00:05
hahahaha

beide hebben gelijk...

HCG om de eigen productie weer op gang te brengen

en

Nolvadex/chlomid/proviron rn andere dingen om te voorkomen dat het overschot aan testosteron niet wordt over gezet in oestrogeen....of als dat wel gebeurt dat de symptomen er niet zijn...

HCG wordt gebruikt om testiculaire atrofie tegen te gaan en onderdrukt van zichzelf de aanmaak van testosteron. Daarom moet het post-cycle altijd icm een oestrogeen receptor antagonist zoals nolvadex gebuikt worden.

Aaronk
13-05-2005, 11:05
Met wat voor kuut raak ik 5 kilo kwijt?

Tsuki
13-05-2005, 11:08
Met wat voor kuut raak ik 5 kilo kwijt?


de laxeermiddelkuur .............

Anonymous
13-05-2005, 11:54
De grote wedstrijdbodybuilders van tegenwoordig gebruiken nu weinig anabole steroiden meer en richten zich in plaats daarvan richten op groeihormoon (STH) en insuline. Probleem met insuline is dat je er vaak de rest van de leven aan vast zit aangezien deze jongens vrij snel suikerziekte ontwikkelen.

Iwan
13-05-2005, 11:56
Met wat voor kuut raak ik 5 kilo kwijt?

Met de kuut van een wuuf van 300kg hahaha!

Aaronk
13-05-2005, 11:57
LMFAO......