PDA

View Full Version : Thaiboks-mixfightgala 21mei turnhout



topfighter
13-05-2005, 19:29
http://users.skynet.be/teamtopfighter/turnhout.jpg

Groot gala met prachtige sfeer
vvk 12.5€
inkom 16€
deuren: 18.30u

Supporters van TOPFIGHTER op post!!!!
MIX-FIGHTS:

Mehmet Uygun ( TOPFIGHTER)VS Wim Deputter
Akin Duran(TOPFIGHTER) VS Timothy Tiesers

Highline
13-05-2005, 20:57
flinke avatar iig :shock:

Wim
15-05-2005, 18:12
Het is "Deputter", niet "De Putter"!
Iedereen blijft mijn naam, maar verkeerd schrijven :)

qball
16-05-2005, 18:30
kan mehmet weer een nederlaag op zijn saldo schrijven ....

Anonymous
16-05-2005, 21:10
Wat is dat nou weer voor een belachelijke en respectloze vraag.Denk eens wat meer na iq loze garnaal. :lol: :lol:

qball
16-05-2005, 21:46
dat is gewoon een wedstrijd voorspeling zoals er hier wel honderden op het forum circuleren , alle respect voor beide vechters maar dat is hoe ik denk dat de wedstrijd zal aflopen....

ICON
16-05-2005, 21:55
mooie flyer. keer wat anders..

topfighter
16-05-2005, 23:48
mehmet is tot hiertoe nog steeds ongeslagen ,zaterdag zal weer een overwinning op zijn palmares staan....antwoordje op die garnaal :lol: :lol:

Anonymous
17-05-2005, 00:34
Hoeveel overwinningen heeft Mehmet dan al???

Anonymous
17-05-2005, 19:19
mehmet is tot hiertoe nog steeds ongeslagen ,zaterdag zal weer een overwinning op zijn palmares staan....antwoordje op die garnaal :lol: :lol:


Als dat al vastaat moet er geen gevecht meer zijn zeker :):):)???

Bij mijn weten heeft Mehmet 2 overwinningen..., volgens de site van Topfighter althans. Dus zo zeker lijkt die overwinning mij ook weer niet...

Anonymous
17-05-2005, 23:51
Lommel 11-12-2004 FF? wint ko vs Christos Petroutsos, Schrijber
Roosendaal 30-4-2005 Mixfight Pro w.subm. choke vs Hartwig Owen, Mike's gym

topfighter
18-05-2005, 19:40
Mehmet heeft inderdaad twee wins,en alles moet eerst gevochten worden...daarom wens ik beide vechters succes!!!!!Zaterdag brengt de uitslag!!!
By the way Watch Akin " Mr. Dynamite" (Topfighter)voor zijn allereerste MF partij in turnhout!!!

Anonymous
19-05-2005, 18:22
kan mehmet weer een nederlaag op zijn saldo schrijven ....

Team Topfighter is nou niet bepaald een team van winnaars (zie de commentaar bij het hoofdstuk resultaten op hun site) en daarenboven is die Wim Deputter echt wel lekker bezig hoor. Hij is volgens mij een blauwe gordel BJJ van bij Exit in België, en die jongens weten verdomd goed waar ze mee bezig zijn.

Dus ik vrees dat Mehmet inderdaad ...! :wink:

topfighter
20-05-2005, 00:22
:evil: Iedereen weet dat het verschil tussen winnen en verliezen klein is maar ons team probeert er altijd het beste van te maken en wij hebben RESPECT voor iedereen die in de ring kruipt!!!Het is makkelijk om iemand af te breken zonder dat men zijn achtergrond kent.....Mehmet draaide mee aan de europese top met judo en is nu overgeschakeld naar het MF.Dus deze jongen weet zéér goed waarover hij spreekt en is niet de eerste de beste!!!!Kijk maar naar zijn overwinningen,dat waren ook niet echt gemakkelijke jongens...Dus hou je waffel en toon respect voor ELKE gevechtsporter! Anders moet je zelf de ring inkruipen en respect afdwingen!!!
Indien je iets wil regelen om een partij....je weet ons te vinden,....of klets je enkel???? :lol: :lol:

}|^-_-^|{
20-05-2005, 00:34
wij hebben RESPECT voor iedereen die in de ring kruipt!!!:

jullie hebben toch ook wel een beetje respect voor de winnaar? :wink:

topfighter
20-05-2005, 09:50
:lol: Natuurlijk!!!Respect moet langs beide zijden komen!Moge de beste winnen,zolang de sportiviteit hoog in het vaandel staat.
:wink:

Christophe
21-05-2005, 12:02
Indien je iets wil regelen om een partij....je weet ons te vinden,....of klets je enkel???? :lol: :lol:

Duidelijke taal ... als hier een "Bad Blood"-partij uit voortkomt wil ik het wel weten! :lol: Altijd leuk om te zien.

Wat deze partij betreft: als er kon gegokt worden, stond mijn geld op Wim! Exit rules! :wink: :thumbs: :wink:

Spijtig dat er maar 2 MMA-fights zijn op dit gala, maar in ieder geval wens ik alle vechters (en Wim in het bijzonder) veel succes. Maak er iets moois van jongens! En de resultaten hier wel posten hé, want ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn!

Wolverine
22-05-2005, 12:34
Amaai, als ik al het vorige lees krijg ik al rillingen. Daarom dat ik zelf dus nooit forums lees voor een kamp. Maar hier dan toch mijn mening. Iedereen die in de ring gaat en dit op een eerlijk en verstandige mannier doet verdient alle respect. Ik heb gisteren Mehmeth bezig gezien en was eigenlijk best wel onder de indruk van zijn nogal snelle stijl die een mengeling van judo en thaiboksen is. Heb dan ook gevraagd of een 70kg partij voor mezelf mogelijk was en zijn coach zag dit wel zitten. Zodat ik weet of Wim gisteren aan het slapen was als hij schoette :) of dat Mehmeth gewoon goed kan counteren. Dus volgend seizoen een vervolg aan dit verhaal.

Kort verslag :
http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=8b0a75a7-7146-4472-b1b7-0fea9c2869d7

Doei,
Ken Van Gilbergen

Wim
22-05-2005, 14:05
...Iedereen die in de ring gaat en dit op een eerlijk en verstandige mannier doet verdient alle respect...

Ik ben het volledig met Ken eens. En Mehmed verdient zeker en vast alle respect; hij is een goede harde vechter en deze wedstrijd had zeker anders kunnen uitdraaien. Mehmed bezorgde mij trouwens een goede cut op mijn lip... :wink: :wink:
Na de partij zijn verschillende leden van Team Topfighter mij komen feliciteren en het was Benny Rogmans (trainer Team Topfighter) die mijn cut verzorgde... zeer sportief!!!


Groeten, Wim Deputter

topfighter
22-05-2005, 15:56
hey Wim,
Dit maakt onze sport zo fijn,vooral het wederzijds respect,ook bij een verliesbeurt...Sommige politici zouden deze kant ook eens mogen bekijken... :twisted:
Wat die cut betreft,hoop ik dat het rietje niet is blijven plakken :lol: :lol:
Was graag gedaan,ben redelijk goed in mensen " bijwerken" :lol: :lol:

Benny" UXO" Rogmans

Wim
22-05-2005, 16:16
Dat vind ik ook Benny. Bedankt en veel succes nog voor u en uw team.
Tot op een volgende gala!


Die cut is al wat beter... Zolang ik niks eet dat te is zout alleszins... :):)

Anonymous
22-05-2005, 18:26
Hoe is de andere mixfight-partij trouwens afgelopen?

topfighter
22-05-2005, 21:55
:lol: Akin "Mr.Dynamite"Duran (TOPFIGHTER)heeft zijn eerste MF partij gewonnen op punten door Rope escapes.Akin draaide zéér goed in het rechtstaand werk en kwam verschillende malen hard door met goede stoten,éénmaal gaf hij een loeierd van een hoge trap waarop zijn tegenstander los van grond ging....Wat kon deze jongen ( Timothy Tiesters...Budokai Weelde)incasseren en hij gaf echter niets zomaar weg en wist ook op grond zijn mannetje te staan.
Ondanks zijn verlies maakte hij een grote indruk door zijn vechtersmentaliteit.Beide vechters verdienen dan ook een grote pluim!

Benny"UXO" Rogmans.