PDA

View Full Version : Get ready for the SHORT CIRCUIT!!



BJJ JOKER
11-05-2005, 12:32
Ja ja lekker lekker! Hij gaat weer van start de short circuit!

De eerste zal zijn op 2 juli in Oss zelfde locatie als afgelopen jaar, sportschool Activefitnessworld.

Activefitnessworld
Prof. Regoutstraat 27
5348 AA Oss

Meer informatie volgt snel.

See ya there!!

BJJ JOKER
11-05-2005, 12:36
More info

It's a tournament for all level fighting and will be divided in white belts and coloured belts, male and female. We have adopted the pool system so the fighter will have at least 3 matches on the day.

Competing is very important to brig your BJJ to a higher level. The more you compete the more you improve.

INFO
Date: July 2nd 2005
Place: Prof. Regoutstraat 27, OSS
Time: 10.00 weigh in
11.00 Competition begins
Price: 10,- Euros

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Zie je daar!
Rules: CBJJ or IBJJF www.cbjj.com.br
Weight Classes: men: -67, -73, -79, -85, -91, +91
Women: -60, +60

Requirements: Descent Gi (pak) and short nails.

a.s.c.
11-05-2005, 15:01
altijd een mooi toernooi :thumbs:

yas
12-05-2005, 11:00
ik ben er bij :thumbs:

Aaronk
12-05-2005, 11:09
ik probeer ook mee te doen..

yas
12-05-2005, 13:10
dit is een beetje jammer...
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=10450&highlight=grappling

misschien dat een van de toernooien verplaatst kan worden?? anders ga ik toch voor short circuit omdat je dan iig 3 partijen draait en voor de afwisseling is het leuk met gi..

Aaronk
12-05-2005, 14:48
nogmaals er zijn zo "beprekt" aantal competities en seminars in nl. en toch zitten ze over en over opelkaars dag... overleg is niet zo moeilijk

BJJ JOKER
13-05-2005, 10:18
Je kunt niet alles hebben, maar als je van je GI houdt dan moet je zeker komen dit is het enige toernooi waar je met GI kunt vechten in nederland. En de dutch open. En het word weer leuk en het is altijd gezellig! Dus zie jullie daar!

Groetjes

Christophe
13-05-2005, 18:32
Je kunt niet alles hebben, maar als je van je GI houdt dan moet je zeker komen dit is het enige toernooi waar je met GI kunt vechten in nederland. En de dutch open. En het word weer leuk en het is altijd gezellig! Dus zie jullie daar!

Groetjes

Klopt als een bus! Zeg Geert, wat bedoel je eigenlijk met een "pool systeem"?! Zo'n beetje als in Ede, of wat?! Hoeveel Short Circuit's gaan er zijn, en hoe gaat de uiteindelijke winnaar dan bepaald worden? Punten?

Ik kijk er in ieder geval weer naar uit! Hasta la pasta amigo, tot dan!

Anonymous
13-05-2005, 20:02
Je kunt niet alles hebben, maar als je van je GI houdt dan moet je zeker komen dit is het enige toernooi waar je met GI kunt vechten in nederland. En de dutch open. En het word weer leuk en het is altijd gezellig! Dus zie jullie daar!

Groetjes

Klopt als een bus! Zeg Geert, wat bedoel je eigenlijk met een "pool systeem"?! Zo'n beetje als in Ede, of wat?! Hoeveel Short Circuit's gaan er zijn, en hoe gaat de uiteindelijke winnaar dan bepaald worden? Punten?

Ik kijk er in ieder geval weer naar uit! Hasta la pasta amigo, tot dan!




Ja het is de bedoeling dat het zo een beetje zal gaan als in Ede, er zullen er gewoon drie zijn dit jaar!! Hoe de winnaar bepaald word dat weet ik niet maar zal het navragen en dan kom ik er op terug!!

Groetjes

Anonymous
17-05-2005, 18:00
Altijd leuk een wedstrijd met pak, die heb je jammer genoeg zo weinig in nederland.
Mijn keuze is zo gemaakt ga natuurlijk naar short circuit

BJJ JOKER
18-05-2005, 13:40
Altijd leuk een wedstrijd met pak, die heb je jammer genoeg zo weinig in nederland.
Mijn keuze is zo gemaakt ga natuurlijk naar short circuit

Kijk een man naar mijn hart!!

:thumbs: :thumbs:
:thumbs: :thumbs:

Royster
29-05-2005, 09:54
Geert, jij hebt helemaal geen hart :wink: , maar eeh doe je zelf ook mee of voorzie jij de wedstijden weer van jouw commentaar.............of ben je te huur als mental coach?!?

Ik hoor 't graag....................

BJJ JOKER
29-05-2005, 11:42
Geert, jij hebt helemaal geen hart :wink: , maar eeh doe je zelf ook mee of voorzie jij de wedstijden weer van jouw commentaar.............of ben je te huur als mental coach?!?

Ik hoor 't graag....................

Als het potentieel voldoende niveau heeft is de mogelijkheid zeker aanwezig je te voorzien van psychologische weerbaarheid!! :D :D

:thumbs: :thumbs:

Anonymous
30-05-2005, 00:13
Als je een goeie mental coach wil zit je bij geert goed :thumbs: :thumbs:

Anonymous
30-05-2005, 00:18
Hierboven was ik hans stringer hij heeft me mentaal veel geholpen op en voor wedstrijden en het resultaat mag er zijn.

BJJ JOKER
30-05-2005, 12:36
Als je een goeie mental coach wil zit je bij geert goed :thumbs: :thumbs:

Nou nou bedankt maatje!! Voor jou altijd je weet toch! :D
:thumbs:
:thumbs:

Royster
30-05-2005, 18:28
Nou Geert, ik kan ook wel een beetje morele steun gebruiken (je moet wel als je met je iq op je t-shirt loopt!?! :) ) dus 2 juli verwacht ik van jou dan wel wat steun.........wellicht wordt het dan nog wat.........en hoe oud is Hans ook al weer?

Christophe
30-05-2005, 20:01
Hey Geert, wat is dat allemaal met dat "Mental Coach" gedoe?! Je gaat toch gewoon lekker meevechten, niet?! :wink:

En wil je zo vriendelijk zijn iets voor me op te helderen? Ik heb gehoord dat er plannen zijn om het Short Circuit te laten vechten in slechts 2 (?!) gewichtsklassen: - 80 en + 80. En dan weet ik zelfs nog niet of er een onderscheid tussen witte, blauwe, ... gordels gaat zijn. Is this true?! :?

Als het waar is, moet Jessie echt wel met een arm op z'n rug vechten hé! :lol:

Ik kijk er in ieder geval weer naar uit, er zijn gewoon veel te weinig van die gezellige BJJ-tornooitjes!

Tot dan amigo,

Christophe

BJJ JOKER
30-05-2005, 23:49
Nou Geert, ik kan ook wel een beetje morele steun gebruiken (je moet wel als je met je iq op je t-shirt loopt!?! :) ) dus 2 juli verwacht ik van jou dan wel wat steun.........wellicht wordt het dan nog wat.........en hoe oud is Hans ook al weer?

Komt goed hoor, als je er maar hard voor traint!! Hans Stringer is 17 jaar jong. Maar een zeer volwassen vechter! :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

BJJ JOKER
30-05-2005, 23:53
Beste Christophe boven aan deze topic staan de gewichtsklasses. Maar voor jouw zet ik ze er graag nog even bij!! En er zijn mensen die er gebaat zijn bij morale bijstand. Tja ik doe het graag zolang ze bij voor ons uitkomen, hahahaha :D :D

Weight Classes: men: -67, -73, -79, -85, -91, +91
Women: -60, +60


:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
02-06-2005, 16:16
Vet joh komt de short circuit er weer aan!!? Ik zal er zijn. :thumbs: :thumbs:

Royster
02-06-2005, 22:03
Wordt mijn eerste keer dat ik mee doe met Short Circuit........heb er erg veel zin in.....ik hoor verhalen dat dit echt een leuk en gezellig toernooi is.......ben zeer benieuwd!!!!

Christophe
04-06-2005, 14:00
Beste Christophe boven aan deze topic staan de gewichtsklasses. Maar voor jouw zet ik ze er graag nog even bij!! En er zijn mensen die er gebaat zijn bij morale bijstand. Tja ik doe het graag zolang ze bij voor ons uitkomen, hahahaha :D :D

Weight Classes: men: -67, -73, -79, -85, -91, +91
Women: -60, +60


:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Thanks for the reply amigo, see you there!

BJJ JOKER
04-06-2005, 14:26
Wordt mijn eerste keer dat ik mee doe met Short Circuit........heb er erg veel zin in.....ik hoor verhalen dat dit echt een leuk en gezellig toernooi is.......ben zeer benieuwd!!!!

Ik heb ook zin in jouw!! :twisted: :twisted:

Royster
05-06-2005, 18:55
Dat is dan wederzijds.............maar weet je zeker dat je mee doet dan? Laatste keer in Ede zei je dat je alleen mee zou doen als je weer 100% bent..................(lichamelijk dan he!, geestelijk word een probleem) daar hebben de meeste van ons trouwens mee te kampen.........

BJJ JOKER
05-06-2005, 21:33
Dat is dan wederzijds.............maar weet je zeker dat je mee doet dan? Laatste keer in Ede zei je dat je alleen mee zou doen als je weer 100% bent..................(lichamelijk dan he!, geestelijk word een probleem) daar hebben de meeste van ons trouwens mee te kampen.........

Ik ben er hard voor aan het trainen maar je weet ouderdom en bjj komt met gebreken he! En weinig geluk gehad met de gezondheid de laaste tijd. :shock: :shock:

Milan-
06-06-2005, 14:44
Ik doe t pas een paar maanden, maar ga toch meedoen denk ik voor de ervaring :)
alleen even kijke of ik iemand mee kan slepen met een OV :)

BJJ JOKER
12-06-2005, 01:04
Ik doe t pas een paar maanden, maar ga toch meedoen denk ik voor de ervaring :)
alleen even kijke of ik iemand mee kan slepen met een OV :)

Altijd goed beetje ervaring!