PDA

View Full Version : Bosnië Sucks........



PigDog
14-05-2005, 17:49
Het is weer effe wennen: Ik zit hier voor 3 maanden in Bosnië voor wat werkzaamheden (EOD) en dit is gewoon een land waar nog niemand ooit heeft gehoord van thaiboksen of freefighten. Is bijvoorbeeld buurland Croatië toch een redelijke vechtsportnatie, in Bosnië kennen de meesten Crocop of Cicatic nog niet eens. Laat staan een Ramon Dekker of een Hoost, Aerts of Bonjasnki. Dat lijkt wel Nederland in de jaren '70. Toen wisten ook maar 20 mensen in Nederland wat thaiboksen was. :P

En daar ben ik nou in beland. En als klap op de vuurpijl is er in de nederlandse compound van 450 militairen geeneen die aan vechtsporten doet, en dat is wel heel sterk.

Ik heb (retetraag) internet over de sateliet, dus kan ik mixfight wel blijven volgen, om een beetje actueel te blijven. En ik kan ook Eurosport ontvangen.
Maar geen sparringspartners :roll:

Ik wens iedereen vanuit het (w)arme Bosnië alsvast een prettige vakantie, en we zien elkaar weer tijdens gala's of op het net in september.

Biiyen
14-05-2005, 18:03
pfff veel succes daar PD! idd beetje triest dat zelfs van de militairen er geen een met je kan stoeien....... maar.... je kan wel MIXFIGHT lezen! dus helemaal zonder ben je niet. :lol:

ibbie
14-05-2005, 18:21
Geen een militair die aan vechtsporten doet :twak: das maf, ik zou dr maar een paar gaan trainen als ik jou was 8) . Veel succes daaro

Justinian
14-05-2005, 18:36
Succes daar en we zien je over een tijdje wel weer verschijnen!

Jay Hoov
14-05-2005, 20:38
Succes man, doe je ding.

Highline
14-05-2005, 22:28
dat is balen :(. gewoon een beetje gaan knokken met die mannen daar ;). zie je over een paar maandjes wel weer @ team dekkers. suc6 en doe voorzichtig he anders kunnen we niet meer trainen ;)

ps. ramon vecht over 2 weken weer in Brno voor het geval je het niet wist (4 juni)

Anonymous
15-05-2005, 16:50
Veel plezier daar

Jeru
15-05-2005, 17:04
En daar ben ik nou in beland. En als klap op de vuurpijl is er in de nederlandse compound van 450 militairen geeneen die aan vechtsporten doet, en dat is wel heel sterk.



Dat zouden ze gewoon moeten verbieden :evil:

Sterkte :wink:

Robbie
15-05-2005, 20:37
Geen een militair die aan vechtsporten doet :twak: das maf, ik zou dr maar een paar gaan trainen als ik jou was 8) . Veel succes daaro

landmacht dan heb je dat :lol: :lol:

PigDog
16-05-2005, 17:41
Ze zijn van de Landmacht in ieder geval zo vriendelijk geweest om een dojootje in te richten en een goede stootzak op te hangen (morgen is het klaar). Als tegenprestatie geef ik een introductielesje thaiboksen, misschien raakt er wel iemand geintresseerd die met me verder wil trainen. Ze hebben hier trouwens wel allemaal de zwarte band Nin ten do.
:roll:

patatgeneratie......... Waar zijn die kerels gebleven die met het mes tussen de tanden uit de loopgraaf denderden?
:wink:

Jeru
16-05-2005, 17:56
Goed initiatief Piqdog!

Gulo gulo
16-05-2005, 20:14
Waar zijn die kerels gebleven die met het mes tussen de tanden uit de loopgraaf denderden?
:wink:

Allemaal dood, werden neergemaaid door de Duitse machinegeweren

Ronny
16-05-2005, 20:56
ha...das zuur voor je pigdog...

maar ik moet toch zeggen dat de nobele kunst van het NIN-TEN-DO zeer gevarieerd en explosief is...een aanrader.

Anonymous
16-05-2005, 20:59
Ze zijn van de Landmacht in ieder geval zo vriendelijk geweest om een dojootje in te richten en een goede stootzak op te hangen (morgen is het klaar). Als tegenprestatie geef ik een introductielesje thaiboksen, misschien raakt er wel iemand geintresseerd die met me verder wil trainen. Ze hebben hier trouwens wel allemaal de zwarte band Nin ten do.
:roll:

patatgeneratie......... Waar zijn die kerels gebleven die met het mes tussen de tanden uit de loopgraaf denderden?
:wink:

Uuuh de Mariniers :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Aaronk
17-05-2005, 10:31
Waar zijn die kerels gebleven die met het mes tussen de tanden uit de loopgraaf denderden?
:wink:

Allemaal dood, werden neergemaaid door de Duitse machinegeweren

LMFAO..

Deuce
17-05-2005, 13:17
Waarom moet je kunnen vechten als je toch alleen maar zandzakken mag verslepen ter voorkoming van overstromingen en speeltuinen bouwen :twak:

De roze barrette.... :wink:

Anonymous
17-05-2005, 14:51
Hoe staat het daar met de vrouwtjes?

Anonymous
17-05-2005, 18:04
Hoe staat het daar met de vrouwtjes?

Laat ik het zo zeggen:

Bosnië ligt in de bergen.
Er is nog geen overvloed.
Er zijn nog geen 3 auto's per gezin, dus soms moet er berg op/ af gelopen worden.
Het is (denk ik) qua kleding het vrijste moslimland ter wereld, dus geen hoofddoeken, wel minirokjes....

Deze combinatie van feiten zorgt voor ENORM strakke kontjes.
Meisjes hebben hier kontjes waar je een honkbalknuppel op kan stukslaan.


Maar het blijven moslima's en zijn dus erg gereserveerd.

Wel leuk om naar te kijken :wink:

Jochem
17-05-2005, 18:11
ja als iedere moslimman zijn honkbalknuppel erop kapotslaat zou ik ook gereserveerd zijn

Boem Boem
18-05-2005, 20:24
hey Pigdog,

Hou je haaks daar in Bosnie en pas goed op jezelf!! Balen dat je geen sparringspartner hebt;maar een bokszak kan je de eerste weken wel zoet houden..........Tot heel gauw!
:thumbs:
osu

Chris

Justinian
18-05-2005, 22:13
Deze combinatie van feiten zorgt voor ENORM strakke kontjes.
Meisjes hebben hier kontjes waar je een honkbalknuppel op kan stukslaan.
Euhm je weet dat je nog steeds lid bent van de dungeon he? M.a.w. we zien de foto's graag verschijnen ;)

PigDog
23-05-2005, 19:40
Deze combinatie van feiten zorgt voor ENORM strakke kontjes.
Meisjes hebben hier kontjes waar je een honkbalknuppel op kan stukslaan.
Euhm je weet dat je nog steeds lid bent van de dungeon he? M.a.w. we zien de foto's graag verschijnen ;)

Ik zal proberen een paar foto's te maken. Kan ik meteen sparren met die 15 broers van zo'n grietje.....
Elk nadeel heeft zijn voordeel :P

The Bulldog
24-05-2005, 16:49
@ Pig Dog...

Ken je situatie ...okk 2 maal 6mnd... in dat geitenland gezeten...

misschien wat om met je vuist omhoog een stel bosnbische kroaten te groeten.... lan je ook los..

of met je drie vingers een stel moslims groeten kan je ook uit de brand helpen....

zdravo(wat een woordenschat he?)

en hou hem heel..... :thumbs:

PigDog
27-05-2005, 08:30
Nou, ben uit pure armoede maar een introductielesje begonnen, in de hoop dat als er wat enthousiastelingen overbleven, ik tenminste wat trainingsparners had.
Les één is door 12 man gevolgd, en dat had zo'n inpact dat ik gewoon dojo tekort kom, gezien het aantal aanmeldingen.
Nou sta ik hier in 2 shiften 2 X per week les te geven en kom ik GVD zelf nog niet aan trainen toe.
Waarschijnlijk is het hier toch een lagere drempel dan in je eigen dorp/ stad naar een thaiboksschool te stappen.

Nou ja, heb ik misschien wat sportscholen in NL over een paar maanden aan nieuwe leden geholpen, maar ik blijf erbij:

Bosnië sucks......

:cry: