PDA

View Full Version : 9 oktober 2005 Ahoy Rotterdam



Sjaak
08-05-2005, 20:44
Ben vandaag bij Apy op zijn sportschool geweest met wat leerlingen en we hebben daar super getraint :thumbs:

Ook effe liggen rollen met Ronny Rivano en ik moet zeggen dat hij heel goed is op de grond :thumbs: Van de week post ik wel foto's van deze training.

Uiteraard nog heel even met Apy gesproken over 9 oktober en dit wordt het allerbeste toernooi ooit gehouden in Nederland kwa deelnemers-sterkte :!: Alleen maar kanjers :thumbs: En Ernesto krijgt uiteraard een waardige tegenstander :wink: Wordt VUURWERK dit gala en het heeft een heel groot voordeel, het wordt in de AHOY gehouden :wink: :maskills:

Justinian
08-05-2005, 20:50
Ook effe liggen rollen met Ronny Rivano en ik moet zeggen dat hij heel goed is op de grond :thumbs: Van de week post ik wel foto's van deze training.
Van wie moest je dat zeggen dan? ;)

Sjaak
08-05-2005, 20:54
Ook effe liggen rollen met Ronny Rivano en ik moet zeggen dat hij heel goed is op de grond :thumbs: Van de week post ik wel foto's van deze training.
Van wie moest je dat zeggen dan? ;)

Van ze vader want die stond beretrots te kijken naar de training :!:

Deuce
08-05-2005, 20:57
Van ze vader want die stond beretrots te kijken naar de training :!:

Dat was omdat hij zijn zoon zag met de shihan uit strijen[/quote]

Shytown
08-05-2005, 21:17
Ben benieuwd naar de foto's Sjaak :thumbs:

Marco (scheids)
09-05-2005, 09:44
Ook effe liggen rollen met Ronny Rivano en ik moet zeggen dat hij heel goed is op de grond :thumbs: Van de week post ik wel foto's van deze training.
Van wie moest je dat zeggen dan? ;)

Hahahaha.....kan me JOUW vraag goed voorstellen, weet niet of Sjaak weet wie Ronny zn tegenstander is in Ahoy.

En 9 oktober wordt idd TOP !!!

Sjaak
09-05-2005, 12:04
[quote="Marco (scheids)"]

Hahahaha.....kan me JOUW vraag goed voorstellen, weet niet of Sjaak weet wie Ronny zn tegenstander is in Ahoy.

Yep :wink:


En 9 oktober wordt idd TOP !!!

:thumbs:


Ronny Rivano is een topper

Dat klopt en een hele aardige gozer :thumbs:

Anonymous
09-05-2005, 12:04
Ronny Rivano is een topper

A.F.
09-05-2005, 12:05
dat was ik :thumbs:

Sjaak
09-05-2005, 12:07
Sjaak, sinds wanneer doe jij grondvechten? Of heb ik gewoon iets gemist?

Nee hoor ik doe normaal niet aan grondvechten, alleen wel is met seminars, just for fun :lol:

Marco (scheids)
09-05-2005, 16:13
Maareh...Rivano vecht 9 oktober toch tegen Chico Martinez?

= correct