PDA

View Full Version : seminar Aerts Dekker Ubeda en Manhoef



marcelt
16-05-2005, 09:35
Op 3 oktober organiseert Xena Sports een muaythai seminar met grootheden als Peter Aerts, Ramon Dekker, Perry Ubeda en Melvin Manhoef in de Amsterdamse Van Hogendorphal in de Van Hogendorpstraat.

Zij zullen elk een les van één uur verzorgen die toegankelijk is voor een ieder die traint. Je hoeft dus niet een wedstrijdvechter te zijn om mee te doen. Dus grijp je kans en schrijf je in! Vol = vol!!

Van de trainingen zullen foto's worden gemaakt die op de MON site zullen worden gepubliceerd. Natuurlijk mag je ook poseren samen met Peter Aerts, Ramon Dekker, Perry Ubeda en Melvin Manhoef.

Dit mag je niet missen!

Muaythai Seminar speciaal voor jou!

door

PETER AERTS, RAMON DEKKER, PERRY UBEDA EN MELVIN MANHOEF

zondag 3 oktober 2004

deur open 11:00 uur, aanvang 12:00 uur

voorverkoop EUR.7,50, aan de deur EUR.10,-

Voor meer informatie en reserveringen: [email protected] en 020-6845008

Dennuz
16-05-2005, 09:57
Super dit :thumbs: Zal wel aardig afzien zijn, 4 uur trainen met die lui...

Wheelie
16-05-2005, 10:17
Dat is echt geen geld om met zulke toppers te trainen :thumbs:

Anonymous
16-05-2005, 11:16
zondag 3 oktober 2004

Zie datum

Justinian
16-05-2005, 11:29
Van Aerts en Dekkers heb ik een seminar gehad en dat was top, dus dit wordt een geweldige seminar!

Jeru
16-05-2005, 12:02
zondag 3 oktober 2004

Zie datum

:mrgreen:

Sjaak
16-05-2005, 12:11
zondag 3 oktober 2004



Zal het lekker druk worden op die "zondag" :lol:

XedgeX
16-05-2005, 12:54
zal proberen aanwezig te zijn met een maat van me.

Highline
16-05-2005, 16:12
zal proberen aanwezig te zijn met een maat van me.

dit is oud nieuws, er staat datum van seminar: 3 oktober 2004... het is nu 2005 ;)

Anonymous
16-05-2005, 17:52
shit...

XedgeX
16-05-2005, 17:54
shit...

ik dus

shiiit....

marcelt
17-05-2005, 18:09
Nogal een blunder. Sorry! :?
ik was al helemaal opgetogen met zo'n goed seminar. Ik had beter naar de datum moeten kijken. Nu herinner ik me ook dat Ubeda vorig jaar klaagde over een seminar waar bijna niemand heen was gekomen. Te weining promotie misschien. Als ik de info pas zoveel later ontdek.

Justinian
18-05-2005, 22:20
Nogal een blunder. Sorry! :?
ik was al helemaal opgetogen met zo'n goed seminar. Ik had beter naar de datum moeten kijken. Nu herinner ik me ook dat Ubeda vorig jaar klaagde over een seminar waar bijna niemand heen was gekomen. Te weining promotie misschien. Als ik de info pas zoveel later ontdek.
Dat moet idd aan gebrek aan promotie hebben gelegen, want een seminar met zulke toppers wil je toch zeker niet missen! De Bas Rutten seminar in Bergen op Zoom telde meer dan 120 deelnemers en tijdens de Mixfight.nl seminar met Bert Kops, Peter Aerts en Raymond Joval was ook een man of 50 aanwezig geloof ik.

Anonymous
19-05-2005, 06:00
Ik heb over dit seminar indertijd een topic geopend op de drie grootste vechtsportfora.
Helaas weinig respons, de thuisblijvers hadden in dit geval ongelijk.
Een gemiste kans dus voor velen.

vriendelijke groet,
frans ( namens Xenasports ).

Jeru
19-05-2005, 07:33
Ik heb over dit seminar indertijd een topic geopend op de drie grootste vechtsportfora.
Helaas weinig respons, de thuisblijvers hadden in dit geval ongelijk.
Een gemiste kans dus voor velen.

vriendelijke groet,
frans ( namens Xenasports ).

Klopt ik heb die topic indertijd gezien ja dus qua reclame niet veel meer of minder dan de Rutten of Mixfightdag.... Jammer dus dat de opkomst laag was.

Anonymous
19-05-2005, 09:31
Het klopt wel dat de opkomst van seminars in NL meestal laag is, dit komt denk ik omdat we hier de mogelijkheden hebben om te trainen waar we willen.
Wil je een keer bij b.v. Perry Ubeda trainen dan bel je op welke dagen hij les geeft, en dan stap e in de auto naar Nijmegen, en zo geven veel toppers in NL zelf les en vindeen ze het ook helemaal niet erg dat je een keer komt trainen. Op bijna ieder gala lopen wel 1 of meerdere iconen van de Thaibox wereld rond, we zijn gewoon erg verwend hier in NL.
Een Bas Rutten kom je bijna nooit tegen hier, dus ja dat wil wel. En de mixfightdag was niet alleen een seminar maar ook een manier om eindelijk eens al die mensen van het Forum te ontmoeten.
Het is jammer voor de mensen die moeite doen om iets op te zette maar ik denk toch echt dat het daar aan ligt.
Groetjes Chaca

Justinian
19-05-2005, 21:04
En de mixfightdag was niet alleen een seminar maar ook een manier om eindelijk eens al die mensen van het Forum te ontmoeten.
Het is jammer voor de mensen die moeite doen om iets op te zette maar ik denk toch echt dat het daar aan ligt.
Groetjes Chaca
Dan moeten we maar vaker een mixfightdag organiseren ;)